"Bence izleyiciler bu filmi çok sevecekler çünkü karakterler ile kendileri arasında benzerlikler görecekler. Filmde hoşlandıkları ya da değer verdikleri kişinin aynı duygularını hissetmediğini gördüklerini ya da başkası ile gördüklerinde ne hissedeceklerini bilmiyorlar. Hissettikleri şey tam bir kalp kırıklığı. Sanırım Hermione sonunda Ron'a karşı bir şeyler hissettiğini kabul etmeye başlıyor olabilir. Bu konuda kendisiyle de mücadele içinde. Ron'da bir karar alıyor, aslında karar alan Ron değil Lavendar. Biraz kaçık bir kız. Ron'un onun başına gelen en güzel şey olduğunu düşünüyor ve onu Hermione'den uzaklaştırmaya başlıyor. Dürüst olmak gerekirse bu konuda da kalbi çok kırılıyor."
***
(Profesör Slughorn'dan bahsediyor) "Öğrencileri onun gurur kaynağı, mücevherleri. İletişimi ve bağlantıda kalmayı seviyor. Temelde çok sosyal biri gerçekten. Sahip olduğunu konfor ve rahatlığı seviyor. O çok... durgun biri. Etrafinda güzel şeylerin olmasını seviyor. Oldukça iyi bir iksir ustası. Harry'yi koleksiyonuna katmaya çalışıyor. Hermione'yi de zekasından tanıyor ve bunun da çok özel olduğunu farkediyor."
***
(Draco'dan bahsediyor) "Bu kez sınırlarının çok dışında. Sanırım onu en iyi anlatabilecek durum bu. Kendisini içinde bulduğu durum, kendini kanıtlama konusunda çok çaresiz bir durumda. Çok zalimce davranıyor. 17 yaşında ve erkekliğe geçiş aşamasında, erkekliğe geçtiğini ispatlama çabasında. Bunu yapabilmek için tek yolunun Voldemort'tan aldığı bu korkunç emirleri uygulamak olduğunu düşünüyor. Bence bu çok üzücü bir durum, omuzlarında devasa bir yük var. Rengi soluyor, hasta gibi görünüyor. Tarif etmek gerekirse çok üzücü bir durum ama J.K Rowling'in kitaplarıyla ilgili en sevdiğim şey şu ki kimse tamamen siyah yada beyaz değil, Voldemort dışında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Röportajları
Non-FictionHarry Potter ile ilgili 2001 yılından beri olan ropörtajlar