Rupert Grint Pottermore'a Konuşuyor

1.1K 66 0
                                    

Soru: İnsanlar neden Harry Potter serisinin geri dönebileceğini düşünüyor?
Rupert: Bu konuda heyecanlı olmaları ve hala ilgi göstermeleri beni şaşırtıyor. Bu inanılmaz! Bunun bir parçası olmak beni çok gururlandırıyor.

Soru: Ron Weasley'yi oynamayı özledin mi?
Rupert: Evet, ara sıra özlüyorum ama doğru zamanda ve büyük bir patlamayla bitirdiğimizi düşünüyorum. Diğer formlardan farklı oluşu onu harika yapıyor.

Soru: Bir film setinde büyümek nasıl bir duyguydu?
Rupert: Çok tuhaftı, bunun dışında konuşmak gerekirse bunu yaparken farkında olmuyorsun çünkü  sen o oluyorsun, bir çeşit makine gibi. Sadece duygulara kapılıyorsun ve bu çocukken normal geliyor. Ancak şimdi çok uzun zaman oldu. Geriye baktığında ne kadar takdir edici olduğunu görüyorsun. Bu gerçekten şaşırtıcı.

Soru: Filmde favori sahnen hangidiydi?
Rupert: İlk filmdeki yani Felsefe Taşındaki satranç sahnesi. Atın üstünde olduğum sahne benim için çok özeldi. En sevdiğim sahne oydu.

Soru: Harry Potter dünyasını beyaz perdede izlemek seni nasıl hissettiriyor?
Rupert: Tarafsız bakarsam oldukça garip fakat şaşırtıcı da. İnsanlar hala bu karakterleri ve dünyasını önemsiyor. Beri her ikiside gerçekten heyecanlandırıyor, motive ediyor. O yüzden, evet harika hissediyorum.

Soru: Seyirciler önünde performansını göstermeyi sever misin?
Rupert: Evet, bu tamamen farklı. Karşınıda yaşayan bir kalabalık var ve ani tepkiler var. İnanılmaz olduğu kadar korkutucu.

Soru: Sen karakterinin binasına bağli mısın?
Rupert: Gryffindor olacağımı düşünüyorum. Hep oraya sahip hissettim, ama bilmiyorum. Hiç resmi olarak bina seçmedim.

***Binasına bakıyor***

Rupert: Bunlar çok derin(test soruları) Hufflepuff. Kendimi oldukça iyi hissediyorum. Beklediğim bu değildi. Fakat bu gerçekten zekice. Bunu sevdim.

Harry Potter RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin