"Peki... bu şeyi nasıl çalıştıracağız?"
"Şuradaki tuşa... basacaksın."
Amity'nin tuşa basmasıyla oyuncak kılıçtan birisi "Savaş için canımı veririm, kılıcımı vermem." dedi. Amity aşırı korkup kılıcı fırlattı. Hava ateş sihri ile kılıcı vurdu. Luz ise olana aşırı şaşırmıştı. Amity olayı biraz toparlamaya çalışarak "Ben... bir an... neyse... biraz... ben- biraz ko- korktum... da. O yüzden..."
"Tamam... ben anladım. Sorun yok. Zaten geldiği yerde çok var." dedi Luz. Amity anlamamış şekilde, "Nasıl yani... siz insanların çoğaltma büyüsü mü var?" diye sordu. Luz ona "Yani... bunu anlatmak biraz zor. Hiç... birkaç arkadaşınla birlikte çalışıp bir işi daha hızlı bitirdiğin oldu mu?" diye sordu. "Ha... tabi... anladım. Tamam... Sağol Luz." diye cevap verdi Amity. "Açıklamayı bitirmedim ama olsun." dedi Luz.
**-**
Luz, karanlık koridorlardan birinde yürürken bir anda sol tarafında beliren odayı gördü. "Hımm... garip. Bu daha önce burada değildi." dedi. Ama merakından kapıyı açtı. Odada ise başka bir kapı vardı. Kapının üzerinde "Eda'nın Cevapları" yazıyordu. Eda'nın sırlarına saygısından kapıyı kapalı tuttu. Fakat geri dönerken başka bir kapı gözüne takıldı: "Amity'nin Düşünceleri" yazıyordu bu sefer. "Bak bu olur işte." diyerek kapıyı açtı. Odada çok fazla kapı bulunuyordu.
-Luz
-Aile
-Willow
-Boscha
-Hexside
-Rüyalarım
-İmparator'un Meclisi
Luz'un aklına takılan ise kendi kapısıydı. Kapıyı açtı ve etrafta asılı birkaç poster gördü. Hepsine dikkatlice göz attı. Hepsinin üzerinde "İnsan Luz" yazıyordu. Fakat sadece bir tanesi Luz'un dikkatini çekti.
Üzerinde "Luz'dan hoşlanıyorum." yazan poster. Luz'un suratı kırmızıya döndü. Çok garip bir olay daha. "Neden sürekli bu aptal rüyaları görmek zorundayım ki. Kendi kendime saçmaladığım şeyler işte." diye söylendi. Sonrasında ise uyanmak için bir şeyler düşünmeye başladı. "Bekle... eğer bu benim rüyamsa ve ben rüyamın içindeysem. Ve bunun bir rüya olduğunun farkındaysam istediğimi yapabilirim." dedi.
Upuzun bir merdiven düşündü ve tam önünde belirdi. Merdivene tırmandı ve aşağı yuvarlandı. Tam yere çarpacakken yer yatağından uyandı. Her şey bir rüyaydı. "Yine..." dedi Luz.
Yanda ise Amity'nin sesi vardı,
"Ne yine?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lumity | Not So Different
FanfictionWattpad Türkiye'de yazılan İLK Lumity Kitabı İnsanlarla cadılar arasında pek bir fark yok aslında. Bunu, 'bir yaz kampına' giderek anladım. Ve aslında aşkın sadece karşı cinsle olmayacağını da anladım. Ama bunların hepsini anlatırsam sürprizi kaçar...