Хүүхэдтэй болсны дараа

453 43 11
                                    


Кай

-Кай Камал!!! Хүүхдийнхээ живхийг солиоч дээ.

Кай: Би дөнгөж таван минутын өмнө сольсон.

: худлаа ярь, та өчигдрөөс хойш солиогүй шүү дээ!

Кай: Үгүй ээ, тэр яаж ярьж чадаж байна аа? Яг л бяцхан Бомгю шиг сонсогдож байна.

-Чи хүүхдээ хэлд оруултал нь живхтэй удаан байлгасан байна!

Кай: *айх*

/Яг үнэндээ бусад гишүүд түүнээр тоглож цаг тухайд нь живхийг нь солиулдаг болгохын тулд нууцаар дуу бичиж тавьсан юм/

Бомгю

Бомгю: Бурхан минь, түүнийг арай гэж унтууллаа.

-Ашгүй дээ, өдөржин хүүхэд хараад ядарсан байлгүй.Чи ч гэсэн унт даа.

Бомгю: Ийм их ажил хийж өгсөн байхад яагаад зүгээр шууд унтан гэж?

-Тэгээд юу хийх төлөвлөгөөтэй байгаа юм?

Бомгю: Нөгөө нэг...*хуруугаараа оролдох*

-Үгүй шүү үгүй! Дахиж хүүхэдтэй болчихвол чи л харсаар байна шүү дээ, Бомгю минь!!

Бомгю: Чамтайгаа жаргаж л байвал хэдэн хүүхэд харсан ч хамаа алга.

ч/н-

Ёнжүн

: Ээж! Аав миний дугуйг унаад өгөхгүй байна!

-Муу золиг чинь өчигдөр орцны хүүхдүүдтэй нийлж тоглоод байсан, өнөөдөр хүүхдийнхээ тоглоомоор тоглож байна гэнэ ээ!?

-ЧУЭ ЁНЖҮН! ХҮҮХДИЙНХЭЭ УНАДАГ ДУГУЙГ ӨГ!!!

Ёнжүн: Битгий давар, энэ чинь миний мөнгөөр авсан.Тийм болохоор минийх!!!

Тийм болохоор минийх!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сүбин

*хүүхэд уйлах*

Сүбин: Яана аа, тэр уйлаад байна.Ээжийнхээ сүүг уумаар байгаа бололтой.

-Уйлах болгонд нь сүүгээ хөхүүлсээр байж одоо бүр чиний багийн төрх шиг мяраалаг болчихлоо.Хөөрхөн гэдэг нь.Аавтайгаа улам ижилхэн болоод байх юм аа!

Сүбин инээмсэглэн: Болдог сон бол буцаж чиний хүүхэд болж төрөөд ингээд сүүгээ хөхөөд гэрийн хамаг бүдүүн дарга болохгүй юу гэхэд нь чи инээд алдан: Тэгвэл чи миний хүүхэд болоод төрчихөөр эцэг нь өөр хүн байна гэсэн үг! Магадгүй Тэхён ч байж болох юм.

Сүбин: Би хэзээ ч эргээд хүүхэд болох юм сан гэж бодож байгаагүй.

Тэхён

-Тэхён аа, дуугүй бай л даа.Хүүхдүүд сонсчихно шүү дээ!

Тэхён: Жоохон хүүхдүүд юугаа мэдэх юм бэ?

: Аав ээж, та хоёр юу хийж байгаа юм?

-Аа-нөгөө

Тэхён: Талх хийж байна аа, миний хүү.

: Тийм үү, тэгвэл маргааш бид нар талхтай өглөөний цай уух нь ээ!?

Тэхён: Яг тийм!

________________

Бомгю: Хөөх, танай талх ёстой янзтай амттай юм байна шүү!

: Манай аав ээж хоёр шөнө болгон хийдэг юм чинь, аргагүй шдээ :)


~За ингээд 40 хэсгийн турш үргэлж уншдаг байсан хүмүүсдээ баярлаж, энэ хүрээд reaction маань дуусч байгааг мэдэгдье ээ.Цаашдаа ч дахиж давтан давтан бичвэрийг минь уншаасай гэж хүсэж байна♡ Тогтмол воте дарж дэмждэг байсан хүмүүсээ сайн мэднэ ээ, бүгдэд нь маш их баярлалаа❤Хайртай шүү🙆

TXT REACTION ᵐᵍˡWhere stories live. Discover now