Zeynep'ten devam...
Rüzgar, bana hiç bir şey yapmamıştı , sadece 2 saat önce hiç bir şey demeden gitmişti. Halada gelmemişti ve ben artık endişelenmeye başlamıştım saat on bir olmuştu.
Artık Alazlarda haber vermeliyim diye düşünüp Alazı aradım.
"Alo Zeynep ne oldu?"
Arkadan Yağmurun kim diye soruları geliyordu.
"Alaz ben Rüzgara ulaşamıyorum , iki saat önce gitti bir daha gelmedi."
Arkadan gelen sesle arkamı döndüm.
"Vay vay vay ,şaşırdım prenses seni o rüzgar nasıl bırakıp gitti ama merak etme artık ben varım yani."
Alazın bagırmasıyla bu tanımadığım adamdan iyice korkmuştum.
"Se-sende ki-kimsin?"
Adamın kahkasıyla susan Alaz cevap verdi.
"Senin ne işin var orada orospu çocuğu eğer Zeynep'e zarar verirsen senin yedi sülaleni sikerim DUYDUNMU LAN!"
Alazın sona doğru sesini yükseltmesiyle boka battığını anlamıştım. Yağmurun bağırma sesleriyle telefonu ikizimin aldığını anlamıştım.
"Seni öldürürüm lan sen kimin ikizimi kaçırıyosun, adres ver bana !"
Adamın gülüp cevap vermesiyle Alaz sinir krizi geçirdi .
"Aaa yengecim sen niye öyle şeyler diyorsun hem bak sen benim yengemin beni koru bende senin eniştenin hem abim seni seviyor bende Zeynep'i. bizden başkasıyla sevgili olamazsınız."
Arakadan gelen Rüzgarın bağırma sesiyle Rüzgarın herşeyi duyduğunu anlamıştım.
"Ne diyorsun lan sen , Zeynep benim kadınım ondan uzak durucaksin."
Diyip adama kafayı gömesiyle yanlarına koştum.
"Rüzgarrr, dur. Sakin olll!"
Diyip aralarına girmekle yanağımdaki sizi ve gözlerimin kararmasıyla kendimi karanlığa bıraktım.
Rüzgar'dan devam...
Herkes buraya gelmişti iki saat önce zeynep'in babası bile ama , Zeynep kalkmamıştı.
"Zeynep uyanıyor..."diyen Yağmurla gözlerimi Zeynep'e çevirdim gerçektende uyanıyordu.
"Ahhh yüzüm."
Demesiyle Yağmur , babası ve diğer kızlar bana ters ters bakmıştı ama yağmur öyle bir bakmıştıkı sanki seni öldürecek der gibi.
Sizin daha ne olduğundan haberiniz yok. Zeynep şerefsiz ferhatla arama girince yanlışlıkla ona yumruk atmıştım ve Zeynep bayılmıştı.
"Bir dakka en son ben yumruk yemiş tim bana ayna getirin."
Diyen Zeynep'e gözlerimi çevirdiğinizde yanağındaki artık yeşile dönmüş morlukla göz göze gelmiştim.
Gecenin çantasından aynayı çıkarıp , Zeynep'e vermesiyle zeynep'in çığlığı bir olmuştu.
"Laaannn Rüzgar naptın lan yüzüme ."
Demesiyle Yağmur ve Zeynep'in üstüme atlaması bir olmuştu yağmur saçımı çekerken Zeynep yumruk atıyordu.
"Naptın lan sen ikizim'e , nasıl yumruk atarsın!"
Gece'den devam...
Yağmur ve Zeynep'i Rüzgar'ın üstünden alamıyorduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN BEYAZA AŞKI
Mystery / Thriller'Benden gidemessin beni iste yada isteme benimlesin.' Yanıma diz çökmüş adama baktım dağılmış saçlarıyla bana umutla bakan gözlerinde umut ışıgını söndüren o sözleri söylemek için ağzımı açtım. 'Seni sevmiyorum istemiyorum ben başkasını seviyorum v...