КайКай, "Хөөх..."
"Яасан? Өнөөдөр би хөөрхөн харагдаж байна уу?"
Кай, "Үгүй ээ... маск зүүчихэж гэж бодтол нүүрээ будчихсан байж ээ?"
"Наадах чинь... юу гэсэн үг юм?"
Кай, "Чи нүүрээ будаагүй үедээ илүү үзэсгэлэнтэй харагддаг юм."
Ёнжүн
Ёнжүн, "Яа, y/n. Чи аман дотор минь байгаа ногоог аваад идэж чадах уу?"
"Үгүй ээ, гэнэт яагаад ийм сонин юм яриад байгаа юм?"
Ёнжүн, "Өө, хэрвээ чамайг чадна гэсэн бол би чамайг үнсэх байсан юм."
Ингээд хэлчихлээр чинь ямар л романтик байв гэж дээ, Ёнжүн минь!
Тэр хоолоо идэж дуусчхаад халаасаа ухтал түрийвчээ мартчихсан гэдгээ санасан тул гараас чинь хөтлөөд угаалгын өрөө орох уу гэчхээд, төлбөрөө төлөлгүй зугтчихсан.
Бомгю
Чи болзооныхоо үдэш гэнэтийн ажилтай болоод түүний гэрт очиж чадалгүй шөнө болж, яарсаар гэрт нь орж ирэхэд тэр аль хэдийн зүүрмэглэн, унтаад өгсөн байв.
Бомгю, "Өө, чи ирчихсэн үү? Уг нь чамайг эрт ирсэн бол хоол ч халуун, сэтгэл маань ч халуун.... бүх зүйл халуун байх байлаа.."Сүбин
Тэр болзох гэхээсээ илүү чамайг ширтээд л суугаад байсан.
Тэхён
"Тэхён аа, хоолны давс аваад өгөөч."
Тэхён *хацар дээр чинь үнсэх*
"Яа! Хоёулаа манай гэрт байгаа шүү. Гэнэт гаднаас хүн ороод ирвэл яах болж байна!"
Тэхён, "Яадаг юм? Нэгэнт л би танайд хүргэн болж орох юм чинь."
Тэр чамайг дахиж үнсэх гэж дайрсанд чи бушуухан шиг холдоод, түүнд том жигнэмэг өгөн, "Энийг бүтнээр нь ам руугаа хийж чадвал үнсүүлье!" гэлээ.
Тэр нэгэнт л чадахгүй гэдгээ ойлгоод, ямар ч зөвшөөрөлгүй чамайг үнсчихсэн зогсож байтал эцэг эх хоёр чинь ороод ирэв.
Тэхён, "Са..сайн байцгаана уу? Танай ирээдүйн хүргэн чинь байна." *бөхийх*
YOU ARE READING
TXT REACTION ᵐᵍˡ
Fanfic☞︎︎︎TXT болон ЧИ☜︎︎︎ [Засагдаж байгаа] #just4fun🥇 2023.01.01