Emma ve Rupert'tan öpüşmelerini puanlamaları isteniyor. (Jules&Fifi)

2.7K 118 8
                                    

Videoda dönüşümlü şekilde birleştirilmiş o yüzden o şekilde yazacağım. Birbirlerinin cevaplarından habersizler unutmayın!

Jules: Sonunda Hermione ile öpüşme sahnesini çektiniz Emma ile yani. Birbirinizi neredeyse hayatınızın yarısından beri tanıyorsunuz. Garip miydi?

Rupert: Evet biraz garipti.

Emma: Çok uzun zamandır beklenen bir şey olmasının baskısı altındaydık bilirsiniz ve tabii ki çok garipti. Öpüşmek zorunda kalmak...  Sanırım altından kalkabildik.

Rupert: Yaptığımız şey çok yapmacık geliyordu. Ama sonunda güzel oldu. Bir de sahnenin romantik olması gerektiğinden bir baskı vardı.

Jules: 10 üzerinden kaç verirdin?

Emma: Eee..ee

Jules: O(Rupert) bize bir sayı verdi.

Emma: Öyle mi yaptı? Dikkatli olmam gerekiyor.

Rupert: Hafızam iyi değildir. Gerçekten iyi değildir.

Jules: Emma'ya soracağım ya o 7-8 falan verirse?

Emma: Sanırım 10 üzerinden... 7?

Fifi: Gayet iyi. Gayet iyi.

Emma: İyi miydi? Bir dakika Rupert bana kaç verdi?

Rupert: Gerçekten hatırlamıyorum.

Jules: Öpüşmeden bahsetmedi.. Hatırlamadığını söyledi.

Fifi: Öpüşmenin nasıl olduğunu hatırlamadı.

Emma: Bu daha beter, bu daha beter! 7'nin nesi var ki? Oldukça iyi bence.

Jules: Ben öyle düşünmüyorum.

Fifi: Hayır, hayır oldukça iyiydi. Kötü de demek istemedi, oldukça kibar bir davranıştı bir arkadaş olarak.

Emma: Evet, evet!

Jules: Eğer bir nefes almak için zamanınız olsaydı daha iyi olurdu. Bence bundan hatırlayamadı yani Rupert o an kendinden geçmişti.

Emma: Çok duygusaldı ve kendinden mi geçti?

Harry Potter RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin