"Mert Sümer kardeşimmiş"
"B-ben"
"Birşey söyleme.Bu hayatta herkez bir kazık attı.Anem babam kardeşim.Ama sen öyle değilsin.Seni sevme nedenlerimden biri bu.Bana sakın kazık atma Şebnem."
"Tamam.Hadi şirkete geçelim."
"Tamam gidelim de o adamı boğayım."
"Dur saçmalama.Hiçbirşeyden haberin yokmuş gipi davranıp sakin kalacaksın.
"Peki."
Selimle şirkete geçtik.Harun beyin odasına girince mert ve ikisi konuşmalarını yarıda bıraktı."Konuşmanızı bölmüyoruzdur umarım."
"Bölmüyorsunuz oğlum.Oturun."
"Selim gelmişken söyliyeyim.Şebnem artık benim asistanım."
"Anlamadım?!"
"Bunda anlamıyacak birşey olduğunu düşünmüyorum."
"İnsanca konuşayım diyodum ama illa senin dilinden konuşmak gerekiyormuş."
"Bu şirket yüzde ellibir hisse ile benim.Yani senden fazla bir payım var.O yüzden istediğim kişiyi yanıma alabilirim"
"Yok canım.Şebnem işten çıkıyor."
Valla selimin bunu demesi işime geldi.Çünkü çalışmak istemiyorum.Ama mert kesinlikle kaşınıyordu."Şebnemin bir aylık sözleşmesi var.Bu süreç içinde şirketten çıkamaz.
"Yemin ederim seni öldürürüm."
"Oğlum sakin-"
"Sen karışma.İlk ve son kez söylüyorum.Şebnem benim asistanım.
"Ya pardon ama resmen kurbanlık mal gibi satışa çıkardınız beni.Fikrimi soran var mı?"
"Öylemi şebnem hanım.Sana Mert Sümerle iyi çalışmalar!"
Bir hışımla çıktım ve eve geldim.Şebnem aradı ama açmadım.Telefonuda kapadım.Merak etsin.Şebnemin Ağzından
Selime ulaşamıyorum.Hemen eve gittim.Ben ne yapıcağımı bilirim.
Selim
Zil çalıyor.Kesin Şebnem.Hemen açmıyacağım öyle.On kere daha çalınca açtım.
"Ne var."
Konuşmamı tamamlayamadım.Çünkü şebnem bavuluyla gelmiş.
"Yalı kazığı gibi dikilecekmisin.Çekil de geçeyim.
"Bavul?"
"Ay canım jeton sende dört köşeli heralde.Burada kalıcam bundan sonra.
"Ciddimisin?"
"Evet"
"İyi."Şebnem yukarı bavulunu yerleştirdikten sonra yanıma oturdu.
"Merak etmiyor musun?"
"Neyi."
"Şirkette olanları."
"..."
"Selim ben hala senin yanındayım.Onun değil.Babanla konuştum.Ben kesinlikle Mertin yanında çalışmayacağım."(Mert=Aras Bulut iynemli)
"Tamam."
"Ne tamam."
"İnsan kardeşinden nefret edermi ya.Ama ben nefret ediyorum."
"Selim üz-"
Şebneme mesaj gelmişti mertten.
"Ver bakıyım."
"Boşver."
"Ver dedim!"
Mesaj:Dudakların çok güzel.Tadıda çilekli.Yaşadıklarımız harikaydı.Yine isterim;-)
"Ne diyor bu herif!"
"Selim bildiğin gibi de-"
"Sus!Ya ben bu hayatta birtek sana güvendim ya.Birtek sana.Ama saol gerçek yüzünü göstermiş oldun."
"Ya sen bana nasıl inanmazsın?"
"İnanmıyorum.Çek git bu evden!"
"Bana bak selim.Ben bunları yapacak bir o**spu değilim.Sana herşeyi kanıtlıyacağım ve birdaha da yüzümü görmeyeceksin!O süreç içerisinde de ben bu evden gitmeyeceğim!"
"İyi ben giderim!"
"Kapının anahtarını bulabilirsen gidersin."Selimle kavga ettikten sonra uyudum.Sabah oluncada şirkete gittik.Harun bey in iş gezisi varmış ama yerine selim gidecekmiş.Bende asistanı olarak gitmek zorundayım.Ha birde mertte geliyor.Uçağa bindik.
"Şebnem selfie çekelim mi?"
Selim uçağın penceresinden dışarıya hüzünlü bir şekilde bakıyordu.Bu yüzden merte fırça attım.
"Sen ne yüzsüzsün be!Hem beni sevgilimden ayırıyorsun hem selfie diyorsun."
"Aa patronunla böyle konuşulurmu."
Cevap vermek yerine kafamı yana çevirdim.Selim çok kızgındı.Uçaktan indik ve otele yerleştik.
Selim
Odama yerleştikten sonra Mert geldi odama.
"Selim Şebnem çok seksi."
