Emma Watson 2009 röportajı

2.8K 99 5
                                    

Muhabir: 6. kitapta her şey daha değişik bir hal almaya başlıyor. Bu kez yalnızca karanlık lord ile değil hormonlarınızla da mücadele etmeniz gerekiyor. İşler biraz karışıyor. Tüm bunlar eğlenceli miydi zorlandınız mı?

Emma: Benim açımdan zordu sanırım. Çünkü Hermione'nin kalbi çok kırılıyor. Ağladığı bir sahne vardı.  Ben de.. Bu filmde çok duygusal ve hassas. Bu onun için bir meydan okuma sanırım. Ron'a karşı kızgın oluşu romantik komedi havası yaratıyor.

Muhabir: Oyunculuğuna hayran kaldığım bir konu var. Çünkü sen beni bir kadının kızıl kafalı birine derinden aşık olabileceğine inandırdın. Bu gerçekten ırksal olarak hoş bir jest.

Emma: Bence Rupert harika. Evet öyle. Muhteşem biri. Çok yakışıklı. Gerçekten çok yakışıklı.

Muhabir: Öpüşmenizin 5 kez çekildiğini söylemişsin daha sonra da ekleyip bunun yapığın en korkunç şey olduğunu söylemişsin.

Emma: Bu yanlış anlaşıldı!

Muhabir: Kastettiğin şey kardeşinle öpüşmekti değil mi?

Emma: Evet aynen bu sürekli yanlış anlaşılıyor. Sanki Rupert'ı öpmek iğrenç bir şeymiş gibi anlıyorlar. Harika görünen biri. Onu öpmek için her şeyi yapabilecek milyonlarca kız var biliyorum. O benim erkek kardeşim gibi. O da benim için aynı şeyleri düşünüyor. Eminim o da aynı şeyleri diyecektir. Çok garipti.

Muhabir: 5 çekim yapıldı ama bilerek mahvetmemişsinizdir herhalde. Gülmekten tekrarlandı sahneler sanırım.

Emma: İnanın bana, ikimiz de bunun bir an önce sona ermesi için can atıyorduk. Bu aynen kardeşinizi öpmek gibi. Başka tarifi yok.

Muhabir: Şimdi önünüzde iki film daha var. 2010 ve 2011'de çıkacak Ölüm Yadigarlarının 2 bölümü.  Hayatının büyük bir parçasına veda ediyormuş gibi hissedecek misin? Çünkü bunu son kez yapacaksınız, son kez Leavesden stüdyolarında olacaksınız.

Emma: Hissedeceğim bence şu olacak ki inkar aşamasında olacağım. Bunun tamamen biteceğine inanmıyorum sanırım. Harry Potter Theme Park var, daha çekeceğimiz iki tane film var. 8. ye kadar çekeceğiz. Bilemiyorum.. Buna inanmıyorum. Son gün gelene kadar da inanmayacağım.

Muhabir: Filmlerden birinin bir kısmında Dumbledore'un şöyle dediğini hatırlıyorum "Karanlığın olmadığı yerde ışık olmaz" Bu benim aklıma Dan, Rupert ve seni getiriyor. Böyle büyük bir kitleye sahip başarılı filmlerde rol sahibi olmak büyük şans sizler için. Bu kadar güzel şey içinde sizin de keyif almadığınız durumlar oluyor mu?

Emma: Sanırım bu yaptığınız her şey için geçerli. Her işin iyi ve kötü yanları var. Doğanın gereği bu. Evet büyük keyif alıyorum. İnanılmaz bir şey ama diğer yandan bu benim mesleğim. Karşılığında para aldığım bir iş. Beni yoran ve üzen şeyler oluyor.  Bazen çok büyük baskı altında hissediyoruz. Çok büyük beklenti altında olmak zor sanırım. Bu oldukça zor sanırım. İnsanlar sizden çok fazla şey bekliyor. Sürekli iyi olmak zorunda kalıyorsunuz! Bazen zorlayıcı olabiliyor ama.. Bence...  Ama çoğu zaman aydınlık tarafız sanırım. Ne kadar şanslı olduğumu kesinlikle biliyorum. Çok şanslı bir konumdayım. Kendime bunu hatırlatıp durmak zorundayım. İnanılmaz bir şey bu.

Muhabir: Şöhretin sana kazandırdıklarıyla sonsuza kadar yan gelip yatarak yaşamaktansa kalan hayatında çalışmaya devam edip, İngilizce okumayı tercih ediyor gibi görünüyorsun. Şöhret hayatı yaşamak seni cezbetmiyor değil mi?

Emma: Asla, şöhret olmakla asla ilgilenmedim. Şöhret beni asla cezbetmedi, ya da çekmedi. Oyunculuğu seviyorum. Bazen diğer taraftan bunu çok zor buluyorum. Mesleğinizin getirdiği bir şey bu. Yapacak bir şeyiniz yok. Harry Potter gibi devasa bir şeyin bir parçasıysanız. Popüler olmak zorundasınız, uyum sağlamalısınız. Bilemiyorum. Oyunculuğun getirdiği bir şey şöhret. İşinizin bir parçası.

Muhabir: Hayatının sonuna kadar bu işi mi yapmayı düşünüyorsun?

Emma: Ağustosun sonunda üniversiteye gideceğim. Tüm bunların arasında bir mola verebileceğim okul aracılığı ile. Güzel olacak, sabırsızlıkla bekliyorum. Ama.. medyaya göre.. Üniversiteye gitmemi çok kafa karıştırıcı buluyorlar. "Niye? Niye yani?" oluyorlar. Bence üniversite gidilmesi gereken eğlenceli bir yer. Gidip yaşıtım olan insanlarla takılmak, ders çalışmak istiyorum. Seyahat etmek farklı yerlerde yaşamak istiyorum. Bu benim bir daha asla oyunculuk yapmayacağım anlamına gelmiyor. Yılda 5 ay tatilim olacak. Bu kadar zamana bir filmi kolaylıkla sığdırabilirim. İkisini de yapacağım.

Muhabir: Sana iyi şanslar o halde.

Emma: Teşekkürler.



Harry Potter RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin