Hala covid-19'um derslerim yoğun sınavlarım var ama aşırı bi yazma isteği geldi içimden ve şuan size yazmaya başladım nasıl bir bölüm alucak düşünmedim az çok kafamda bişeyler var ama tam oturmadı süprizli bişeyler olabilir. İyi okumallar. Medyadaki şarkıya bayılıyorum sizde dinleyin tavsiye ederim.
En sonunda karşılık vermeyince uzaklaştı. Gözleri koyulaşmış bana bakıyordu. Sinirlenmiştim sert bi tokat attım. Hızla Ediz'i alıp dışarı çıktım. Otoparka inip arabya bindim. Eve doğru sürmeye başladım.
Bugün fazlasıyla yorulmuştum. Eve gidip oğlumla vakit geçirecektim tabi hiç bişey öyle hayal ettiğim gibi olmadı.
Eve girip odama çıktım. Ediz'i yatağa bırakıp giyinme odasına gittim. Üstüme yazlık çizğili bir elbise aldım.
Hemen giyinip saçlarımı ev topuzumu yaptım ayağıma sandalet giyip Ediz'i kucağıma aldım. Bıdır bısır kendi halinde konuşmaya çalışan oğluma baktım çipil çipil gözleriyle bana bakıyordu bu haline kıkırdayınca oda güldü. Dikkatlice inip salona geçtim ana kuçağını takıp Ediz'i yerleştirdim. Önce bi çay koymuştum. Ardından kızları aradım. Konferans yaparken bir yandan hamur yoğuruyordum.
'Selamm' Yağmur'un cırtlayan sesini duyduğumuzda oğlum bile dayanamadı teyzesine.
'S. A'
'Nota S. A ne bacım hangi devirde yaşıyoz.' Gece'nin dediğiyle kıkırdadım.
'ALEYKÜM SELAM oldu mu!? '
'A.S' Rüya 'nın dedğiyle kahkahayı bastım. Gece homurdanarak sustu.
'Siz iflah olmassınız'
'Zeynep Rüzğar ne dedi? ne oldu?'Yağmur' un her zaman ki gibi merakı ve kızların ısrarcılığı.
' Bişey olmadı ne olabilir'
'Kazım in oğlum aşağıya' Gece nin dediğiyle hepsi güldü.
'Hadii!?'
'Rüzğar beni öptü' bir hışımla söylediğim sözle hepsinin gözleri pörtlemiş ve şok olmuşlardı. Bu halleri çok komikti.
Tam bişey söyliycekleri sırada evin zili çaldı. Kaşlarım çatılmıştı istemsiz kimseyi beklemiyordum. Yoğurduğum hamurdan ellerimi çıkarıp yıkadım kapağını kapatıp hemen kapıya gittim.' Kim o?' demem rağmen cevap gelmeyince kapıyı yavaşça açtım.
Saçlarını sanki mümkünmüş gibi daha çok dağıtmış siyah tişörtü siyah kot pantolonuyla karşımda Rüzğar duruyordu. Halinden de anlaşıldığı gibi içmiş. Omzunu kapının pervazına yaslamış buruk gülümsemesiyle bana bakıyordu.
Elini kaldırıp kaşımın ortasına koydu baş parmagını çattığım kaşlarımı düzeltti. Sonra tam dikleşiçeken az daha düşüyordu. Kollarından tutup içeri aldım bu kadar içeçek ne vardı ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN BEYAZA AŞKI
Mystery / Thriller'Benden gidemessin beni iste yada isteme benimlesin.' Yanıma diz çökmüş adama baktım dağılmış saçlarıyla bana umutla bakan gözlerinde umut ışıgını söndüren o sözleri söylemek için ağzımı açtım. 'Seni sevmiyorum istemiyorum ben başkasını seviyorum v...