three

532 55 7
                                    

"Hey Kral." dedi Luz. Çok garip bir bakış ve tavırla. Kral ona dönüp, "Şu an işim var, görmüyor musun? Kendi askerimi kampımı kuruyorum." dedi. Luz heyecanlanarak, "Asker lazım mı?" diye sordu. Kral'ın gözleri parladı. "Evet, asker kampı askersiz olur mu?" dedi. Luz gülerek selam durdu ve "İlk görevimiz nedir komutanım?" diye sordu. Kral, "Sana... şuradaki ayının içini açma görevi veriyorum. Aslında görevden çok ödül ama..." Luz, selamını bıraktı ve ayının yanına koştu. Buz sihri yapmak için eline bir kağıt yapıştırdı ve ayıya vurdu. Buz kristali ayının içinde büyüdü. Luz elini çekip kağıdı attı. Kristali de dışarı çıkarıp ayının yırtılmış yerinden aşağı doğru çekti.

**-**

Evin etrafındaki beşinci turunu da tamamlayıp komutanının (Kral) yanına dönen Luz hala heyecanlı görünüyordu. Fakat sonra çalıların arasından bir hışırtı geldi. Luz hemen o tarafa döndü. Gözlerini hiç ayırmadan, "Hooty, şurayı kontrol eder misin? Yine Lilith olabilir." dedi. Hooty büyük bir neşeyle çalıların arasında daldı. Luz'a çok tanıdık gelen bir ses duyuldu, "Hey seni uzun kafalı iblis, bırak beni!" diye bağırdı o ses. Hooty, Amity'i kafasıyla dolamış ve evin önüne getirmişti. "Luz, Lilith'i bulamadım ama ona çok benzer birini buldum." dedi Hooty. Amity zor nefes alarak, "Gerçekten ona benziyor muyum?" diye sordu. Hooty, "Evet." diye cevap verdi. Amity bayıldı bayılacaktı. Bu haber de onu çok sevindirmişti zaten. Kral ise bu olayları çabucak unutup içeri girmişti. Luz'un suratı bir an kızardı. Amity Luz'u görünce biraz şaşırdı. Luz, "Hooty, bırak onu." dedi. Hooty hemen Amity'i yere bıraktı.

Amity yerden çabucak kalkıp "He- hey Luz." dedi. Luz ona gülümsedi. Aklından türlü türlü şeyler geçiyordu. "Amity, burada ne arıyorsun?" çıktı sonunda ağzından. Amity ona "Ne? Yani hiç... Seni... izlemiyordum TABİ Kİ. Yani neden izleyeyim ki. Değil mi? Gereği yok bence. Ama yine de çok tatlısı- YANİ çok iyisin sağol."

Luz ona gülerek "Tamam... yani... beni izlemediğin kesin. Çünkü neden, değil mi? Ah... ben de aynı şeyi söyledim." dedi. Amity ise ona dalmıştı. Kendini kaptırıp ağzından bir kaç kelime kaçırdı. "O çok tatlı...".

Lumity | Not So DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin