Ölüm Yadigarları Basın Toplantısı Oyuncuların Favori Replikleri

7.1K 283 275
                                    

Muhabir: Karakterinizin şuana kadar söylediği sözler içinde favoriniz olan, yer aldığınız her hangi bir Harry Potter filminden. Nick Moran ile başlayalım (Bölüm 1'de ormandaki kapkaççıyı oynamıştı)

Nick Moran: "Merhaba güzelim." Bu kadar. İşte iz bıraktığım replik buydu. Filmde çok önemli bir yeri var bence. İşte benim bölümüm buydu. 

Warwick Davis(Griphook / Profesör Filius Flitwick): Benim için ise. Serinin başında, ilk filmde söylediklerimden biri sanırım profesör Flitwick olarak.. "Vingardium Leviosa"  Sanırım benim için bu. Tanıştığım herkes bunu yapmamı istiyor benden. Tılsım dersi almak falan istiyorlar. Şimdi bir ders yapabiliriz isterseniz kimler ister? Asalarınız yanınızda mı? Evet. 

Natalia Tena(Nymphadora Tonks): Çok fazla repliğim yok zaten ama... Deli-Göz Moody'e sinirli bir şekilde "Bana Nymphadora deme!" demeyi sevmiştim. Sonra da saçlarım farklı bir renge dönüşüyordu.

David Thewlis(Remus Lupin):  Filmde söylediğim her repliği hatırlamıyorum. Bu karakteri oynamanın hissettirdiklerini anlatacak tek bir kelime seçeceksek bu "riddicilious" olur. En sevdiğim replik Böcürt.

David Barron(Prodüktör): Bir repliğim yok tahmin ettiğiniz gibi. Nedenini düşünürseniz bulmanız çok zor olmaz bence.

Evanna Lynch(Luna Lovegood): Bilemiyorum bence Luna'nın tüm sözleri çok komikti. Ama "Sen de benim kadar aklı başındasın" ı seviyorum. Çünkü söylediği kişiye hiç bir şekilde rahat hissettirmiyor. 

Jason Isaacs(Lucius Malfoy): Benim en sevdiğim replik Daniel ile olan sanırım. Çünkü ilk çektiğim sahne oydu. Dumbledore'un çalışma masasından uzaklaşırken dönüp Chris Columbus'a "Daha heyecanlı bir şey olsa olmaz mıydı?" dedim.  O da "Peki tekrar çekelim, bir şeyler uydur bakalım" dedi. Daniel'a haber vermedik. Kısacıktı boyu zaten. Etrafında döndüm ve birden hiç beklemeyeceği şekilde şöyle dedim "Umalımda bay Potter her zaman etrafta olup günü kurtarsın." Kafasını kaldırıp bana şöyle bir baktı ve aynen şunu dedi "Merak etme burada olacağım"  Onun yaşında biri için oldukça etkileyici bir davranıştı.  En etkileyici sözler bunlar olmuştu. 

Helen McCory(Narcissa Malfoy): Benim en sevdğim söz şu sanırım... Daha izlemedim ama şu olacak. Umarım o sahneyi kesmemişlerdir. Karanlık ormanda dkilirken söylüyor. "Ölmüş"

Tom Felton(Draco Malfoy): Evet, söylediğimiz tüm sözler çok özeldi. Söylerken en keyif aldığım söz sanırım şahgaga tarafından saldırıya uğradıktan sonra söylediğimdi "Bunu babama söyleyeceğim."  Sanırım benim favorim olan bu.. 

David Heyman(Yapımcı): Yapımcıların replikleri yok. 

Ralph Fiennes(Lord Voldemort): Hatırladığım bir repliği söyleyeceğim. "Artık sana dokunabilirim."  İşte benim favori repliğim. 

Emma Watson(Hermione Granger): Benim favori repliğim "İkinizden biri bizi öldürtmek için ortaya zekice bir fikir daha atmadan yatmaya gidiyorum. Daha kötüsü okuldan attırmadan"  ve bunu söylerken çok fazla keyif aldığımı hatırlıyorum. Sanırım 11-12 yaşlarındaydım. Bana dünyanın en akıllıca, zekice sözü gibi görünmüştü. Evet harikaydı. 

Rupert Grint(Ron Weasley): Sanırım sen bunu söyledikten sonra söylediğim şeyi hala hatırladığımı söylemeliyim. "Gerçekten önceliklerini sıralaması gerekiyor." Zihnimde takılıp kalmıştı. Çok fazla "Bloody" dediğimi hatırlıyorum. Tam Ron'luk bir kelime çünkü.

David Yates: Draco'yu son filmde kovalarken söylediğin bir söz vardı. O çok iyiydi. "O benim kız arkadaşım sizi ahmaklar!"

Julie Walters(Molly Weasley): Sanırım benim favori repliğim şu olmak zorunda "Kızımdan uzak dur seni sürtük"  Bayan Weasley'nin bunu söylediğine inanamıyorum. Bunun olacağına asla inanmazdım ama söylemek harika bir histi.

Robbie Coltrane(Hagrid): Sanırım ilk flmde Diagon yolunda söylediğim şey benim favorimdi. "Sen Harry Potter'sın. Sen kurtulabilen tek kişisin kim olduğunu bilirsinden."  İkinci favorim James Bond filminden. Kafama bir 42 lik dayatılmıştı ve "Neden sıradan insanlar gibi merhaba demiyorsun?" 

Michael Gambon( Dumbledore): Büyün filmlerdeki her sözümü çok seviyorum. Hatırladığım kadarıyla favori repliğim hayalet olarak istasyonda belirdiğimde "Harry..."  dedim. Ağlıyor gibi hissetmiştim.  Benim favor repliğim bu. 

Matt Lewis(Neville Longbottom): Favori sözüm mü? Sanırım 10 yıl boyunca Neville'i en iyi anlatacak olan söz ikinci filmde geldi. Tavana asılmış bir haldeyken "Neden hep ben?" 

Bonnie Wright(Ginny Weasley): Sanırım ilk sözümü seçmem gerek. Seneryoda yoktu. Filme sonradan eklenmişti. 9 3/4 peronunda Harry'e  "İyi şanslar " diyişiydi. Tüm hikayenin başladığı ve bittiği yerdi orası. Bu yüzden önemli bir bölümdü. 

Harry Potter RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin