ten

275 34 7
                                    

"Luz? Bak... istersen beni aklından silebilirsin. Zaten buradan gidecektim. Biliyorum bu aşırı garip. Bu yüzden gideceğim. Hatta nefret konuşmanı yapmadan gideyim." dedi Amity. Arkasında Luz'un olduğunu bilerek.

"Gitmene... gerek yok. Garip, doğru ama... seni böyle kabul edebilirim. Ben de aynı... sorunu yaşadım." dedi Luz. Amity arkasına döndü, gözündeki yaşları sildi, "Yalan söyleme! Sen... sen..."

"Yalan söylemiyorum. Ama senin istediğin şeyi bir düşünsene. Sadece aklından geçir..." dedi Luz. Amity derin bir nefes aldı ve Luz'a yaklaştı. "Nasıl görüneceğim umurumda değil. Hayatının aşkını bulsan ve çirkin olsa, onu reddeder miydin?"

"Ha- hayır... Etmezdim." diye kısa kesti Luz. Şimdi anlıyordu Amity'nin neden garip davrandığını. Aklından geçirmişti zaten. Ama sonra olamayacağını düşündü. Amity, "Bak eğer istemiyorsan söyle, peşini bırakırım. Bir daha da görünmem zaten. Tek arkadaşım sen kalmıştın..." dedi. Luz, "Bu, çok karışık ne diyeceğimi... bilemiyorum." dedi ve yutkundu. "Seni... sadece... arkadaş olarak... sevmem yanlış... geliyor." dedi. Amity gülümsedi.

**-**

"Yine mi bu aptal rüya? En son ne zaman görmüştüm bunu?" diye kendi kendine söylendi Luz. Etrafta gezinirken öncesinde girdiği odayı gördü. İçeri girdi ve tekrar "Amity'nin Düşünceleri" yazan kapıyı açtı. Rüyalar bölümüne girdi. Karşısında kendisi duruyordu, fakat biraz karanlık taraftan gelmiş gibiydi.

"Sen asla onunla birlikte olamayacaksın." dedi boşluğa bakarak. Luz içeriyi çok merak etti ve kafasını kapıdan geçirdi, Diğer Luz'un karşısında Amity duruyordu. Ağlıyor gibiydi.

Tüm vücudunu içeri soktu. "Amity, eğer bunu duyuyorsan anla ki... seninle... birlikte olurum." dedi. Amity'nin üzerindeki baskıyı anlıyordu ve ne kadar zor dönemlerden geçtiğini de biliyordu.

Zor bir karar vermişti. Sürekli bunun hakkında düşünüyordu zaten. En sonunda tek hayalinin gerçekleşmesine sevinse mi yoksa üzülse mi bilmiyordu. "Buna alışabilirim, sadece... denemem lazım." dedi kendi kendine. Yatağına uzandı ve uykuya daldı. Ardından aklına bir soru takıldı, rüyaları nasıl birleşmişti? Ya da birleşmiş miydi?

**-**

Sabah kalkıp okula gitmek için hazırlandı. Yola çıktı. Yürürken etrafına çok dikkat ederdi Luz. Mutlaka ağaçları görmek isterdi. Bu sefer Amity'i de gördü. Bir ağacın arkasında oturmuştu. Yanına gitti.

"Amity, sen okula gitmeyecek miydin? Geç kalacaksın." dedi. Amity ona döndü. Şaşırmış bir şekilde, "Luz..." dedi.

"Ne oldu anlatacak mısın? Hem kalk oradan." dedi. Amity ayağa kalktı. Üzgün görünüyordu. Luz aklından "Hadi Luz. Arkadaşını düzeltmen için son şansın. Bunu yapmazsan hep üzgün kalır." diye düşündü. Sonra Amity'e yaklaştı. Amity ona şaşkınlıkla baktı. Luz, onu kafasından tutup kendine yaklaştırdı ve onu öptü. Ardından ise geri çekildi.

Lumity | Not So DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin