Кай"Тэгээд дараа нь тэр эмэгтэйгийн сүнс тэндээ хорогдсон юм..."
Кай чиний толгой руу нэг зөөлөн цохичихоод "Олигтой хүн айлгах юм ярь л даа.Худлаа гэдгийг нь мэдэж байгаа болохоор тийм аймар үнэмшихгүй байна" хэмээн хэлээд удаагүй байтал хойно нь байсан аяга унаад хагарчихав.
Кай нэг алхам хойшлон "Заза ойлголоо, тэгээд цаашаа яасан гэнэ ээ?"
Ёнжүн
Чамайг гэрийнхээ бүх гэрлийг унтраагаад түүний хажууд очиж суун голдоо лаа асаахад Ёнжүн инээн чам руу ойртож ирээд хажууд чинь суун "Заавал бүх гэрлээ унтраагаад байх шаардлага байсан юм уу? Зүгээр унталагын өрөө лүү дагуулаад орчихгүй.. " гээд чам руу нэг л жогтой харцаар харахад "Яаж ийм хүнтэй олон жил хамт амьдаран даа..Толгойдоо бодож байгаа наадах бодлоо мартаад зүгээр аймшгийн түүх ярьцгаая" гэж түүнд хэлээд яриагаа эхлүүлэв.Ярьж дууссаны дараа түүнээс аймар байсан эсэхийг нь асуухад тэр инээгээд уруул дээр чинь үнсэн "Илүү аймшигтай зүйл хийцгээе.."
Бомгю
Бомгю "Наадахаа ярихаа боль.Би яг өмдөндөө шээх гээд байна!"
Тэхён түүнийг шоолон "Эр хүн юм байж өмдөндөө дусаагаад байх даа яахав дээ!" хэмээн хөхрөхөд чи түүнд нь тэсэлгүй инээд алдчихав.
Бомгю "За яахав, та хоёр шоолж л бай.Би та хоёрыг цусаар шээж, өмдөндөө тавьтал чинь дотор арзайлгам түүхийг ярьж өгье"
《Хэсэг хугацааны дараа》
Тэхён "Ёооё, бурхан минь.Яг татаж унах нь ээ.Чи аймшгийн түүх яриад байгаа юм уу, эсвэл онигоо яриад байгаа юм уу?"
Сүбин
"Ч/н чамд чихэвч байхгүй биз?"
"Үгүй ээ, гээчихсэн.Ямар хэрэг гарсан юм?"
"Хэрэв та бэлэн бол чихэвчээ зүүнэ үү гээд байна аа.Би бэлэн байгаад байхад даанч чихэвч алга!"
"Тэгвэл чихэвчгүй л сонсчих"
"Үгүй ээ, чи сонсоод айчихна"
Тэхён
Тэхён болон чи түүний найзуудтай хамт аялалаар явсан ба том майхандаа бүгд хамт хонож байгаа нь энэ билээ.. Гадаа бороо шаагиж, харин Тэхён аймшгийн түүх ярихаар чийдэн асааж голдоо тавин..
"Нэгэн ойн захд сууж босож болдоггүй, сураар ороолгоод зогсдоггүй нэгэн Ёнжүн гэх хөгшин байж гэнэ"
Ёнжүн "За, би байнга муу дүрээр орж байх юмаа.Ядаж энэ Хюнинг-г яагаад оруулж болохгүй гэж!"
Тэхён "Чам шиг хөшгин царайтай хүнд л таарна, ок👌🏻"
Ёнжүн "БИ ЧАМД АЙМШГИЙН ТҮҮХ ЯМАР БАЙДГИЙГ МЭДРҮҮЛЭЭД ӨГЬЕ Л ДӨӨ!"
YOU ARE READING
TXT REACTION ᵐᵍˡ
Fanfic☞︎︎︎TXT болон ЧИ☜︎︎︎ [Засагдаж байгаа] #just4fun🥇 2023.01.01