"Aa ben seni çözdüm.Hergün benden dayak yemek istiyorsun ki yiyeciksinde birazdan.Ne diyeceksen hepsini de toplu dayak atıcam."
"Dudakları gözleri ha özellikle-"
Sözünü tamamlamasına izin vermeden direk boğazına yapıştım.
"Ölümün benim elimden olucak."
Merte öyle hızla vuruyordum ki şebnemin geldiğini farketmemiştim.
"Selim dur öldüreceksin."
"Canının yanma sırası sende Kardeşim.Şebnemi zorla ben öptüm."
Mertin dedikleriyle ellerimi serbest bırakıyorum.Hem kardeşim olduğunu itiraf etmişti hemde şebnemi zorla öptüğünü.Mert odadan çıktıktan sonra Şebneme yaklaştım.
"Özür-"
"Sakın!Sana birşey demiştim hatırlıyor musun?Bu olayı kanıtladığımda yüzüne bakmam demiştim.Hoşçakal Selim İnan."
Ertesi Gün
Bu sabah bir gariplik vardı.Heryer sessizdi.Belkide bu sessizlik Şebnemin gidişindendir.Bana herşeyi kanıtladı ve gitti.Yanında mertte gitti.Ben niyemi burdayım.Babamın lanet toplantıları.Akşam ki toplantı bitince hemen Türkiyeye döneceğim.Şimdi toplantıya gitme vakti.
Şebnem
Dünki olaylardan sonra Londra dan döndüm.Mert piçiyle gelmek zorunda kaldım.Selimi bu zor zamanında bırakmayı hiç istemezdim.Ama inmadı bana.Hemde hiç.
Mert
"Baba selim bu şirketi batırır."
"Oğlum o da öğrenicek bu işleri."
"Baba kardeşim beceriksizdir.O yüzden bütün şirketi üstüme geçir.Ona kalırsa batar bu şirket."
"Kim beceriksiz kardeşim?"
"Selim?"
"Oğlum senin toplantın yokmu-"
"Senden nefret ediyorum.Beni bir kez olsun sevmedin.Hep o dimi."
"Aa kıskanma kardeşim.Çalış seninde olur."
Mertle bir güzel kavga ediyoruz.Babam bizi durduramayınca Şebnemi çağırıyor.
"Selim!Mert!Çocuk musunuz siz ya?"
"Senin bu çakma sevgilin çocuk tatlım."
"Şebneme bir daha tatlım dersen senin son konuşman olur."
"Selim yürü gidiyoruz."
"Nereye?"
"Pansuman."
Selime pansuman yaptıktan sonra oturuyoruz.
"Selim mert sandığın kadar kötü biri değil."
"Ne!Sen ne dediğinin farkında mısın?!"
"Evet!Senden kibar.Bağırıp durmuyo bana."
"Biliyordum.Seni benim elimden alacağını biliyordum."Şebnemle kavga ettikten sonra tekneye geldim.Deniz beni en iyi hissettiren yerdi.Benim hiç kimsem yokmuş onu farkettim.
Mert
Babamın zorlamasıyla tekneye geldim.Konuşun diyor.Ben tabiki dedim.Biz kavga etmezsek bende mert değilim.Tekneye girdiğimde selim yerde oturmuş içki içiyordu.Elindede şebnemin fotoğrafı vardı.Elide kanıyordu.Ayna kırık olduğuna göre aynaya yumruk atmış.Garip ama sanki onun için üzülüyor canım yanıyordu.
"Oo içkilere vermişsin kendini"
"Öyle oldu."
"Şebnemi çok mu seviyorsun?"
"Kendimden bile çok."
"O da seni seviyor."
"Seviyordu.Sen elimden aldın onu.Babamda seni çok seviyor.Herkesin senin için birşey yapması veya çok güzel bir duygudur.Ama ben hiç yaşamadım."
"Ben kötü biri değilim."
"Şebnem de söyledi.Ne kadar sevenin varmış be Mert Sümer.Fazla konuşmak istemiyorum.Sen mi gidersin burdan ben mi gideyim?"
"Ben burdayım."
"İyi güle güle."
Selim bir hışımla araba biniyor.Bende arkasından gidiyorum.
"Niye hala peşimdesin?Ha ölümümü izlemek senin için zevkliyse kal."Selim uçurumun en köşesine gitti.
"S-saçmalama."
"Şebnemi çok sevdiğimi söylersin.Hoşçakal"
"Kardeşimmmmmmm!"
Kardeşim gözümün önünde ölüme gitmişti...
Selam gençler.Bölüm geç geldi ama emeğimin karşılığını alamıyorum.Ve ben çok kırılıyorum.Bu bölüm kısa o yüzden sınırı az tutucam.
Sınır:30 vote 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Başka(Şebsel)
Romanceİnsan nefret ettiği insana nasıl aşık olur?Sana yaptığı onca kötülüğe rağmen.Peki kabul ben aşığım.Ya onun duyguları?Beni sevmezse ben ne yaparım...