Bu bölümü selinlikliim ithaf ediyorum.Haber akışında hep seni görüyorum.Sayende yeni Şebsel hikayelerini bulabiliyorum.Bu tatlış arkadaşımızın hikayesini okumalısınız bence çok güzel.Hadi iyi okumalar!!!
27.Bölüm
-Selim-
Şebnem gelen zarfı eline alıp bakmaya başladı.Üzülmüştü sanki.Herkes merakla Şebneme bakıyordu._Şebnem_
Zarf Ardadandı.Üstündede bir yazı vardı.
"Beni kimse aldatamaz Şebnem Gürsoy.Beni kandırdığına pişman olacaksın.Gazetelere bak bakalım manşetde kimler varmış"Sorulan sorulara cevap vermedim.Özgür elinde gazeteyle geldi.
"Şebo manşetlerde sen ve Selim var."
"Biliyorum."
"Ben ne alaka ya."
Herkes gazetenin başına toplanmıştı.Selim ve Şebnemin samimi fotoğrafları vardı.Özgür gazatede yazanları okumaya başladı.
"Twitterin fenomeni Şebnem Gürsoy geçtiğimiz aylarda Arda Dinçer ile evlenmişti.Arda Dinçer iş gezisine gidince Şebnem Gürsoy İşadamı Harun İnanın oğlu Selim İnanla teknede samimi bir şekilde görüntülendi.Arda Dinçer Şebnem Gürsoya tazminat davası açaçağınıda söyledi"
"Bu ne Şebnem?"
"Ya teyzoş-bir saniye babam arıyor."
"Baba sakin ol!Baba şirket umrumda deil!Bu planın hepsini siz yaptınız.Siz halledin!"
Burdan itibaren bu şarkıyla dinleyin.(Emre Aydın-Afilli Yalnızlık)"Sen niye geldin ki o gün bana gelmesiydin olmazdı bunlar!"
"Sırf sen eğlen diye seni karokeye çağırmaya geldim."Herkesin içinde Selimle kavga ediyorduk müfit abi bize katıldı.
"Çocuklar lütfen kavga etmeyin.Ediceksenizde dışarıda edin."
"Valla ben edicem müfit abi.Şebneme söyliceğim iki çift lafım var.Hadi şebnem dışarı!"
"Geliyorum!"
"Söyle-"
"Beni eğlendirmeye beni güldürmeye çalışma Şebnem.Önceden yapabiliyordun bunları ama şimdi sadece acı veriyorsun.Terkettin sen beni!Sonra hiçbirşey olmamış gibi geri geldin."selimin sesi giderek güçsüzleşmişti.Şebnemde ağlayarak ona katılmıştı.
"Hepsi oyundu ben evli değilim.Arda öyle zannediyordu.Nikah memuru bile sahteydi."
Selim umursamaz bir şekilde konuşmaya devam etti."Artık hiçbirşeyin önemi yok Şebnem Gürsoy.Yoruldum.Kırılıp incinmekten yoruldum .Herşey buraya kadarmış.Bu kalp daha fazlasını kaldıramıyor hoşçakal."
Selimin dediklerini sindirmeye çalışıyordum.Sahile geldim ve ağlıyorum.
-Selimden-
Hızlı bir şekilde arabayı sürüyordum.Şu an sadece bir yere çarpmayı bekliyordum.Ani bir frenle durdum.Yapamıyorum lan olmuyor.Onsuz olmuyor.
(Şarkıyı kapatabilirsiniz.)
-Akşam-
Selim
Şebnemin çağırdığı karokeye gitmeyecektim.Eğlensin kendi başına.
Şebnem
Eve gelip hazırlandım.Gürsoylara yakışır bir şekilde olmuştum.Kızlarlarla taksiye binip araokeye gittik.Özgür ve Canda gelmişti.Selim yoktu.Gelmezse affetmem onu.Sırf onu buraya çağırmak için gazetelere düştüm.Onun için babamla bile kavga ettim.Affetmem asla Selim İnan!
"Şebo biz Selimi ikna etmeye çalıştık-"
"Eğer o buraya gelmezse onu asla affetmem.O gazatelere boşuna düşmedim ben.Değil onunla arkadaş olmak düşman bile olamam.Güzel kafanıza kazıyın."
Bir süre selimi bekledik ve gelmedi.Gözlerim dolu bir şekilde konuşmaya başladım.
"Neyi bekliyoruz ki ben şarkımı söylemeye çıkıyorum."
(Pamela-İstanbul)dinleyin.
Şarkıyı söyliyecektim ki Selimin geldiğini farkettim.Demekki beni hala seviyor.Gözlerine bakarak şarkıyı söylemeye başladım.~Bir ortak geçmişimiz var.Birde hep açık yaralar.Kendine hatırlattığın fazla parlamış anılar.
