Sarhoş

623 47 35
                                    

Selam tatlişkolar. 54k olmamızın şerefine erkenden yazayım dedim.Mağlum okulların açılmasına 10 gün var.Neyse ya bunlarla sizi strese sokmayayım.Bu arada diğer Şebsel hikayem Playboyun intikamını geç yazıyorum diye kaldıranlar var.Yeni bölümü yazdım.Okumak isteyenler bakabilir. İyi okumalar...

(Buray Sen Sevdam Mısın Akustik Versiyon) dinleyin.

-Şebnem-
Gözyaşlarım yağmur gibi akıyordu.Şiddetli ve dinmiyordu.Beni bir başıma bıraktı gitti burada.Selimin bu huyundan nefret ediyordum.Aşkta gurur olmaz ama onun katı kuralları vardı.O nederse olurdu.Beni bırakıp gideceğini söylediği gibi.

"Şebnem Hanım iyi misiniz?"
"İ-iyiyim."
"Selim nerede?Neyse ben size taburcu olacağınızı söylemeye gelmiştim."
"Tamam.Teşekkürler."
"Geçmiş olsun."
"Sağolun."

-Selim-
Otele geldim ve bavullarımı topladım.Gidecekken geri döndüm.Şebnemi beklemeliydim.Buraya nasıl getirdiysem öyle götürmeliyim.Kalorifer peteğine dayanıp dışarıyı seyretmeye başladım.Şebnemi bugün taburcu ediceklerdi ama hala gelmedi.Tam dalmışken kapı sesi duydum.Şebnem gelmişti.Benim gitmediğimi görünce şaşırdı.Ağlamaktan bitmiş ve gözleri şişmişti.Onu böyle görmeye dayanamıyordum.Eskisi gibi olamazdık.

"G-gitmedin mi?Beni bırakmayacağını biliyordum."

Şebnem ne olduğunu anlamadan sarıldı.Sanki hiç bırakmayacak gibi.Yavaşça geri çekildim.

"Şebnem."
"S-selim noluyor?"
"Seni buraya ben getirdim.Giderken de ben götürmek istedim."
"A-anladım.Ben de değiştin zannetmiştim.Hala karşımda acımasız ve umursamaz bir Selim var."

Ağzımdan tek bir kelime bile çıkmamıştı.Yapamazdım.Ben buydum işte.Şebnemin dediği gibi.Şebnem bavullarını topladıktan sonra yanıma geldi.

"Beni beklemene hiç gerek yokmuş aslında.Tek giderdim.Aslında burada kalıcaktım ama özür dilemem gereken bir çok insan var o yüzden gidiyorum."
"Tamam hadi gidelim.Uçağı kaçıracağız."

Selimle arabadan tek kelime konuşmadan indik.Onu ilk tanıdığım ilk zaman ki hallerine dönmüştü.Uçağa bindik.Gökyüzünü seyretmeye başladım.O sırada aklıma eskiler geldi.Selimi ben değiştirmiştim ya da öyle zannetmişim.Onunla o kafar güzel anımız oldu ki Selim gibi bir çırpıda çöpe atamazdım.Ondan ayrılmayacağım.Bana istediği kadar gurursuz desin.

"Şebnem daldın gittin.Geldik."
"Tamam aşkım."
"Şebnem ne-"
"Hadi inelim."

-Selim-
Şebnem zorla elimden tuttu ve indik.Yaptığı umursamaz tavırlar sinirimi bozuyordu.
"Napıyorsun?!"
"Sevgilim ben diyorum ki bizimkileri cafeye çağıralım.Sürpriz olur.Hem de özür dilemiş olurum."
"Of-"
"Hadi gidiyoruz."

Konuşmama fırsat vermeden arabaya bindi.Bende mecbur bindim.Arabada bizimkileri aradım.Cafeye geldik.Herkes Şebnemi görünce şaşırmıştı.

"Şebnem sen yürüyor musun?"
"Yoksa kandır-"
"Ay o kadar da değil.Aşkımcımın Amerikada arkadaşı vardı.Ameliyat etti beni.Yine eski Şebnem Gürsoy oldum."
"Selim sen bu kızla hala sevgili misin?"
"Evet."

Ben evet dedikten sonra Selim sertçe kokumdan tuttu.

"Yeter artık!Biz ayrıldık bunu kafana sok!Hem de senin yalanların yüzünden!"
"K-kolum acıyor!"
"Sana birşey olmaz!"

Selim hızla gitti.Bende oturup ağlamaya başladım.

"Selim Haklı Şebnem!"
"Can kızın üstüne gitme!"
"Kuzum ne oldu?"
"Ö-özür dilerim.Ben kötü biri değilim."
"Biliyoruz Şebnem."
"Affedin beni lütfen.Kainat Can Almila Özgür birşey söyleyin."

Hiçbiri birşey söylemeden sarıldı.Selimin yaptıklarından sonra iyi gelmişti.Son dediğe çok koydu.Sana birşey olmaz...

-Selim-
Bir bara gelip oturdum.İçtim.Kolunu çok mu acıttım acaba.Eminim son son söylediğim canını daha çok yakmıştır.Keşke böyle olmasaydı.Düşündükçe daha çok içiyordum.Dediklerim için çok pişmandım.

-Şebnem-
Kızlarla oturuyorduk.Onu da asla affetmiyeceğim.

"Şebnem canını sıkma."
"Tamam."
"Geç oldu biz gidelim artık."
"Nasıl isterseniz."

Kızlar gitti.Tam oturacakken kapı çaldı.

"Ay ne unuttunuz kız- S-selim?"
"Ah istanbul istanbul olalılıııı hiç görmedi böyle kederr.Geberiyorum aşkımdan lann."
"Sen sarhoşsun."
"Niye bu kadar güzelsin?"
"Niye geldin?"
"Seni görmeye."
"Geç içeri geç!"

Selim koltuğa oturdu.
"Selim leş gibi kokuyorsun.Git bir duş al.Bende kahve yapayım sana."
"Senle alsak."
"Selim!Seni yaka paça atmamı istemiyorsan git kendi duşunu kendin al."
"Tamam."

-Şebnem-
Selimin ne yaptığını çözemiyorum.Affetmiyeceğim onu.Kahvesini yaptım ve masaya koydum.Selim saçını kurulaya kurula merdivenden indi.Yanıma oturdu.

"Şu kahveyi iç de ayıl!"
"Kızgın mısın bana?"
"Çok kızgınım."
"Affet beni."
"Herşey bitti!"
"Şebnem herşeyi kestirip atmayalım.Bu ilişkiyi gözden geçirelim."
"İlişki mi var ortada?"
"Sen bana içini dök.Bende sana içimi dökiyim.Neye kızdıysak konuşalım."
"Neye kızdığın belli.Benimde neye kızdığım belli.Hiç gerek yok."
"Şebnem-"
"Ben herşeyi çöpe atmayalım diye elinden tuttum.Gururumu ayaklar altına aldım.Sense herkesin için beni rezil ettin.Rezil etmekle kalmayıp bana kaldıramayacağım şeyler söyledin.
"Haklısın ama bende haklıyım.Çok kızdım ve çok kırıldık."
"Seni anlıyorum Selim ama insan sevdiği kişiye böyle şeyler söylemez."
"Şebnem ben çok pişnan oldum zaten.Sabahtan akşama kadar sana dediklerimi ve yaptıklarımı düşündüm."
"Hayır Selim herşey için çok geç."
"Ben sensiz yapamam ki."
"Selim lütfen git ve bana daha fazla acı çektirme."
"Şebnem gidemem.Hep senin yanında olmak istiyorum ben.Karanlığıma güneş gibi doğdun sen.Her sabah seninle uyanmak senin yüzünü görmek istiyorum ben.Benimle evlenir misin?"

Nasıl buldunuz bölümü gençler?

"Sizce Şebnem evlenme teklifini kabul edecek mi?"

"En sevdiğiniz sahne hangisi?"

Senden Başka(Şebsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin