Affet

821 53 12
                                    

Selam gençler.Bölüm geciktiği için özür dilerim.Çok süper şeyler yaşadım.Recep İvedik in yapımcıcısıyla görüştüm haftasonu.Beni çok beğendi.Filmlerde oynayacağım inşallah.Bir diğer konumuz
40K olduk.Hepsi zisin sayenizde.Hepinize çok teşekkür ederim.40K olmamızın şerefine upuzun bir bölüm yazdım.Hadi bakalım iyi okumalar.

33.Bölüm

Şebnem
Şimdi yandım işte.Ne diyeceğim ben selime?Annenle doku anlaşması yaptım mı diyeceğim.Bu sefer bitirecek beni.

"Senin ne işin var burada?"
"Oğlum ben-"
"Bana sakın oğlum deme!Aylar önce karşıma çıktın.Mertin kardeşim olduğunu söyledin.Sonra gittin.Küçükken de öyle yapmıştın.Ben seni öldü zannederken sen bizi terk edip gitmişsin.Sen sadece gitmeyi bilirsin zaten.Sevgi nedir bilmez misin sen ha!Babamı hayatım boyunca boşuna suçlamışım.Senden nefret ediyorum."

Yeliz hanım gitti.Selimle bahçede boş boş birbirimize bakıyoruz.

"Sel-"
"Seninle sonra konuşacağız!"

Selim şu an çok öfkeliydi.Biraz daha konuşursam kavga edeceğimizi ve ayrılacağımızı biliyorum.O yüzden sustum.

Arabaya bindik.Yemek yemeye gidecektik heralde.Yarım saat sonra Almilaların evin önüne gelmiştik.

"Burada ne işimiz var?"
"Yarın ki nişan için plan yapacağız."
"Y-yemek yiyecektik birlikte!"
"Yemek yiyecek bir hal kalmadı bende!Herşeye maydanoz oluyorsun maşallah!"
"Ben senin iyi-"
"İsteme iyiliğimi felan!Ailevi konularımada sakın karışma!"

Selim arabadan indi.Şu an ağlıyordum.Resmen ilk tanıdığım Selime dönmüştü.O eve arkadaşım için gideceğim.Kapıyı çaldım.Almila açtı.İçeride erkekler oturmuş muhabbet ediyorlardı.Bizde kızlarla yukarı çıktım.Almilanın yatağına yayıldım.Kızlarda yanıma oturdu.

"Anlat bakalım Şebo."
"Neyi?"
"Kuzum ben Almilanın ne demek istediğini anladım.Selimle neden ayrı geldiniz.Seninde moralin bozuk.Anlat bakalım."

"Selimin annesini çağırdım.Doku için.O sırada Selim geldi.Annesine bağırdı çağırdı.Arabaya bindik.Sizin evin önüne geldiğimizde yemek yemiyeceğiz mi dedim.Bende yemek yiyecek hal kalmadı herşeye maydanoz oluyorsun bir daha ailevi konularıma karışma dedi.

"Kuzum boşver ya.Selim kanser ya pek üzmeyelim onu."
"Aynen.Hem ben ona hep pozitif enerjiler gönderiyorum"
"Ya ne demezsin.Beyfendi o kadar pozitif ki neşesinden yanına varılmıyor."
Selim
"Abi barışırsınız boşver."
"Katılıyorum."
"Ee yarın nişan için mekan hazır mı?"
"Herşey hazır."
Kızlar
"Herşey hazır ama süslemede yardım eder misiniz kızlar?"
"Ay Almila tabikide yardım ederiz."
"Tabikide kuzum."
"Teşekkür ederim."
"Almila ben bugün burada kalabilir miyim?"
"Tabikide Şebnem kalabilirsin de Selim birinde kalmandan hiç hoşlanmaz ki."
"Aynen kuzum.Selimi biliyorsun."
"Banane."
"Tamam sen bilirsin."
Erkekler
"Neyse kardeşim bize müsade.Şebnemi çağırabilir misin?"
"Tamam hemen geliyorum."
"Şebnem Selim seni çağırıyor.Gidecekmişsiniz."
"Ona gelmeyeceğimi söyle Özgür."
"Tamam da-"
"Hadi Özgür."

"Şebnem gelmeyecekmiş?"
"O ne demek?"
"Valla öyle dedi."

Kızlarla muhabbet ederken Selim geldi odaya.
"Şebnem kalk hadi gidiyoruz."
"Cevap versene."
"Gelmiyeceğim."
"Şebnem gidiyoruz dedim!"

Selim bağırınca hepimiz tırstık.Arabada hiç konuşmadık.Eve geldik.Koltuğa oturduk.
"Yarın ne giyeceksin?"

Sorduğu soruyla beynimden vurulmuşa döndüm.Öküz ya.Sora sora bunu sormuştu.
Cevap vermedim.

Senden Başka(Şebsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin