"Efendim Amity?" diye sordu Luz. Amity'nin suratı kızarmaktan pancara dönmüştü. Luz ise hala ona şaşkın şaşkın bakıyordu. Sonrasında Amity kendini topladı ve "Bir kızı tatlı bulamaz mıyım?" diye sordu. Luz ona cevap olarak "Bulabilirsin. Ben sadece... uff. Ben çok yanlış anladım, özür dilerim." dedi. Amity de ondan özür diledi. "Eeee... içeri geçmek ister misin?" diye sordu Luz. "Hem Kral'ın bir askeri kampı var. Sen de belki katılmak istersin."
"Askeri kamp mı? O ne ki?" diye sordu Amity. Luz ona biraz takılmak için, "Doğru ya, siz 'prestijli' cadılar genelde çalışmazsınız. Bir büyü ile her şey hallolur." dedi. Amity'nin tekrar suratı kızardı. Aklından geçirdiği ("Az önce iyi atlattım gerçekten, kim bilir ne olurdu doğru anlasaydı?") düşüncelere dalmıştı. "Hey..! Luz'dan Amity'ye." dedi Luz. Amity ise düşüncelerinden arınmış, "Şu askeri kamp demiştin ya. Katılırım." dedi.
**-**
Amity, mutlu bir şekilde, "Şimdiki görev ne komutanım?" diye sordu. Kral, biraz düşünerek "Hımmm... siz ikiniz! Benim odamı temizleyin." dedi. Luz hemen yukarı kata çıktı. Amity ise Luz'u takip etti. İlerlerken, "Komik değil mi" diye sordu Amity. Luz ona döndü. Amity devam etti, "Yani, bir insanın 'prestijli' bir cadıyla arkadaş olması?" dedi. Luz ise gülerek, "Bence pek bir fark yok. Yani... Cadılarla insanlar arasında." dedi. "Ayrıca şakayı duymuşsun."
"Şaka mı? Neyse... Evet, Kral'ın odası nerede?" dedi Amity. Luz ise hemen sağlarındaki odayı işaret ederek, "Burası." dedi. Odanın kapısını açar açmaz üzerlerine bir yığın çöp düştü. Kral ise yukarı kata çıkarak "Siz ikiniz FENA ŞAKALANDINIZ!" dedi ve kahkaha atmaya başladı. Amity kafasını çöpten çıkardı ve ayağa kalktı. Luz ise sadece onu izliyordu. Amity Kral'a iyice yaklaştı. Onu tuttu ve havaya kaldırdı. "Seni şirin şey, bu kadar kurnazca bir planı nasıl yaptın bakalım?" diye sordu. Luz sonunda ayağa kalktı ve Amity'e katıldı. Kral'ı kaptığı gibi yukarı fırlattı. Havada tam tutacaktı ki Eda, yatak pijamalarıyla dışarı çıkıp Kral'ı havaya sabitledi.
"Eda, bırak Kral'ı." dedi Luz. Amity de "Evet, o bizim şirin bebeğimiz." dedi. Luz ona garipçe baktı. Amity de kurduğu cümlenin ne kadar saçma olduğunu anladı. İkisinin de suratı kırmızıya dönmüştü şimdi. Eda ise ortam sessizliğini bozmak için "Evet... kim benimle çöp toplamaya çıkmak ister?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumity | Not So Different
FanfictionWattpad Türkiye'de yazılan İLK Lumity Kitabı İnsanlarla cadılar arasında pek bir fark yok aslında. Bunu, 'bir yaz kampına' giderek anladım. Ve aslında aşkın sadece karşı cinsle olmayacağını da anladım. Ama bunların hepsini anlatırsam sürprizi kaçar...