İthaf:black_story_time Ayrıca Sonsuza Giden Aşk Aytil hikayemi okuyun.49.bölümden itibaren şebselide kattım içine.Seveceğinizi düşünüyorum.Ha bide Zoraki Evlilik Sokak Serserisi hikayemide okuyup vote verirmisiniz?İyi okumalar.
Şebnemin Ağzından
Selim o kadar güzel şeyler hazırlamış ki.Deniz kenarında bir masa süsler yemekler...Herşeyi kendi elleriyle yapmış.Şebnem:B-beni çok mutlu ettin selim harika olmuş burası.
Şebnem:Herşey senin için prenses.
Şebnem:Yemekler harika olmuş aşkım eline sağlık.
Selim:Afiyet olsun birtanem.
Şebnem:Selim bize gidelim mi?Film gelan izleriz.
Selim:Tamam.
Selimle bizim eve geldik ve koltuklara yayıldık.
Selim:Şebnem.
Şebnem:Hı.
Selim:Sen beni çok değiştirdin şebnem.Hergün başka kızlarla başka barda eğlenen ben sana aşık oldum.İyiki varsın Şebnem...
Allahım bizim öküz nasıl bu kadar romantik oluyor ya.Yerim ben bunu.Dudağına masum bir öpücük bıraktım ama selimin bırakmaya niyeti yoktu.Bu işin sonu kötü biteceğinden yavaşça geri çekildim.
Şebnem:Şimdi olmaz hayatım.
Selim:Neden?
Şebnem:Bir söz vardır selimcim.Evlenmeden olmaz!diye belki sende bilirsin.
Selim:Bildim hayatım bildim.Yeterki bağırma.
Şebnem:Aferin.Şimdi ben sana rahat birşeyler getireyim.Sonrada film izleriz.Okey mi?
Selim:Okey.
Selime pijamalarını verdim.Bir dakika bir dakika!Ben ardanın pijamalarını verdim.Atmayıda unuttum.Selim inşallah sormaz kimin diye.
Selim:Bu erkek pijamalarının sende ne işi var hayatım?
Şebnem:Şey hayatım.
Selim:Ney?
Şebnem:Ardanın.
Selim:Ne!O herifin eşyaları niye sende ya.Birde gelmiş bana veriyorsun.
Şebnem:Hayatım unutmuşum.O kadar umrumda değil.Düşün artık.
Selim gitmeye yeltenirken tuttum onu.
Şebnem:Nereye?
Selim:Evime.
Şebnem:Ya selim çok özür dilerim.
Selim:Benim evimde bir kadın geceliği olsa.Ben sana versem.Sen napardın?
Şebnem:Saçını başını yolardım fakat beni sevdiğini bildiğim için seni affederdim.
Selim:Of şebnem.Çekil gideceğim.
Selimden
Şebnem öyle baktı ki masum kedi yavrusu gibi.Selim:Tamam şebnem tamam gitmeyeceğim.
Şebnem:Süpersin birtanem.
Selim:Hadi mısırları patlat bende film ayarlayayım
Şebnem:Tamam.
10 dakika sonraŞebnem:Sevgiliğmmmmmmmm!
Selim:Aşkım bağırma ya.
Şebnem:Hödük!Götür şu kahveleri.Ben mısırı getireyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Başka(Şebsel)
Romanceİnsan nefret ettiği insana nasıl aşık olur?Sana yaptığı onca kötülüğe rağmen.Peki kabul ben aşığım.Ya onun duyguları?Beni sevmezse ben ne yaparım...