Son Bir Kez

398 36 7
                                    

Geçikme için çok üzgünüm.Şu an bu bölümü tiyatro arasında yazıyorum.Ne kadar yoğun olduğumu siz düşünün artık.

"Şebnem?"
"Ne biçim insanın sen ya!Sırf senle birlikte olmam için intihar etmen mi gerek?Kusura bakma ama benim sevdiğim adam böyle biri değildi!"
"Değildi derken?Beni sevmiyormusun artık?"
"Benim bu bencil adamı sevmem imkansız!"

Şebnem son sözlerini söyleyip gitmişti.Önceden bana birşey olucak diye korkardı.Şimdiyse onun hayatında yokmuşum gibi davranıyordu.Canım çok yanıyordu.Kapıda öylece kalakalmıştım.

"Selim noldu ne konuştunuz?"
"Selim?"
"B-beni sevmiyormuş artık."
"Gel abi oturalım.İçeride anlat herşeyi."

"Anlatacak birşey yok.Tamamen bitti."
"Barışırs-"
"Yok barışma falan!Bitti."
"Sinirlisin anladık ama bize patlama!"
"Sanane istediğime patlarım! Sizin sevgililerinizde sizi p*ç gibi ortada bırakacak."

Can Selime vurdu.Hemen Canı tuttum.

"Özgür bırak!Canı dayak istiyor bunun."
"Vur lan.Adamsan döversin."
"Lan ben senin-"
"Can biz çıkalım hadi!"

Onlar gidince aynanın karşısına geçtim.Alnım kanıyordu.Umrumda bile değildi.Şebnemin dediği gibi ben eski Selim olmaktan çıkmıştım.Dedikleri aklıma gelince sinirle aynaya vurdum.Elim kanıyordu.Elimi sarmak için bez aradım.Sardıktan sonra buzdolabından içkileri çıkardım.Acımı unutana kadar içmeye başladım.

Şebnem
Önceden alışveriş yapmaktan eve gelmeyen derdi tasası olmayan İzmirin en gözde kızıydım.Şimdiyse herşey farklı.Onu düşünmeden edemiyorum..Kendimi bile düşünmüyorum.Ama o sadece kendini düşünüyor.Kendine zarar vermeyi biliyor sadece.Ağlamayı bırakıp çalan telefona döndüm.Selim arıyordu.Açıp açmama arasında kalsamda açtım.

"N-ne var?"
"Şebneğğğmmm yanıma gel."
"Bir sarhoşluğun eksikti.O da oldu.Senle uğraşamam artıık."

Selimin sesi birden durgunlaşmıştı.

"Lütfen öyle deme.Ben sen olmadan yaşayamam.Yanıma gel"
"H-hayır."
"Son bir kez sarıl bana lütfen."
"T-tamam Selim."

Bir taksiye binip Selimin evine geldim.Zile bastım.Bir dakika sonra açtı.

"Aşkımmm hoşgellldinn."
"Sarhoşsun sen!Leş gibi içki kokuyorsun!"
"İçeriiii gel."

İçeri girdiğimde her yer dağınıktı.Ayna kırıktı üstünde kan izleri vardı.Seliminde eli sargılıydı.
"Selim bak-"

Selim konuşmama izin vermeden dudaklarıma yapıştı.Sarhoştu ve ne yaptığını bilmiyordu.Geri itnek istesemde çekilmiyordu.Son kuvvetimle yere ittim ve ağlamaya başladım.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen ha!Bu mu senin sevgin.Beni ne için çağırdığın belli oldu.Yazıklar olsun keşke seni sevmeseydim.Senden nefret ediyorum."

Evden hızlıca uzaklaştım.Kızlara gittim.

"Kuzum ağlamayı bırak da ne olduğunu anlat bize."
"Kesin Selim yüzünden."
"Son bir kez beni yanına çağırdı.Sarhoştu.Zorla öptü beni.İtsemde çekilmedi.En son yere ittim onu.Sonrada buraya geldim."
"Kuzum sarhoşmuş ya."
"Sarhoş olması yaptığını değiştirmez."
"Şimdi ne olucak?"
"Yüzünü bile görmek istemiyorum onun."
"Sen biraz yat dinlen kuzum."
"Tamam."

Şebnem yattıktan sonra.Almila Özgürü bende Canı aradım.Tüm olanları anlattık.

Sabah
-Şebnem-
Odada otururken Almila geldi.
Nefes nefese konuşmaya başladı.
"Özgürün dedikleri .............."

Kısa ama idare edin biraz arkadaşlar.Elimden geldiğince uzun yazacağım.

"Sizce Almila ne diyecek?"

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.



Senden Başka(Şebsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin