Aman Tanrım! Belki de bir kitap daha yazmalıyım. Şaka yapıyorum elbette ama yazmanın nasıl kıyısına kadar geldiğimi tahmin bile edemezsiniz. Tanrım Emma bu akşam beni bitirdi. Rupert'da crucio laneti yaptı. Kızıl insanlara bayılıyorum. İşte benim en sevdiğim kızıl insan. Teşekkür etmem gereken ilk kişi David Heyman. Sinema sektörüne inanmamı sağladığı için. Ve bugün onun sayesinde buradayız. Geri dönüp bakmak inanılmaz. Kitapların film yapılmasından çok mutluyum. Bunu kaçıramazdım! Ayrıca David Barron'a teşekkür etmem gerekiyor. Her hangi bir insanın onu tanımlayacak bir cümle bulabileceğini sanmıyorum. Steve Kloves.. benim en büyük ve en değerli çalışma arkadaşlarımdan biri. Onun için ne desem yeterli olmaz. Tamam, sakin... Harika bir yönetmen, Chris Colombus bu aileyi bir araya getirdi. Alfanso ve Mike'a ekrana bu kadar güzel yansıttıkları için teşekkürler. Ve son olarak David Yates için ne diyebilirim.. Son 3 filmin yönetmeni. Dört! evet 4! Bunu biliyordum. 3 kitap, 4 film ondan. Ölüm Yadigarları 2.bölümü izleyen herkes görecek ki muhteşem bir iş çıkardı. İnanılmaz. Oyuncular için ise.. Kendi kendime "Büyük Yedili" diye adlandırdığım bir grup var. Onlar da; Dan, Emma, Rupert, Matt, Bonnie, Evanna ve Tom. Onları ne kadar sevdiğimi bilemezler. Favori karakterlerim için neler yaptıklarını bilemezler. Tüm yeteneklerini bu işe koydukları için çok teşekkür ediyorum. Son olarak da herkes biliyor ama tekrar söylemek isterim. Hiçbir hikaye dinleyeni olmadığı sürece yaşayamaz. Teşekkürler hepinize. Kitapları yıllardır takip ettiğiniz için teşekkürler. Bu havada yağmur altında kamp kurduğunuz için teşekkür ederim. Hayır yapmayın ama zaten ağlıyorum! Biliyorum şuan dünyanın dört bir yanında insanlar filmi sinemalarda izlemek için bekliyor. Dan'in söylediği gibi bu hikaye bizlerle her zaman yaşayacak. Ne zaman kitaplarınızın sayfasını açsanız ya da ekranlarınızın başına geçseniz Hogwarts'ın kapıları size eviniz olarak sonsuza dek açık olacak, daima. Şimdi filmi izleyeceğiz. Çok teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Röportajları
Non-FictionHarry Potter ile ilgili 2001 yılından beri olan ropörtajlar