Кай
Кай та хоёр хамтдаа гадуур зугаалж байхад биений чинь юм ирчихсэн.Чи түүнээс ичээд хэлж чадахгүй явж байтал тэр цамцаа тайлаад хойгуур чинь уяж өгөөд толгойг чинь илснээ дэлгүүр орон зөндөө амттангууд болон хэрэглэл авчихсан гарч ирэв.Чи түүнийг тэвэрч аваад"Би яагаад ийм халамжтай найз залуутай юм болоо?" хэмээн түүнийг өхөөрдөн хацар дээр нь үнсэхэд тэр инээн"Чи даарчихна.Хурдан гэртээ харьцгаая"
Бомгю
Бомгю"Чи ер нь зүгээргүй ээ.Ойрд намайг бүр барьж идлээ.Тэр хөргөгчид байсан чихэр жимс бас хааччихав аа.Өчигдөр шөнө чамайг хөргөгчний дэргэд зогсож байгааг хараад бараг зүрхээр явчихсангүй шүү.Бас яагаад уйлаад унаваа??"
"Би яагаад ийм хөлдүү найз залуутай юм бэ?!!" Чи нулимсаа арчин орноосоо босоод түүнд юу гэж ойлгуулахаа мэдэхгүй хий дэмий л сууна.
Бомгю"Ахх Ч/н-аа чамд юу болохгүй байгааг надад хэлээч"
"Бурхан минь, чамд яаж ойлгуулахаа мэдэхгүй юм.Чи эгчтэй билүү?"
Бомгю"Мэдэхгүй ээ, би нээрээ эгчтэй билүү?"
"Бомгю! Чи тэгвэл миний хийж байгаа үйлдлийг яагаад гүүглээс хайж болохгүй гэж!?"
Бомгю"Миний утас эвдрээд жил болж байна өө"
"ААА, БОМГЮ!!!! БИ ТЭВЧИХГҮЙНЭЭ!!!"
Бомгю"Юуг?"
《Тэхёны гэрт》
Бомгю*Гүүглэ рүү орох*
Тэхён*мөс авч ирж өгөх* Ээ бас найз охиндоо зодуулчихсан юм уу?
Ёнжүн
Ёнжүн нойл дотор орчихоод ариун цэврийн хэрэглэлийг харан гайхан толгойгоо цохин санаа алдаад"Ашш, ойрын гурван өдөр тэрнийг өдөж чадахгүй нь дээ!!!"
Сүбин
Сүбин"Яана, гэдэс чинь одоо хүртэл өвдсөөр л байна уу?"
"Мххнн..."
Сүбин чиний ард чинь орж хэвтээд цамц руу чинь гараа оруулан гэдсийг чинь зөөлөн илж өглөө.
Та хоёр аль аль нь ичсэндээ болоод чив чимээгүй л байна..Тэхён
Чамайг өрөөндөө орон дээрээ хэвтэж байхад Тэхён чиний хажууд хүрч ирэн хэвтлээ.Дараа нь чам руу нэг л сонин харцаар харахад чи "Сараа эгч ирчихсээн" гэхэд тэр толгойгоо дохин өрөөнөөс гараад явчихав.Түүнийг ингэсэнд чамд сонин санагдан уур, гомдол хоёр чинь зэрэг хүрч байлаа.Тэгтэл Тэхён хэсэг хугацааны дараа уут дүүрэн идэх дуртай зүйлийг чинь барьчихсан орж ирэхэд чи түүнийг тэвэрч аваад уруул дээр нь үнсэн"Чи ингээд байвал би яг догдлоод үхчих юм шиг байна шүү!!" гэсээр өдөржингөө түүнийг эрхлүүллээ.
(Интернетийн асуудалтай байгаа тул gif уншихгүй байгаа болно😺)
YOU ARE READING
TXT REACTION ᵐᵍˡ
Fanfic☞︎︎︎TXT болон ЧИ☜︎︎︎ [Засагдаж байгаа] #just4fun🥇 2023.01.01