seven

342 40 0
                                    

"Hey ekipler. Nerelerdesiniz? Sizi içeri girdiğimden beri-" sözü yarıda kesildi çünkü etrafında onlarca Tiksinçıbıl onu bekliyordu. Ve Luz'un aradığı ses geldi.

"Hey İmparator'un ayakçısı, bir dakika ne diyorum ben, neyse sana bir ders olsun, bir daha. ASLA. ARKADAŞIMA. BULAŞMA." diye bağırdı ve etrafında toplanmış tüm iğrenç yaratıkları Lilith'in üzerine saldı. "Beni bununla mı yeneceksin çocuk? Unutma ki ben İmparator'un meclisindenim. Ve oraya sadece en seçkinler alınır."

"SEN BİR DE BUNU SEÇ!" gelen ses Lilith'in arkasında bulunan Luz'un sesiydi. Ve ardından ise dev bir cam kırılma sesi duyuldu. Artık Eda ve Luz serbest kalmıştı. "Eda, sen halledebilirsin diye düşünüyorum." dedi Luz. "Tabi..." dedi Eda ve sihrini yapmaya koyuldu. Ardından ise güçsüz düşüp bayıldı. 

"Eda iyi mi?" diye sordu Lilith. "Sen niye merak ediyorsun ki? Laneti yüzünden oluyor her şey." diye cevap verdi Luz. Lilith ise "Onu İmparator'un meclisine götürelim. Orada iyileşir. Sonrasında da..." dedi ve durdu. Yutkundu. "Hey Lilith. Eda'yı mı istiyorsun, o zaman beni geçmen gerek." dedi Luz ve Eda'nın önünde durdu. "İnsan, neden bu kadar duygu gösterisi yapıyorsun ki? Yani düşün, buna değer mi? Cidden daha tanımadığın birisi için canını vermeye razı mısın?" diye sordu.

"Ne yaparsan yap, beni etkileyemezsin. Buradan ölene kadar çekilmeyeceğim. Şanssız günündesin, ölmeyeceğim." dedi. "Ya, peki bunu nasıl yapacaksın. Daha sihir bile yapamıyorsun." dedi Lilith. Luz, "O zaman bu işi çabuk halledelim. Pardon, başlamadan... bağcıklarını bağlamayı unutmuşsun, ben bağlayayım." dedi ve Bitki sihri kartlarından birisini Lilith'in altına attı.

Lilith bunu fark etti ve geri kaçtı. Ardından ise kartın düştüğü yere baktı. "Etkileyici, bunu nasıl yaptın?" diye sordu. Luz ise gülerek, "İnsan sihri, sen anlamazsın." dedi. Lilith merakla, "Adı ne?" diye sordu. Luz cevap olarak, "Sevgi." dedi.

Kristal sihri kartlarından birisini tam olarak Lilith'in altına attı. Lilith gülmekten fark etmedi bile. Kristal Lilith'i içine alacak şekilde büyüdü. Lilith en güçlü sihirlerinden birisini denedi. Fark etmedi bile. "Nasıl..." diye sordu Lilith.

"Şimdi gülen kim oldu?" dedi ve Lilith'e baktı. Fakat bir şeyi unutmuş gibiydi. Amity ona etkilenmiş bir şekilde bakıyordu. "Belki... sadece bir insan değilsindir. Veya sadece bir cadı. İkisi de aynı anda olunabiliyormuş. İşte bu yüzden seni sevi- YANİ! EHM! Seni güçlü buluyorum Luz." dedi. Luz ise ona gülümseyerek, "Tamam~." dedi. Sonra ise gözü tekrar Lilith'e kaydı. Kristalin içinde yoktu. Arkasına döndü ve Eda'ya baktı.

"İyi değilsin, seni içeri götüreyim. Amity, sen geliyor musun?" diye sordu Luz. Amity ise suratı kızararak, "Tabi... ar- arkadaşlar bunun içindir. Değil mi?" dedi. Eda'yı içeri taşıdılar.

Lumity | Not So DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin