Kendine Zarar Verme!

760 54 22
                                    

Beni güzel yorumlarıyla sevindiren insanlar iyiki varsınız.

Şebnem
Selim telefon konuşması yaptıktan sonra hızlıca tekneden çıktı.
"Selim nereye?!"
"Tekneye gir ve her yeri kilitle!"
"Nereye dedim?!"
"Dediklerimi ikiletme Şebnem!"

Selim bey dedikkerinin ikiletilmesinden hiç hoşlanmazdı.Bende tekneyi girdim ve kilitlenilecek yerleri kilitledim.Her yemeğe çıktığımızda bir engel oluyordu önümüzde.Nereye gitti acaba.

Selim
Hastaneye geldim.Şebnem bir saattir aralıksız arıyordu.Şu an açamazdım.Meşgule attım.Danışmana gittim.

"Benim annem dokusunu vermeye gelmiş.Hangi oda bir bakabilir misiniz?"
"İsmi neydi?"
"Yeliz Karaalp."
"4.kat 274 oda."
"Teşekkürler."

Demek ki annem ölmemişti.Hemen odasına gittim.Mertde gelmişti.
"Oğlum."
"Anne neden böyle birşey yaptın?"
"Senin iyiliğin için."
"Şükürler olsun yaşıyorsun."
"Annem mucize hastalardanmış abi."
"Aslında kardeşin vericekti ama hemen engelledim."
"Seninle sonra konuşucam abicim."
"Tamam abicim."
"İstiyorsan sen git Mert.Ben kalırım annemin yanında."
"Yok abi ben kalırım."
"Peki.Ben gideyim o zaman.Yine gelirim anne."
"Gelinime selam söyle."
"Tamam söylerim."

Şebnem 37 kere aramış 10 mesaj atmıştı.Öldürecek beni kesin.Arabaya bindim ve sürmeye başladım.

Şebnem
Paşamıza bak.Haber vermeden gidiyor.Şu an tekneden gitmek istiyorum ama korkuyorum.Zaten etrafta kimsede yok.Saat 2:30 olmuştu.Kapıyı biri açtı.Gelen Selimdi.
"Sevgilim geç-"
Selimi dinlemeden yanından geçip gittim.Hızla kolumdan tuttu.
"Ne bu tavırlar Şebnem!"
Kahkaha atmaya başladım.

"Dalga mı geçiyorsun sen benimle?!Birşey söylemeden gittin.Onu da geçtim.Aramalarımın bir tanesine dahi cevap vermedin!"
"Bir susarsan anlatacağıım!"
Sustum ve Selimi dinlemeye başladım.
"Annem benim için doku vermiş bende onub yanına gittim.Mucize hasta diyorlar ona.Ölme riski varken ölmemiş.Hem o yaşayacak hem de ben."

Şebnem ağlayarak bana sarıldı.

"Güzelim niye ağlıyorsun?"
"Yaşayacaksın Selim.Bei bırakıp gitmenden çok korkuyordum."
"Ama."
"Of amalı cümlelerden nefret ediyorum.Söyle."
"Bünyem dokuyu kaldıramayabilirmiş.Ameliyat masasında kalma riskim çok."
"Ne yapacağız?"
"Böyle ölme riskim çok Şebnem.En azından dokuyla kurtulabilirim."
"B-bilmiyorum.Çok korkuyorum Selim.Beni bırakıp gitmenden çok korkuyorum."
"Şşş.Seni bırakmayacağıma söz veriyorum.Seni çok seviyorum Şebnem Gürsoy.Bunu sakın unutma."
"Bende seni çok seviyorum Selim İnan.Sen de bunu unutma."

"Selim ameliyata ne zanan gireceksin?"
"Yarın."
"Ne yarın mı?Ben hemen çocuklara ve teyzoşuma haber vereyim."
"Hayatım abartmaya gerek yok ki.Herkesi boşuna telaşlandırmayalım."
"Selim burda gripten bahsetmiyoruz.Kanser bu!"
"Tamam kızma."

Selimle konuştuktan sonra teyzoşu aradım.O da müfit abiye söyler.Kainatları ve Almilaları aradım.Yarın herkes hastanede olucaktı.Selimin yanına uzandım.Biraz sert çıkmıştım galiba.
"Selim."
"Hı."
"Aşkım çok özür dilerim bağırdığım için."
"Önemli değil hayatım.Benim iyiliğim için uğraşıyorsun sende."
"Evet birtanem.Hadi uyuyalım.Yarın çok yoğun olacağız."
"Tamam birtanem iyi geceler."
"İyi geceler hayatım."

Alöz-Kaican
"Selime doku bulunmasına çok sevindim ya."
"Kuzum ameliyat masasında kalabilirmiş."
"Allah korusun."
"Kızlar endişelenmeyin.Selim her badireyi atlattı.Bunu da atlatır."
"Katılıyorum Cana.Selimden bahsediyoruz sonuçta.Yenicek bu hastalığı."
"İnşallah."
"Hem ben ona en uğurlu taşlarımla pozitif enerjiler göndereceğim."
"Gönder Almiloşum."
"Hadi Almila eve gidelim bizde."Tamam kainat."
"İstiyorsanız burda kalabilirsiniz.Sabah hep birlikte çıkarız."
"Tamam."
"Olur."

Seniha-Müfit
"Müfit Selime birşey olmaz dimi.Şebnem yıkılır yoksa.Yaşayamaz onsuz."
"Hayatım Selimi tanımıyor musun?Şebnem gibi inatçı oda.Hastalığını inadıyla yenecek."
"İnşallah."
"Hadi yatalım.Sabah erkenden kalkacağız."
"Tamam hayatım."

Sabah
Selimle hastaneye gelmiştik.Hastane psikolojimi bozuyordu.Ağlayan çocuklar.Ölenleri için ağlayan insanlar.Bunlardan biri olmak istemiyordum.Selimi kaybetmek istemiyordum.Herkes gelmişti.Selim sırayla vedalaşıyordu.Ne yapıyor bu ya.Beni hiç bir yere bırakıp gidemez.

"Can kardeşim.Bana birşey olursa Şebnem sizlere emanet.İyi ki sizi tanımışımda sizin gibi kardeşlere sahip olmuşum."
"İyi ki kardeşim.Merak etme.O masadan sağ salim kalkacaksın"

"Özgür veya Akif.Senin gibi neşeli bir kardeşim var iyi ki"
"Sende iyi ki varsın kardeşim."

"Mert bana birşey olursa annem sana emanet.İyi ki senin gibi bir kardeşim var."
"Sende iyiki varsın abi."

"Almila.Özgürle birbirinize emanetsiniz.Sakın ayrılmayın.Hayat ayrılmak için çok kısa.Seni de iyiki tanımışım."
"Bende seni iyiki tanımışım.Sana uğurlu taşlarımla pozitif enerjiler göndereceğim."

"Kainat sizde Canla birbirinizi sakın üzmeyin.Birbirinizi hep sevin.Senide iyi ki tanımışım."
"Bende seni iyi ki tanımışım."

"Seniha Hanım.Sizde Müfit abiyle aşkı yakaladığınız için çok mutluyum.Sizde iyi ki varsınız."
"Sende canım."

"Müfit abi senin gibir bir abiye sahip olduğum için çok şanslıyım.Sende iyiki varsın."
"Sende oğlum."

"Annem.İlk zamanlarda düşman gibi olsakta sen benim meleğimsin.Sakın kendini üzme.Seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum oğlum."

Sıra Şebneme gelmişti.Hüngür hüngür ağlıyordu.Bende ağlıyordum.Ona veda etmek çok koyuyordu.Önüne geçtim.Gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladım.

"Sakın ağlama ölsem bile-"
"Ö-ölmiyeceksin."
"Lütfen sözüme bitirmeme izin ver."

"Şebnem sen karanlık günlerime güneş gibi doğdun.O kadar mutsuzdum ki senin bir gülüşün beni mutlu ederdi.Merak etme bu bir son değil. Aşıklar cennettede buluşurmuş.Bizde seninle orda buluşuruz.Seni çok seviyorum bunu sakın unutma."

Şebnem daha da güçlü ağlamaya başladı.Sesi çok kısıktı.

"Eğer sana birşey olursa yemin ederim arkandan geliririm!"
"Sakın!Ağla bağır çağır ama sakın kendine zarar verme!"
"Öldüreceğim kendimi!"
"Affetmem!Kendine zarar vermeyi düşündüğün günler bile mezarıma gelme!"

Şebnem bana sarıldı.Sarılarak konuşmasına devam etti.

"Seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum."

Selimi ameliyata aldılar.Tam tamına 8 saat oldu.Hiçkimsede ağlayacak gözyaşı kalmamıştı.Yere çökmüş Selimden bir haber gelmesini bekliyordum.Doktor çıkmıştı.Yüzünde mutsuz bir ifade vardı.

"......................................."

Bakalım Selim yaşayacak mı?Lütfen yorum yapın ve vote verin.Sizleri çok seviyorum.

Senden Başka(Şebsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin