Кай
Кай"Сайн байна уу? Хадам ээж ааваа""
Ч/ээж"...."
Ч/аав"...."
Чи"Хүүе, та хоёртой мэндлээд байна шүү дээ"
Аав ээж хоёр чинь чамайг чирэн нөгөө өрөөндөө ороод"Чи ийм царайлаг залуу гэж хэлээгүй биздээ!?"
ЁнжүнЁнжүн аав ээжтэй чинь уулзаад маш удаан яриа өрнүүллээ.
Ч/аав"Пүү, тэгээд та хоёр анх тэнд үнсэлцсэн гэсэн үгүү?"
Ёнжүн"Гүэ ааваа, тэнд чинь бид хоёр анх удаа болзож байсан байхгүй юу"
Чи"Тэгээд чи намайг үнсээ биздээ?"
Ёнжүн"Юу хэзээ?"
Чи"Чи чинь өөрөө л халаасаа ухаж байгаад над руу ойртхоор чинь нүдээ анисан шд..."
Ёнжүн"Аан тэрүү? Нүдээ анихаар чинь л түрхээд өг гээд байгаа юм болов уу гээд уруулны тэжээл түрхэж өгсөн шдээ"
Бомгю
Бомгю аав ээж хоёртой чинь ресторанд 8:00 цагт уулзахаар болсон.Гэхдээ аав ээж хоёр чинь яг цагтаа ирэлгүй утсаа ч авахгүй байлаа.
Чи"Уучлаарай, манай аав ээж хоёр уг нь тохирсон цагтаа ирэхгүй байх хүмүүс бишээ"
Бомгю"Магадгүй аав ээж хоёр чинь одоо өөр ажил хийж байгаа байх тийм үү?"
Сүбин
Аав ээж хоёр чинь түүнийг харан"Найз залуу чинь идэж байхдаа өмнөхөөсөө царайлаг харагддаг юм байна👍"
Soobin be like:🥺
Тэхён
Чи"Тэхёнаа, чи одоо аав ээжтэй уулзахдаа гоё хөгжилтэй байгаад өгөөрэй за юу?"
Тэхён"Окк!"
__________
Аав"Хөөх, Ч/н тэгээд чамд хоол хүргэж байгаад бүдрээд унчихсан юмуу?"
Тэхён"ТИЙМЭЭ ӨВӨӨ!"
Ээж"Өвөө гэсэн үү?"
Тэхён"😶"
YOU ARE READING
TXT REACTION ᵐᵍˡ
Fanfic☞︎︎︎TXT болон ЧИ☜︎︎︎ [Засагдаж байгаа] #just4fun🥇 2023.01.01