one

1.1K 83 37
                                    

"Hey Amity!" dedi Luz, onu görür görmez kanı ısınmıştı zaten. Gus ona Amity'den bahsetmişti. Amity ona döndü ve, "Hey, senin... kulakların?" dedi şaşırmış bir şekilde. Luz güldü ve "Kulaklarımda ne var?" diye sordu. Amity onun alay ettiğini anladı ve kitabını okumaya geri döndü.

Willow ona fısıldadı, "Amity, ziyaretçilerden pek hoşlanmaz. Hele bir insansa." dedi. Luz'un suratı asılmıştı. "Ama buraya gelen tek kişi ben değilim, değil mi?" diye kaygılı bir şekilde sordu. Willow, sesi titreyerek, "Hayır... tabi ki hayır~" dedi. Luz ona güldü ve "O zaman, bana alışabilir." dedi.

**-**

"Hımmm..." dedi Eda. "Okulun güzel geçmiş galiba." dedi. Luz ona dönerek "Evet, harika geçti muhteşem iki arkadaşım oldu!" dedi. Kral ise oturmuş 'Şeytanlar ve Onlarla Nasıl Başa Çıkılır' kitabını okuyordu. "Güzel kitapmış Kral!" dedi ve yanına oturdu. Kral ise "Evet." diye geçiştirdi. Luz derin bir iç çekti. Eda onun halini görünce, "Neyin var çocuk?" diye sordu. Luz endişeyle, biraz da yüzü kızararak, "Bir şeyim yok!" dedi ve yukarı koştu. Eda arkasından "Ne kadar garip, okula başlamadan böyle bir şey olmamıştı." dedi. Kral ise hiç dinlemeden "Evet evet, çok güzel" dedi. Eda onu ters çevirip kitabını kazanına attı. Kral'ın yüzü kızardı ve sinir çığlığını attı. Bu çığlık o kadar inceydi ki Eda'nın kazanı çatladı.

**-**

Luz, camda oturarak bulutları bir şeylere benzetmeye çalışıyordu. İlkini Amity'ye benzetti. Her ne kadar onu ilk kez görmüş olsa da. Diğerini ise... kendine!
Bir anda camdan aşağı düştü ve soğuk tahtaya kafasını çarptı. Aklında türlü şeyler canlanıyordu. Acaba devam etse miydi? Sonrasında aklından bir kızın ("Amity artık her neyse...") ve başka bir kızın birbirine aşık olmasının çok garip olacağını düşündü. Sonra aklına Willow ve Gus'ın ona ne gözle bakacakları geldi. Sonrasında kafasını kaldırıp etrafına baktı. Bunu biraz düşünecekti.

**-**

"Hey bak... Belki... Uffff... bu ne kadar zor bir şey!" dedi Amity. Başka kişilerle konuşma yapmak için hazırlanıyordu. Ardından ise "Bak, insan. Seni biraz merak ettim de... Adın neydi, söyler misin?" diye sordu. Ama karşısında sadece aynası vardı. Biraz endişelenmişti. Bunu herkesin içinde söylerse ve başkası bunu duyarsa biterdi. Sadece Luz duymalıydı. Bir plan hazırlamayı düşündü fakat saçma geldi. "Neden çok basit bir soru için plan hazırlayasın ki?" dedi kendi kendine. Sonra aynaya gülümsedi. Luz'un sesini çıkarmaya çalışarak. "Adım 'her neyse artık'" dedi. Sonra aynaya gülümsedi. Göz kırptı ve saçını düzeltti. Üniformasını giydi. Okula doğru yola çıktı.

Lumity | Not So DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin