David Heyman: Çok uzun zaman birlikte çalıştık. Bir aile gibiyiz. Her bir kişinin son günü çok duygusaldı.
Set Çalışanı: Hogwarts'ın kızları ve erkekleri! En iyi Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmenlerinize veda etme zamanı geldi. Alan Rickman ve David Thewlis'in bugün Harry Potter setindeki son günü. Robbie Coltrane, Hogwarts'ın Anahtarlardan sorumlu harika bekçisinin Harry Potter'da ki son günü.
Helena Bonham Carter: Çok ama çok üzgün hissediyorum. Bellatrix'e çok alışmıştım. Bir arkadaşım gibi olmuştu.
Set Çalışanı: Helena'ya kocaman teşekkürle
David Heyman: Her zaman geri döneceğimizi biliyorduk. Ama bu kez dönmeyeceğimizin farkındaydık.
David Yates: Herkes ağlıyordu, duygusaldı. Çok zor zamanlardı. Ama eğlenceli olmadığını söyleyemem. Bunu dünyalara değişmem.
David Barron: Tam 10 yılım Harry Potter ile geçti. Böyle harika bir şey bir daha başıma gelmeyecek.
Daniel Radcliffe: Bunu özleyeceğim, arkadaşlarımı çok özleyeceğim. Onlar filmlere baktıkça hatırlayacağım sıradan anılar olarak kalmayacaklar.
Muhabir: Sence en çok neyi özleyeceksin?
Rupert Grint: Bilmiyorum, herkesi çok özleyeceğim. Bu yeri.. Belki de Ron olmayı özleyeceğim. 10 yıl oldu ve.. Evet, Ron'u oynamayı özleyeceğim.
Emma Watson: Bunu kelimelerle nasıl ifade edebilirim bilmiyorum. İnanılmaz bir tecrübeydi. Çok kutsanmış hissediyorum kendimi, seçilen kişi ben olduğum için. Tüm tecrübeleri edinme şansı bana verildiği için ve buna hayatımın bir parçası olarak sahip olduğum için. Biz seçilmiş kişilerdik, evet.. Evet, öyleydik. Şanslıyız.
Daniel Radcliffe: Burayı çok seviyorum. Burası benim hayatım oldu. Hepimiz için öyle oldu bence. Hayatımın tek bir günü bile siz olmadan neye benzerdi hiç bilmiyorum çünkü. Hepiniz. Harikaydı. Bunu söylemek istedim. Her bir dakikasını çok sevdim. Bana tüm bunları yaşattığınız için çok ama çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Röportajları
Non-FictionHarry Potter ile ilgili 2001 yılından beri olan ropörtajlar