Karşıma heryerde çıkan otuz yaş üstü adamlar.Hep seni sevmiştim diyen birşeyler bekler bakışlar.Yerçekime yenik üstün başın birde hep güzel tanımış adın cebinde bir tek numaran kalmış artık herkes için bir tadımlık.İstanbul seni hapsetmiş eski bir bandı kaydetmiş yüzlerce binlerce insan aman Allah hep bu şarkıyı söylemiş.İstanbul seni kaybetmiş ilaçlayıp berbat etmiş davul gibi gerinen derini aman Allah kim bilir kimler inletmiş.Eğer sana ihtiyacım var dersen her an gelebilirim.Kendinden bir vazgeçersen eğer gerçekten sevebilirim.Aşkımı gördüğün zaman yenilmiş olman farketmez.Kendini sevmezsen eğer kimse gerçekten haketmez...~
Ukalaca gülümseyip sahneden indim.Selime bakıyordum.O benim aksine bana hüzünle bakıyordu.Neden böyle davranıyordu ki.Neyse ya affedicem hemen.Tam yanına gidicekken sahneye çıktı gözlerime bakarak şarkıyı söylemeye başladı.
(Emre Aydın-Hoşçakal)
~Sen hiç görmedin su vermeye benzedik plastik çiçeklere hiç görmedin.Sen hiç görmedin dans ettik durmadan kırık camlar üstünde.Sen öyle sana benzeyen herşey gibi erirken avuçlarımda ben unutuyorum.Hoşçakal olacaklar sensiz olsun daha durmam boşluklarında ben unutuyorum.Hoşçakal olacaklar sensiz olsun daha durmam boşluklarında ben unutuyorum.Sen hiç görmedin baştan böyle yazılmış yok kimsesi kimsenin hiç kimsenin sen hiç görmedin sonu baştan yazılmış bitti bitti bitti kelimelerim.Sen öyle sana benzeyen herşey gibi erirken avuçlarımda ben unutuyorum.Hoşçakal olacaklar sensiz olsun daha durmam boşluklarında ben unutuyorum...~Burada(Göksel-Acıyor)dinleyin.Lütfen dinleyin.
Selim sahneden inip önüme geldi.Ben ağlıyordum.Onunda gözleri doluydu.
"Sana kötü bir şekilde veda etmek istemedim.Bana aşkı sen öğrettin.Nasıl acı çekileceğinide.Seninle çok mutlu oldum şebnem.Ben gibi bir playboyu aşk adamı yaptın.İlk aşkım olarak sen hep kalbimde olucaksın Şebnem.Ama sonumuz ikimiz için yazılmamış.Galiba başka insanlarla denemeliyiz.Herşey için teşekkür ederim.Hoşçakal."
Herkes başımıza toplanmıştı.Deli gibi hem gülüyor hem de ağlıyordum.
"Bu yüze iyi bak Selim İnan.Bu son görüşün.
Hemen kızlarla bir taksiye atlayıp eve geldik.
Kainatdan
"Kuzum ağlama artık ya."
"Y-yapamam ben burda kalamam.Yarın Amerikaya gidiyorum."
"Şebo gitme ya."
"Almila anlayın beni.Ben burda kalırsam ölürüm."
"Çok kalmazsın dimi."
"Evet.Gelin sarılalım."
"Sardınız ahtapot gibi.Neyse ben yatıyorum iyi geceler."
"İyi gecelerr."
"İyi geceler."
Candan
Selim geldiğinden beri kırıp döktü her yeri.Ne yapsak durduramıyorum.Kainattan mesaj geldi.
"Aşkım Şebnem yarın Amerikaya gidiyor haberiniz olsun.İyi geceler."
Kainat
Şebnem yattıktan sonra Almilayla konuşmaya başladık.
"Çok üzülüyorum."
"Bende Almila.İkiside çok yıprandı.Bide böyle denesinler.
"Haklısın.
-Sabah-(Murat Dalkılıç-Derine)
Sabah kalkıp hazırlandım.Makyajımıda yaptım.Dünki halimden eser yoktu.Bavulumu hazırladım.Kızlarla konuştuk.Erkeklerde gelicekmiş havaalanına.Selim gelsede umrumda değil.
Can
"Abi Şebnemi engellemiyecekmisin."
"Hayır.Onun mutlu olmasını istiyorum.Beni gördükçe acı çekicek biliyorum."
"Hadi gidelim o zaman."
"Tamam."
-Havaalanı-
Uçak kalkmadan önce sırayla herkesle vedalaşmaya başladım.
"Köy yumurtam ağlama gelicem yine"
"Tamam."
"Almiloş sende ağlama ya."
"Tamam."
"En bestim Can kendine ve kainata iyi bak tamam mı."
"Sende kendine iyi bak."
"Tamam.Japon kırması sende Almilayla kendine iyi bak."
"Sende kendine iyi bak."
"Tamam."
Sıra selime gelmişti.Gözlerim dolmuştu.
"Kendine iyi bak."
"Sende."
Uçağa bindim.
Selimden
Uçak kalkmıştı.
"Hoşçakal Sevgilim..."Bu gün ne kadar şarkı önerdim ya.Bu bölüm çok hoşuma gitti ve uzun yazdım.Aşırı duygusaldı.Neyse sevgilerden bir demet.En uzun yoruma ithaf var.:-)
Sınır"35 vote 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Başka(Şebsel)
Lãng mạnİnsan nefret ettiği insana nasıl aşık olur?Sana yaptığı onca kötülüğe rağmen.Peki kabul ben aşığım.Ya onun duyguları?Beni sevmezse ben ne yaparım...