"Luz, bu..."
"Biliyorum, bu bir lanet."
"Nasıl..."
"Belli değil."
"Peki nasıl geri çevireceğiz?"
"Orası kolay, galiba."
"Galiba derken?"
"Yani en kötü senaryoda böyle kalır."Sonrasında bir sessizlik hakim oldu. Eda onların geldiğini görmemiş kalemi oynuyordu. "Işık Eda'yı geri çevirebilir." dedi Luz. "Güzel o zaman şu ışık büyülerinden yapabilir misin?" dedi Amity. "Tamam." dedi ve ışık kartlarından birisini çıkardı. Üzerine dokundu. Ama bu ışık yetersizdi. "Pastel boyan falan var mı?" diye sordu. "O ne ki?" diye sordu Amity.
"Boş ver." dedi Luz ve Amity'nin elinden tutup onu dışarı sürükledi. Dışarı geldiklerinde Amity'nin elini hala tutuyordu. Bunu o değil de Amity fark etmişti. Suratı kızardı. Luz meraklandı, "Ne oldu Amity?" diye sordu. Amity diğer elini salladı ve gülümsedi. "Ha... şey pardon." dedi Luz ve elini çekti. "Özü-"
"Özür dilemene gerek yok." diyerek Luz'un sözünü yarıda kesti Amity. "Ama önce Eda'yı bir düzeltsek?"
"Işığın büyük olması lazım. Düşün Luz, düşün..."
"Duvara çizsen?"
"Mantıklı, ama zamanı nereden bulacağım?"
"Bir yem lazım."
"Doğru..."
"Luz, sendeki sorun ne? Günden güne daha da üzülüyorsun gibi."
"Bir şeyim yok, var... aslında var ama utanç verici. Garip ve üzerine konuşulması zor bir konu. Yani... anlayacağın..."
"Belki sonra, ama şimdi Eda'yı kurtarmamız gerekmiyor muydu?"
"Evet, tabi... Eda'yı unutmuşum."
"Peki ne yapacağız?"Dışarıya koşarak çıkan Kral bağırarak, "Eda'yı bağladım." dedi. Luz, "Aferin Kral, şimdi geri çevrilmesi kolay olacak." dedi.
Üçü birden içeri girdi. Yukarı kata çıktılar. Eda orada bağlanmış bir şekilde duruyordu. Luz, kartlarından birisini çıkardı. Amity onu durdurdu, "Bence, ben bir deneyeyim." dedi. Luz geri çekildi.
Amity öyle büyük bir daire çizdi ki tüm koridor kaplandı. Luz Kral'ı kucağına aldı ve gözlerini kapattı. Kendi gözlerini de kapattı.
Baykuş Evi'nin içinde dev bir ışık yükseldi. Amity derin bir nefes alarak, "Gözlerinizi... açabilirsiniz." dedi. Eda orada oturmuş baygın bir şekildeydi. "Oldu galiba. Siz yine de ne gerekiyorsa yapın." dedi ve yollarından çekildi.
Luz ve Kral Eda'yla ilgilenmeye koyuldu. Amity ise derin düşüncelere daldı. "Acaba Luz'un sorunu ne? Yoksa ben miyim? Ben olsam söylerdi, yine de onu severdim. Sonuçta tek arkadaşım o. Keşke arkadaştan daha yakın olsak."
"Efendim Amity?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumity | Not So Different
FanfictionWattpad Türkiye'de yazılan İLK Lumity Kitabı İnsanlarla cadılar arasında pek bir fark yok aslında. Bunu, 'bir yaz kampına' giderek anladım. Ve aslında aşkın sadece karşı cinsle olmayacağını da anladım. Ama bunların hepsini anlatırsam sürprizi kaçar...