Emma Watson'ın Duygusal Konuşması

4.1K 214 10
                                    

Kalabalıkta dikilen herkesin düşündüğü şeyi söylemek isterim ki Dan sen şanslı olduğun için seçilmedin. Sen en mükemmel Harry'din, hala öylesin ve her zaman da öyle olacaksın. Biliyorum bunu söylemesi gereken kişi Jo'du. Dan'ın seçilmesini isteyenlerden biri de oydu. Ayrıca teşekkür etmek istiyorum David Barron ve David Heyman'a. Bana harika iki baba gibi oldunuz. David Yates bana çok ama çok şey öğrettin. Senden öğrendiğim her şey için çok şanslıyım. Steve Kloves sen Hermione'ye ses veren kişi oldun. Onu öyle görmeyi çok umuyordum. Kitapta olduğu kadar filmde de güçlü olduğu için minnettarım sana. Jo.. Çok teşekkürler. Bu harika kitapları yazdığın çin teşekkür ederim (ağlamaya başlar) Ancak bu kadar tutabildim. Bana böyle mükemmel bir örnek olduğun için çok teşekkür ederim. Rupert bana böylesine bir kardeş sevgisini yaşattığın için teşekkür ederim. Daniel sana da aynı şekilde. Sizi çok özleyeceğim. Ve Warner Brothers'a bu filmleri tam da olması gerektiği gibi yaptığı için teşekkürler.  Gereken tüm desteği verdiler. Her şeyi harika yaptılar.  Bunun bir parçası olmaktan gurur duyuyorum. Bu yüzden çok çok ama çok  teşekkür ederim. Siz dünya üzerindeki en iyi hayranlarsınız. Bu çok büyük bir ayrıcalık, çok ama çok teşekkürler. 

Harry Potter RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin