"Aramaya nereden başlayalım?"
"Hımm... şuradaki askerleri... takip ederek olabilir. Onlar bizi doğruca insanları nereye götürdüklerini gösterir. Biz de orada Luz'u buluruz."
"Güzel planmış. Hadi gel."Bir evin arkasına saklanıp askerleri izlemeye koyuldular. Askerlerden bir tanesi devriyeden ayrıldı. Willow ayrılan askeri takip etti. Gus da hemen arkasındaydı. "Nereye gidiyor bu?" diye sordu Willow kendi kendine.
**-**
"Hayır... hayır olmadı. Hadi tekrar yapalım. Efendinin önünde diz çök!"
Amity ise arkasını döndü. "Efendim olsaydın diz çökerdim."
"Bak, hadi tekrar deneyelim. Son şansın." İmparator iyice sinirlenmeye başlamıştı.
"Yoksa ne yaparsın, taşlaştırır mısın beni? Hayır, olamaz! Kendisini büyük gören birisi tarafından taşa çevrildim! Bana bakın!"İmparator, "Sen çocuksu oyunlarını oynamaya devam et, ben diğer dünyayı da ele geçirdikten sonra kim büyük göreceksin."
"Bak Kaynar Adalar sana fısıldıyor, 'Ne kadar şirin bir şey. Şunun maskesine bakın. İçi boş beynine oksijen gitmeyen paçavra torbası.' diyor sana."
"Ne kadar komik."
"Beni asla kuklan yapamazsın. Kim olursa olsun bana 'Diz çök.' diyemez."
"O zaman zorlarım." dedi İmparator ve Amity'i sihriyle diz çöktürdü. "Şimdi kim büyük?"
"Sence bu adil mi?" Amity İmparator'u tuzağına düşürmeye çalışıyordu. "Sihire karşı hiçbir şey? Yani en güçlü cadı olduğunu anlıyorum ama gerçekten güçlü müsün yoksa sadece kendinden güçsüz olan kişileri mi ayakta tutuyorsun?"
"Ben, İmparator Belos. Kaynar Adalar'daki en güçlü cadı. Tabi ki sadece benden güçsüzü ayakta tutacağım. Çünkü benden güçlüsü yok."
"Ya varsa..? O zaman ne yapacaksın? Korkak gibi kaçıp ayakçılarını mı göndereceksin?" dedi Amity. Hala Belos'u tuzağına düşürmeye çalışıyordu.
"Yettin artık bücür. Seni bir cadı düellosuna davet ediyorum. Ben kazanırsam sonsuza kadar benim kölem olacaksın."
"Ben kazanırsam Kaynar Adalar'ın İmparator'u olmayı bırakacaksın."
Sonunda başarılı olmuştu. Amity, İmparator Belos'u tuzağına düşürmüştü. "Hadi Amity, tek yapman gerek sihir. Çok zor olmamalı." diye geçirdi içinden.
"O zaman, gelenekleri biraz bozalım, sen başla." dedi İmparator. Amity derin bir nefes aldı ve ilk büyüsünü yaptı.
**-**
"Gus, işte bak orası! Geldik sonunda." dedi Willow. Çok endişeliydi.
"Willow, sen... emin misin burası olduğuna. Daha çok İmparator'un üssü gibi burası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumity | Not So Different
FanfictionWattpad Türkiye'de yazılan İLK Lumity Kitabı İnsanlarla cadılar arasında pek bir fark yok aslında. Bunu, 'bir yaz kampına' giderek anladım. Ve aslında aşkın sadece karşı cinsle olmayacağını da anladım. Ama bunların hepsini anlatırsam sürprizi kaçar...