Amity, suratı kıpkırmızı bir şekilde Luz'a gülümsedi. "Demek ki doğruymuş..." dedi ve Luz'a sarıldı. Luz ona "Ne doğruymuş?" diye sordu. Amity geri çekilip, "Dün rüyamda seni gördüm. Tam hatırlamıyorum ama... şey demiştin..." Luz, Amity'nin sözünü yarıda kesip, "Eğer bunu duyuyorsan seninle birlikte olurum mu?"
Amity başını "Evet." şeklinde salladı. Luz düşünceli bir tavırla, "Bak... bu çok garip." dedi. Amity ona meraklı gözlerle baktı. "Ben de dün rüyamda sana bunu diyordum." dedi. Amity de bu sefer şaşırdı. "Tamam... ama şimdi gitsek iyi olur, okula... geç kalacağız." dedi.
Luz ona "Tamam." anlamında başını salladı ve okula doğru yola koyuldular.
**-**
Luz sürekli garip sesler duyuyor gibi oluyordu, sonra ise tekrar sessizleşiyordu ortam. Neden olduğunu anlamamıştı. Baykuş Evi'ne gidince Eda'ya bir sorardı. Ama şimdi hiçbir işine yaramayacak dersi dinliyordu. Ses gittikçe yükseliyordu, kulaklarında çınlıyordu. Etrafta kimse ya da hiçbir şey yoktu. "Bu ses nereden geliyor?" diye düşündü Luz.
Bu sefer sol tarafındaki sıraya baktı. Sırada bir not vardı. Notta da "Luz Noceda." yazıyordu. Notu alıp kendi sırasının üzerine koydu. Bir anda karanlık ortam yok oldu. Her şey normale dönmüş gibiydi. Yükselen garip sesler yok, kimsenin bulunmadığı sınıflar yok. Dersi dinlemeye koyuldu.
**-**
"Luz... sınıfta çok gariptin. Sanki başka bir dünyaya dalmış gibi. Ya da ölmüş gibi." dedi Amity. Luz ona dönerek, "Sana baktığımdandır." dedi. Amity yine kıpkırmızı oldu. "Okuldayız, farkındasın galiba. Burası kimsenin bulunmadığı bir orman değil." dedi. Luz ona gülerek, "Biliyorum. Sen demiştin ya, 'Başkalarının ne düşündüğü umurumda değil.' diye. Neyse... Emin ol çok garip şeyler dönüyor kafamda. Sen merak etme. Bir yolunu bulur kendimi düzeltirim eğer beni böyle istemiyorsan." dedi. Amity gülümsedi ve "Fark etmez." dedi.
"Hey, şuna bakın! Amity sevgilisi olacak erkek bulamamış! İnsanla çıkıyor!" diye bağırdı arkalarından birisi. Luz hemen arkasını döndü. Bu Boscha'ydı. Onları okul boyunca hep takip ederdi zaten.
Ardından ise cevap vermek için, "Senin 'erkek' arkadaşını görelim. Seni homofobik pislik." dedi. Boscha o kadar şaşırmıştı ki ne cevap vereceğini şaşırdı. Amity Luz'un arkasından, "Bu biraz ağır olmadı mı?" diye sordu.
"Kimse arkadaşıma, arkadaş demeli miyim, bulaşamaz." dedi Luz. Sonra ise yürümeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumity | Not So Different
FanfictionWattpad Türkiye'de yazılan İLK Lumity Kitabı İnsanlarla cadılar arasında pek bir fark yok aslında. Bunu, 'bir yaz kampına' giderek anladım. Ve aslında aşkın sadece karşı cinsle olmayacağını da anladım. Ama bunların hepsini anlatırsam sürprizi kaçar...