"Amity?!" diye çığlık attı Luz. Gerçekten şaşırmış bir şekilde oturdu ve doğruca ona bakan Amity'e "Ne olduğunu veya neden burada olduğunu söyleyecek misin?" diye sordu. Amity ona cevap olarak "Şey... sana... bir... aslında ben... ben seni kontrol etmek... için gelmiştim. Arkadaşlar böyle yapar... diye düşündüm..." dedi.
"Senin elindeki ne?" diye sordu Luz. "Ne? Ha... bu mu? Bu önemsiz bir şey. Sadece..." derin bir nefes aldı ve devam etti, "Benim... doğum günüme Willow'dan başka kimse katılmamıştı. Artık... o da katılmıyor. Zaten artık- bir dakika ben... dalmışım... pardon..." dedi.
Luz, "Bir şey değil ki. Zaten bu tür hikayeleri dinlemekten hep keyif almışımdır." dedi ve Amity'e devam etmesi için fırsat verdi. "Seni... davet etmek... için gelmiştim... Belki gelirsin... diye. Tabi... gelmezsen sorun olmaz. Yani... senin suratını orada göremeyecek olmak beni üzebilir ama... sorun değil. Ben zaten hep... üzgünüm." dedi ve derin bir nefes aldı.
"Tabi ki gelirim! Arkadaşlar bunun içindir. Neden daha önce sormadın ki?" diye cümle üstüne cümle kurmaya başladı Luz. Amity ise "Ben... senin kadar sotyal değilim." dedi. Luz onun cümlesini düzeltti, "Sosyal demek istedin galiba..."
"Evet her neyse onun adı. Sen... teşekkür ederim Luz. Umarım mutlu bir gün geçirirsin." dedi ve odadan çıktı. Luz ise hiçbir şey olmamış gibi kalktı ve aşağı indi. "Eda, bugün..." derken sözü yarıda kesildi. Eda, Lilith'in oluşturduğu bir tür alana sıkışıp kalmıştı. Lilith sürekli gülüyordu.
"Sonunda... onca uğraşın sonunda seni yakaladım, Edalyn." dedi ve onu kapıdan dışarı çıkarmaya çalıştı. Luz ise merdivenden aşağı doğru hızlıca koşarak bağırdı, "Hooty, kapıyı kapat!"
Lilith'in suratına kapı çarpıldı ve yere düştü. "Hey, ne oluyor burada?" diye söylendi. Ayağa kalktı ve Luz'u gördü. "Demek ki Edalyn'in bahsettiği insan sendin. Seni İmparator'a götürelim, o icabına bakar." dedi. Luz'un suratında belirsiz bir gülümseme yayıldı.
"Götürelim derken neyi kastettin? Tek kişisin." dedi. Lilith ise parmağını şıklattı, "O kadar kolay olaca- ne?"
"Anlaşılan kimse yok, Lilith." dedi Luz. Lilith, "Ama unutma, ben cadıyım, sen ise insansın. Bu da kolay lokmasın anlamına gelir." dedi ve onu da Eda'nın yanına koydu. İkisini de alıp dışarı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumity | Not So Different
FanfictionWattpad Türkiye'de yazılan İLK Lumity Kitabı İnsanlarla cadılar arasında pek bir fark yok aslında. Bunu, 'bir yaz kampına' giderek anladım. Ve aslında aşkın sadece karşı cinsle olmayacağını da anladım. Ama bunların hepsini anlatırsam sürprizi kaçar...