Muhabir: Sizi burada görmek güzel. New York'ta olmak nasıl bir his?
Dan: Çok güzel.
Emma: Bayıldım harika.
Muhabir: Buradayken neler yapıyorsunuz?
Dan: Cumartesi günü Shrek 2'yi izledim. Çok güzeldi. Müthişti.
Emma: Alışveriş yaptım.
Muhabir: Daniel bir kaç yıl önce TRL'e ilk gelişini hatırlıyor musun? New York'a da mı ilk gelişindi?
Dan: Evet öyleydi.
Muhabir: Evet harikaydı değil mi? Şimdi şuna bir göz atalım. Buraya büyük bir Harry Potter hayranı olan bir kız getirmiştik. Üzerinde havludan başka bir şey yoktu. Biz de onu içeri alalım dedik. İlk tepkin neydi? Şoka girmiş gibiydin.
Dan: Eh tabi 12 yaşındaydım. Şu tipe bakın. Harikaydı. Bir kız havlusuyla çıkıp gelene kadar.
Muhabir: Şimdi Harry Potter'ın 4. filmini çekiyorsunuz. Ateş Kadehi. Sette boş zamanlarınızda neler yapıyorsunuz?
Dan: Müzik dinliyoruz, film izliyoruz, arkadaşlarla takılıyoruz.
Emma: Ben masa tenisi oynuyorum.
Dan: Sette büyük bir masa tenisi bölümü var.
Muhabir: Kimlerle oynuyorsun?
Emma: Herkesle.
Dan: Benimle değil. Çünkü berbat oynuyorum.
Muhabir: Büyük bir müzik tutkunu olduğunu söylemişsin. Kimleri dinlemeyi seviyorsun?
Dan: Ben... Ah affedersin. Müziği duyunca rahatladım. İngiliz müzik gruplarını seviyorum. Sıradan görünümlü ama harika çocuklar.
Muhabir: Peki ya sen? Usher hayranı olduğunu biliyorum.
Emma: Evet "Ah Usher çalıyor!" yapmıştım. Beyonce de oldukça iyi.
Muhabir: Yeni filmde şiddet uyguladığın bir sahne var. Görmek için sabırsızlanıyor musun?
Emma: Hermione güçlü bir kız. Malfoy'a yumruk atıyor.
Muhabir: Pekala, kaç kere?
Emma: Sadece bir kere. Ama benim için yeterli oldu.
Muhabir: Umarım şiddetle daha fazla ilgilenmezsin, güreşe falan girişme. Seni oyuncu olarak seviyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Röportajları
Non-FictionHarry Potter ile ilgili 2001 yılından beri olan ropörtajlar