Ex-тэй чинь тааралдвал

772 63 11
                                    

Кай

Бид хоёр гадуур хамт яван бие биедээ болсон явдлаа ярин хөгжилдөж байхад нүдний буланд танил хүн харагдахаар эргэж харвал өмнө  үерхэж байсан залуу минь зогсож байв.
Би:Кай, хурдан явъя.
Кай:Яасан хөгжилтэй л байна шдээ.
Би:Энд манай хуучин найз залуу ирчихсэн байнаа.
Кай:ААН ТЭР ХАЯГДАЛ УУ?

Энэ тэнэг чинь яаж байнаа

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Энэ тэнэг чинь яаж байнаа.Хашгирчихдаг нь яаж байгаа юм!
Х/З:Сая намайг хэлсэн үү? гээд над руу нэг харчихаад сая л харсан юм шиг"Сайн уу? Ч/Н-аа" гээд Кай-ын нүдэн дээр намайг тэврээд авлаа.
Намайг Кай руу харахад тэр их ууртай харагдана "Өнөө орой сайхан жаргаарай!" хэмээн ууртайхан шиг хэлчихээд яваад өгөв.Би Х/з-с салаад"Нөгөө..намайг уучлаарай" гээд бөхийчихөөд хар хурдаараа Кай-ын хойноос хөөлөө.

Ёнжүн

~Сайхан амарсан уу? Ч/Н-аа
Би захиралынхаа өмнөөс бөхийн:Тиймээ
~Ч/Н-аа ажлаа дуусгачихаад миний өрөөнд ороод ирээрэй.
Би:За захиралаа..
Захиралыг явсаны дараа утас дуугаран харвал "ЖүЖү" залгаж байв.
~Байна уу?
~Өө хайраа, чи гэртээ ирэлгүй ямар уддаг юм бэ!? Гэрийн чинь гадаа бараг цаг шахуу хүлээлээ.Ажил дээрээсээ эрт таран гээд байгаагүй билүү?
~Уучлаарай Ёнжүнаа.Би харин ажилтай болчихлоо.Намайг хүлээгээд хэрэггүйээ.Маргааш тухтай уулзацгаая.
~Хөөе Ч/Н! гэж хэлж амжаагүй байтал нь захиралын нарийн бичиг орж ирэн дуудаж байна гэлээ.Утсаа хурдхан тасалчихаад захиралын өрөөнд яаралтай алхан ороход тэр ном уншин сууж байх ба намайг харангуут босоод ирлээ.
Би:Аан захиралаа надад юу гэж хэлэх гэсэн юм?
Ашгүй нэг ажил олсон гэж бодтол захирал нь миний хуучин найз залуу маань байх гэж!!
Захирал ширээний ардаас босож ирэн намайг хойноос минь тэврээд авав.
Би:Гүэ та чинь..
~Чшш, жоохон тэвэрч зогсомоор--гэж хэлж амжаагүй байтал Ёнжүн хаалга савсаар ороод ирлээ.
Би захиралаас холдон:Ёнжүнаа ямар хурдан,,,,
Ёнжүн:Захирал чинь чиний хуучин найз залуу чинь мөн биздээ?

TXT REACTION ᵐᵍˡWhere stories live. Discover now