Soru: Filmlerde ki en sevdiğiniz eşyanız hangisiydi? Ya da giydiğiniz bir kostüm olabilir, gördüğünüz...
Evanna Lynch: Benim ki Luna'nın aslan şapkası. Luna'yı canlandırmanın en güzel tarafı giydiği kostümler, aklı başında birinin giymeyeceği kostümler. Kendinizin dışına çıkıyorsunuz, özgür oluyorsunuz. Aslan şapkada kimsenin taşıyabileceğimi düşünmediği ilginç bir kostümdü.
Tom Felton: Takım elbisemi çok sevmiştim. Draco pek gündelik giyinen biri değildi. 24 saat o siyah takımla dolanıyordu, hatta bence uyurken bile. Üstüme tam oturan ilk takımdı o. Ona sahip olmak güzeldi.
James Phelps: En sevdiğim eşyam sanırım on yıl kullandığım kızıl saçım. Sizi gerçekten karakterin moduna sokuyor. Arkadaşlarınız yeniden çekimlere döndüğünüzü anlıyor. Bu Weasley ruhunun bir parçası. Buna sahip olmak çok güzeldi.
Robbie Coltrane: Potter'ın ilk bölümünde Hagrid'in yanlışlıkla büyü yaptığını söyleyip pembe bir şemsiye verdiler. Audrey Hepburn'un 1952'de taşıyacağı türden bir şemsiyeydi.
Nick Moran: Oldukça punk bir havam vardı. Asamı cebine koyduğum deri bir ceket. Oldukça havalıydı. Buna başka sahip olan var mı?
Warwick Davis: Asaya sahip olmak kesinlikle. Sahneyi çekmeden hemen önce size verdikleri için çok özel hissediyorsunuz. Elinize alınca çok özel hissediyorsunuz. Asam favori eşyam.
David Thewlis: Azkaban tutsağında Harry'e veda ederken büyüyle çapulcu haritasını katlıyordum, ve harita görünmez iplerle katlanıyordu. 2-3 defa çekildi ve özel efektler verilecek sanmıştım. Ama ipleri çekerek 8 kenarından efektsiz olarak kendileri katladılar.
Michael Gambon: Uzun beyaz sakallarım, yemek yerken bile uyuzluk olsun diye çıkarmıyorlardı. Bende makyaj bölümünü kızdırmak için kızarmış patatese bulaştırıyordum.
Ralph Fiennes: Kostümüm oldukça rahatsız ediciydi ve içine tayt giyiyordum. Taytın beli sürekli kayıp duruyordu. Bu da asaletle yürümeme baya engel oluyordu. Neil adındaki sevimli kostümcüme dedim ki "Bu taytı kesmek zorundasın." Bazen dublörler çekim yaparken taytımla oynuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Röportajları
Non-FictionHarry Potter ile ilgili 2001 yılından beri olan ropörtajlar