Jason: Ron ile öpüşme sahnesi için Rupert'la öpüşmen ile Harry ile olan sahne için Daniel ile öpüşmeni karşılaştırırsak, Tom Felton ile öpüşmek ister miydin?
Emma:(Kahkaha atıyor) Bunun geleceğini bilmeliydim. Evet, yani.. Gerçekten zor bir soru, diplomatik davranmalıyım. Tamam. Dan şuan burada değil, yani onun hakkında konuşmak daha kolay olacak. Açıkçası Daniel'i öpmek, yani Harry ile öpüşmek Ron'un hayal gücünün bir parçasıydı. Hayal edebileceği en kötü şeydi. Bu yüzden öpüşme tutkulu olmalıydı. Yarı çıplaktım ve vücudumun kalanı boyanmıştı. Yani bu yüzden çok garipti. Rupert'ı öpmek ise..(Rupert ve Emma gülüyor) O da ayrı bir garipti. Devasa bir kova tarafından sırılsıklam edilmiştik. Islanacağımızı bilmiyormuş gibi davranmak zorundaydık ama biliyorduk. Bu da Rupert'la öpüşmek kadar garipti. İkisi de içinde bulunmanın çok garip olduğu durumlardı. İkisi de çok kibarlardı. Bu sahneleri kişisel geçmişimizi ve beraber büyümüş olmamızı göz ardı etmek çok zordu. Sanırım şunu söylememe bozulmazlar, 4-5 kez öpüştükten sonra bu sıkıcı bir hal alıyor (Rupert garip bir bakış atıyor. Emma Gülüyor.) Gerçekten ama. Buda işinizi kolaylaştırıyor. Evet, böyleydi.
Jason: Ya Tom? Hani şuan yanımda oturan?
Tom: Sağol Jason.
Emma: Odanın karşısında oturan çok güzel bir kız arkadaşı var. Bu yüzden, sanmıyorum. 12 yaşındaki halimle kesinlikle ama 21 yaşımdaki halimle hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Röportajları
Non-FictionHarry Potter ile ilgili 2001 yılından beri olan ropörtajlar