Кай
Та хоёр хамтдаа зочны өрөөндөө сууж байна.
Кай"Бал сараараа аялалд гарах байсан ч амжсангүй.Уучлаарай
Ч/н аа" гээд чам руу харан хэлэхэд чи инээн хойноосоо цэнхэр туузаар ороосон хайрцаг гаргаж ирээд "Санаа зоволтгүй.Дараа нь бид хоёрт аялах зав хангалттай их гарна.Энэ миний чамд өгч байгаа бал сарын бэлэг" хэмээн Кай-д хайрцгийг өгөхөд тэр задлан, харангуутаа нүүрээ даран"Энэ чи одоо юу вэ?!"(Юу байсныг нь хэн ч мэдэхгүй..)
Ёнжүн
Ёнжүн та хоёр бал сараараа 7 хоногоор аялалд явахаар болсон.Гэхдээ хоёулахнаа биш..Бомгю"Ахх, та хоёртой аялалд яван гэдэг яасан сайхан юм бэ тийм ээ?"
Сүбин"Тэнд идэх юм их байгаа даа"
Тэхён"Хэдүүлээ ерөөсөө энэ хоёроос салж болохгүй шүү!"
Ёнжүн"Яагаад!?"
Тэхён"Төөрчихөн шдээ"
Кай"Тийм шүү тийм! Ер нь унтлагын өрөөнд нь ч хамт хонож байхгүй бол болохгүй юм байна"
Бомгю
Бал сарынхаа орой та хоёр хамтдаа унтах гэж хэвтэцгээж байлаа.Чамайг унтах гэтэл Бомгю чам руу удаан ширтээд салахгүй байв.
Чи"Яасан? Юуг тэгтлээ хараад байгаа юм ?"
Бомгю"Уг нь чамайг үнсэх гэсэн хэтэрхий царай муутай юмаа.."
Сүбин
Чи"Сүбинаа, хурдан машинаасаа буугаад ирээ"
Сүбиний хацар нь улайчихсан машинаасаа жижиг цүнх барин гарч ирээд чиний гарнаас хөтлөн дотогш орлоо.
"Манай зочид буудалд тавтай морилно уу.Юугаар туслах уу?"
Чи"Мм бид хоёр дундаа нэг өрөө авчихъя"
"За, өглөө оройдоо өрөөнд тань хоол оруулж байх болноо"
Сүбин"Үгүй ээ үгүй.Тусдаа хоёр өрөө авъя"
Чи"Сүбин! Чи бид хоёр одоо гэрлэчихсэн хосууд биздээ"
Сүбин"Заза тэгвэл нэг өрөө аваад мөнгөө хэмнэх хэрэгтэй юм шиг байна.Орой зөвхөн ганц хүний хоол л өрөөнд оруулаад өгчихөөрэй.Би орой болохоос өмнө явчихан"
Тэхён
Тэхён"Хөөх, энэ зурган дээр Бомгю бид хоёр үнэн эвгүй царайтай гарчээ.Өчигдөр хөөрхий Сүбин Ёнжүн хоёр сайн идэж авсан байгаа даа.Дахиад хоол нэхвэл яана"Ч/н"Орой болчихсон байхад хэрэггүй юм яриад байх юм.Наадахаа харахаа болиод ирж унт л даа"
Тэхён"Унт гэсэн үү?"
Ч/н"Тэ..тэгээд юу гэж.Хажууд ирээд хамт унт гэж байхад ю..юу бодоод байгаа юм"
Тэхён"Усанд орчихоод ирье.Тэгээд хамт унтацгаая"
YOU ARE READING
TXT REACTION ᵐᵍˡ
Fanfiction☞︎︎︎TXT болон ЧИ☜︎︎︎ [Засагдаж байгаа] #just4fun🥇 2023.01.01