Bu bölümü Duman -Bal ile okumanızı tavsiye ederim.Özellikle bu şarkının hikayesini okuduktan sonra bu bölümü okumanızı tavsiye ederim.İyi okumalar...Şebnemden
Doktorların ne dediğini anlamaya çalışıyordum.Deli gibi bir yandan ağlıyordum bir yandan da kahkaha atıyordum.
"Ne diyorsunuz siz!O ölmez tamam mı beni bırakıp gitmez.Onsuz yaşamayacağımı bilir.Benim nefesim o.O giderse ben biterim."
"Şebnem hanım sizi anlıyoruz.Biz elimizden geleni yaptık ama maalesef beyin ölümü gerçekleşen birinin uyanması imkansız gibi bir şeydir.Mucize olmasını beklemeyin."
"Hayır ben onun yanına gitmek istiyorum.O benim sesimi duyunca iyi olur."
"Şebnem kuzum yapma lütfen."
"Nasıl yapmayın ha!Niye anlamıyorsunuz beni.Sadece bir kere yanına gitmek istiyorum. Lütfen."Sesim sonlara doğru kısılmıştı.Ağlamaktan önümü bile göremiyordum.Doktor izin vermişti.Yanına gittim son kez onu görmek için.
"Lütfen mucize olsun da uyan .Ben sensiz yapamam.Sana yemin ederim ki sen gittiğin de bende arkadan geleceğim.Biz ayrı kalamayız ki.Doktorlar bugün fişini çekiceklermiş.Ne zaman çekerlerse bende o zaman yanına geleceğim aşkım.Seni çok seviyorum."
Selimin dudağına eğilip öptükten sonra göz yaşım dudağına düştü.Kalp atışını gösteren makineden garip sesler geliyordu.
"Y-yardım edin ölüyor."
Koridorda bir yandan ağlıyor bir yandan da bağırıyordum.
Doktorlar Selimin yanına girmek istediğinde beni almadılar.Can ve Kainat kolumdan tutuyordu.Özgür ve Almila birbirine sarılmış bir şekilde ağlıyorlardı."Yeter ağlamayın!İyi olucak o.Bu kapıdan hepimiz mutlu çıkacağız.O bizi bırakamaz."
Duvardan yere çöküp sessizce ağlıyordum.Onlarda ağlamaya devam etti.Çünkü hiç kimsenin bir umudu yoktu.
Doktorlar ameliyathaneden çıktığında hepimiz ağzından çıkacak kelimelere bakıyorduk.
"Üzgünüm hastayı kaybettik.Başınız sağolsun."
Ağlayarak bağırıyordum.Herkes beni tutmaya çalışıyordu.
"Gitmez.Beni bırakmaz o.İnsan sevdiğini arkasında bırakmaz ki.Şaka yapıyordur o.Her zaman ki Selim işte.O şaka yaptığını söyleyecek.Ben ona kızacağım.Sonra dayanamayıp ona sarılacağım.Onun o güzel kokusunu içime çekeceğim."
Özgür ağlayarak benimle konuşmaya çalışıyordu.
"Şebnem gitti işte.Kendini kandırma.Hepimiz üzülüyoruz yapma böyle."
Özgürün dediklerini idrak etmeye çalışıyordum.Beni bırakıp gitmişti.Selim İnan benden vazgeçmişti.Birden ayağa kalkıp koşmaya başladım.Onlarda arkamdan geliyordu.Taksiye bindim.Onun yanına gidecektim.Sonsuzluğa.
Kainatdan
Selimin ölümü hepimizi yıkmıştı.Can ve Özgür bitmiş haldeydi.Birden Şebnem koşmaya başladı.Hepimiz nereye gideceğini biliyorduk.Bir arkadaşımızı kaybetmişken Şebnemi kaybetmeye dayanamazdım.Hepimiz peşinden gittik.Bindiği taksiyi takip ettik.Tahmin ettiğimiz gibi uçuruma gelmişti.En ucuna gitmişti.Hepimiz ağlıyorduk.O da ağlıyordu."Ş-şebnem lütfen yapma. "
Hepimiz Şebneme yalvarıyorduk.Bizi Dinlemiyordu gibi bir hali vardır.Ağlıyordu sürekli.Konuşmaya başladı.
"Hepinizi çok seviyorum canlarım.Belki beni affetmiyeceksiniz ama anlayan beni.Ben onsuz yapamam.Onun gülüşünü görmeden ona sarılmadan onu öpmeden yaşayamam.Sakın üzülmeyin.Biz yine kavuşacağız onunla.Sizde burada hep mutlu olun.Hiç kavga etmeyin.Hiç ayrılmayın.Sakın birbirinizi üzmeyin.Size hep yukarıdan bakacağım Selimle.Siz mutlu oldukça bizde mutlu olucaz.Sizi seviyorum.Hoşçakalın..."
Şebnem uçurumdan gözümüzün önünde atlamıştı.Hepimiz yere çöküp ağlıyorduk.Bazen hayatta herşey tersini gider.Bizim ki hep tersti.Biz kardeşlerimizi sonsuzluğa uğurlamıştık.Hoşçakal Şebnem Gürsoy...
6 yıl sonra
"Kızım hadi kalk."
"Neden ayyecim."
"Teyzene gideceğiz."
"Yaşasın.Muratla oynarız."
"O teyzene değil diğer teyzene."
"Başka teyzem mi var?"Masal böyle deyince gözyaşlarımı tutamamıştım.Can gelip sarıldı.
"Hayatıp Özgürlerle birlikte gideceğiz hadi."
Birçok şey olmuştu hayatımızda.Ben Canla Almila Özgürle evlenmişti.Onun bir oğlu olmuşu.Benim de bir kızım.Hep birlikte mezarlığa girdik.Onların mezarının başına gittik.Hepimiz ağlıyorduk.Ben ağlamamın içinde gülümseyerek konuşmaya devam ettim.
"Teyzenle amcanız burada olsa onları çok severdiniz.Onlar sizi yukarıdan görüyor.Teyzeniz ve amcanız bizi mutlu görünce onlarda mutlu olacaktır.O yüzden hep mutlu olun tamam mı."
Masal gökyüzüne bakıp konuşmaya başladı.
"Biz çok mutluyuz sizde hep mutlu olun.Hiç ayrılmayın.Sizi seviyoruz ."
Hep birlikte mezarlıktan çıktık.Son kez onların mezarlığına baktı.Ben de Masal gibi gökyüzüne bakıp sessizce fısıldadım.
"Sizi seviyorum."
Son...
Herşeyin bir sonu vardır.Bu bölümle bu kitabın sonuna gelmiş bulunmaktayız.Belki bana kızacaksınız bilmiyorum ama unutmayın ki her hikaye mutlu sonla bitmez.Hangimizin hayatı mutlu mesut ki.Bazen kitaplarda hayatın gerçeklerini de yansıtmak gerekir.Sizin sayenizde kocaman bir aileye sahip oldum.Ben size hiç bir zaman okuyucu gözüyle değil de kardeş gözüyle baktım.Çünkü beni anlayan bir tek sizler varsınız.Umarım her zaman hayatınızda güzellikler olur.Başka bir kitapta görüşünceye kadar hoşçakalın.Sizleri seviyorum Şebsel Ailesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Başka(Şebsel)
Romansaİnsan nefret ettiği insana nasıl aşık olur?Sana yaptığı onca kötülüğe rağmen.Peki kabul ben aşığım.Ya onun duyguları?Beni sevmezse ben ne yaparım...