Emma Watson AOL'den gelen soruları yanıtlıyor

1.8K 71 10
                                    

X: Emma, bugün bizimle görüşmeyi kabul ettiğin için teşekkür ederiz. Soracağım tüm sorular AOL anketinden alındı. 2500 tane soru aldık. En iyi olduğunu düşündüğümüz soruları seçtik. Oturduğun yerde rahat mısın?

Emma: Evet rahatım. 

X: Harry'nin görünmezlik pelerinini bir saatliğine alabilseydin nereye giderdin ve neden?

Emma: Tanrım, bu çok zor. Böyle bir şeye 1 saatliğine sahip olabilsem... Sanırım ilginç bir şeyler yapmak isterdim. Parlamento binasına gitmek gibi ya da gidip kraliçeyi falan izlerdim bilmiyorum. 

X: Kraliçe neler yapıyor acaba? Neyin peşinde?

Emma: İnsanları izlemek biraz garip sanırım. 

X: Prens Harry ya da Phillip.

Emma: Evet, gerçekten evet. Ya da o tarz bir şey. 

X: Çok ilginç, çok ilginç. 

Emma: Biraz yaramazca, oldukça yaramazca. 

X: Bu yıl Noel Babadan ne bekliyorsun?  

Emma: Bir kaç parfüm istiyorum. 

X: İlginçmiş.

Emma: Evet. 

X: Buradan duyurabilirsin. 

Emma: Ah iyi. Yeni pijamalar istiyorum. Tanrım başka ne vardı? Sıkıcı şeyler aslında pek ilginç şeyler yok. 

X: Kış için gerekli olan şeyler. 

Emma: Evet, evet kesinlikle. Mücevher falan, herkesin isteyeceği gibi. Daha fazla yok sanırım. 

X: Parfüm demişken... Londra'dan biri soruyor. Kendi parfümünü satışa sunsan,adını ne koyardın? Ve nasıl bir koku olurdu?

Emma: Öncelikle yapmazdım. Ama yapacağımı varsayıyorsak... Sanırım... Tanrım.. Yasemin çiçeklerini seviyorum, Gülleri seviyorum. Biraz tatlı, biraz çılgın bir şey olurdu. Çok ağır parfümleri sevmiyorum. 

X: Yaz parfümleri!

Emma: Evet! Yaz için uygun hafif kokular. Düşündüğüm şey buydu. Ona şöyle bir isim verirdim... Benimle hiç alakası olmayan... 

X: "Emma" nasıl?

Emma: Ah tanrım korkunç! Ama sanırım evet.

X: Ama havalı olabilirdi.

Emma: Evet olabilirdi. Sanırım hoş olurdu.  Ama ilginç soru, iyi fikirmiş. 

X: Harry Potter filmindeki hangi büyü gerçek hayatta işine yarardı?

Emma: Bir çoğu çok yardımcı olabilirdi. Sanırım Zaman Döndürücü. Çok ama çok işime yarardı. Her şeyi durdurur, bir ara verirdim. Keşke yapmasaydım, Söylemeseydim dediğim geri alabilirdim. 

X: Yaptığın yorumlara dikkat etmeni isterim Emma. Geri alamayabilirsin. 

Emma: Hayır, gerçekten çok yararlı olabilirdi. 

X: Hayranlarının sana verdiği en ilginç şey neydi? 

Emma: İncil sanırım. Bir sürü incil yolluyorlar bana. 

X: Gerçekten mi?

Emma: Evet.

X: Bir sürü incil.

Emma: Bir sürü. Sanırım bizim insanları yönlendirdiğimizi ve rehbere ihtiyacımız olduğunu düşünüyorlar. 

X: Öyle mi peki?

Emma: Bence başa çıkabiliyorum. Eminim sorsanız ailem farklı şeyler söyleyecektir ama... Neredeyse 3-4-5 tane falan incilim var. 

X: 5 incil. Daha fazlasına ihtiyacı yok. 

Emma: Evet millet, çok teşekkür ederim ancak yeteri kadar rehberim var sanırım. 

X: Ölüm Yadigarlarını okurken ağladın mı? Eğer ağladıysan hangi bölümlerde?

Emma: Bir çok bölümde ağladım. Gerçekten ağladım. Ama bir tanesinde çok fazla ağladım. Neden bilmiyorum ama Dobby'nin öldüğü bölümde çok fazla ağladım. Sonumun geldiği andı. Krize girmiştim. Tam anlamıyla krize girdim. Beni gerçekten benden aldı. Berbat bir haldeydim. Düşüncesi bile çok üzücü. 

X: Daniel ve Rupert için yemek yapsan ne yapardın ve içecek ne olurdu?

Emma: Büyük ihtimalle kızarmış ekmek üzerine fasulye yapardım çünkü tam anlamıyla yapabildiğim tek şey o. Bu tür şeylerle pek uğraşmıyorum ama yapabilmek güzel olurdu. Yemek yaparken dikkatim dağılıyor ve sonu genelde kötü bitiyor. Fasülye iyi bu yüzden. İçecek olarak da...

X: Emma'nın hayranlarına duyrulur.

Emma: Evet! Akşam yemeği falan düşünen varsa... haberleri olsun. İçecek ne oldurdu? Bilmiyorum. Bir şişe şarap olabilir belki. Evet güzel bir şarap. 

X: Evet, şarap ve kızarmış ekmek üzerinde fasulye.

Emma: Evet daha ne olsun. 

X: Bizimle konuştuğun için teşekkürler Emma. 

Emma: Ben teşekkür ederim. 

X: Günün kalanında iyi eğlenceler. 

Emma: Size de, teşekkürler. 


Harry Potter RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin