°SBA.7°

496 21 5
                                    

Zeynep'ten devam...

"Ayrılamayız çünkü biz birlikte olduk.Gece ile Dağhan,Rüzgarla Zeynep,ben ve Yağmur birlikte olduk."dedi Alaz.

Alazın sözüne inanan babam bize tiksinir gibi baktı. O öyle bakınca içim acıdı hemen konuştum yalan söylediklerine inanması lazımdı babamın.

"Baba bak yalan söylüyorlar sen bizi başkasıyla evlendirme diye yalan söylüyorlar inanma onlara yok öyle bişey ben onunla birlikte olmadım.Rüzğar bişey desene olmadık desene yalan söyleme lütfen."

"Birlikte olduk hatta Zeynep hamile"Rüzğarın dediğiyle birlikte yanağımda bi sızı hissettim gözlerimi açtığımda yanağım sola düşmüştü.Sağ yanağımda bi sızı vardı.Ortamda tek ses babamın bana attığı tokatın sesiydi herkez susmuş şok olmuş gözlerle bakıyodu bize.

"Yazıklar olsun size ben kendi kızlarımı dürüst ahlaklı sanırdım.Ama onlar orospuluğa çoktan başlamış."Babam ikinci tokatı atmak için elini kaldırmıştıki Rüzğar tutup önüme geçti.

"SAKIN,ONA BİDAHA SAKIN DOKUNMA"diye kükredi.Onun yüzünden olmuştu ama, onun yüzünden babamdan tokat yemiştim. 18 yıllık hayatımda ilk kez biri bana vurmuştu.Canımdan çok kalbim acıyodu.Sol ğözümden bi yaş aktı herkesin sesi uğultu gibi geliyodu kimse bana bakmıyodu bunu fırsat bilip yavaşça kapıdan çıktım.Yavaş yavaş gitmeye başladım.Nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum.

Yürürken aklıma Rüzgarla 1 hafta boyunca yaptıklarımız aklıma geldi.Çok eylenmiştik ama şimdi onun yüzünden bu haldeyim nereye gittiğimi bilmeden uzun yolda yürüyorum.Nereye gidiceğimi ne yapacağımı bilmiyorum.Bağıra bağıra ağlamak istiyorum ama ben susuyorum ağlamıyorum bile.

Bilmeden yürüdüm yürüdüm geldiğim yere baktığımda bi uçurum kenarıydı.Uçurumun en ucuna oturup düşünmeye başladım.Şimdi napıcaktım hiç bişeyim yoktu yanımda.Beni bulamazlardı.Rüzğarı affetmiycektim hem o kızla öpüşüyo hem babama birlikte olduğumuz ve benim hamile olduğum yalanını söylüyodu.Ğüneş batmaya başlamıştı.Ğüneş doğuşunu, batışını izlemeyi çok seviyorum.Manzara fotoğraflarçekmeyide çok seviyodrum.Hava iyice kararmaya başlamıştı ben böyle düşünürken birden titremeye başladım.Cebimde varlığından habersiz olduğum telefonu aldım.Rüzğar arıyodu yüzsüz diye boşuna demiyorum işte meşgule atıp telefona bakmaya başladım.Parmaklarım galeriye gitti ve o bi haftada çekindiğimiz fotoğraflara bakmaya başladım.

Parmaklarım galeriye gitti ve o bi haftada çekindiğimiz fotoğraflara bakmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzmüştük deniz eve sıfırdır hiç kimsede olmadığı için bikini giymeme izin vermişti.Yani tamda izin denemez elbiseli mayo giymemi söylemişti elime bir tane vermişti ama ben bunu giyip denize koşmuştum tabi arkamdan da Rüzğar koşmuştu defalarca beni denize atmıştı ters çevirip kafamı suya sokmuştu eylenmiştik.2 fotoğrafı açtım.

2 fotoğrafı açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SİYAHIN BEYAZA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin