"Neden uyanmıyor!?"
"Zayn o iyi değil mi?"
Beynimde yankılanan seslerle yüzümü buruşturup gözlerimi aralamaya çalıştım. Tanrım sol kolumda hissettiğim acıyla inledim.
"Uyandı!" Carol'un sesiydi.
"Leila iyi misin güzelim?" Ali Asaftı.
Gözlerimi açıp etrafa baktım. Ah tanrım,kolum çok acıyor.
"Kolum!" Diye fısıldadım.
"Düştüğün için incinmiş birazdan geçer." Ona bakmayıp gözlerimi odada dolaştırdım. Kolumda serum vardı ama hastanede değildim. Doğrulmaya çalıştığımda Ali Asaf yavaşça beni kaldırdı.
"Teşekkür ederim." Diyip belimi yatak başlığına yasladım.
Carol elimi tuttu. Yeşil gözleri ağlamaklı bakıyordu." İyisin değil mi bebek?"
Gülümseyip elini sıktım." İyiyim bebek,sadece ayağım kaydı." Diye açıklama yaptım.
"Dikkat etsene bebek!" Sitemli sesine karşı gülümseyip başımı salladım.
"Ah be Lelila,çok korkuttun bizi."
Ali Asafta sitemle konuştu."Özür dilerim." Diye fısıldadım.
"Tatlım iyi misin?" Başımı sesin geldiği tarafa çevirdiğimde bir kadın gördüm. Bu,bu muydu? O kadın bu muydu?
Gigi Hadid. Dünyaca ünlü manken Gigi Hadid. Çok güzeldi resimlerde ki halinde çok daha güzeldi.Yutkundum.
"İyiyim." Dedim sadece.
Ondan gözlerimi çekip acıyan koluma baktım. Bileğim morarmıştı."Morluk bir haftaya geçer." Ona yine bakmadan başımı salladım. Serumun bittiğini gördüğümde o da anlamış olacak ki yanıma gelip serumu çıkardı.
Burnuma dolan kokuyla yüzümü buruşturdum. O kadının kokusu üzerine sinmişti. Onun gibi kokuyordu.
Dolan gözlerimi saklamak için başımı eğdim.
Şimdi değil.Elim Ali Asaf'ın kolunu buldu ve kalmaya çalıştım.
"Hey! Dinlenmen lazım." Ali Asaf'a olmaz dercesine baktım.
"Eve gitmek istiyorum." Diye fısıldadım.
Bu yatakta daha fazla kalamam,onun bu kadınla seviştiği yatakta yatamam."Peki." Dedi ve beni yavaşça kaldırdı. Sandalyenin üzerinde duran montumu dikkatlice giydirdi. Çantama uzandığımda o bir eliyle belimi tutup diğer eliyle çantamı tuttu.
"Teşekkür ederim." Dedim ve yürümeye başladık.
Onun yanından geçerken başımı yerden kaldırmadan konuştum.
"Teşekkürler Bay Malik.""Görüşürüz Zayn." Carol konuştuktan sonra yanıma geldi.
"Aşağıda bekleyin ben bırakırım sizi."
Başımı hızla salladım.
"Taksiyle gideriz." Dedim."Bekleyin beni." Dedi ve kadınla birlikte odadan çıktı.
"Hadi gidelim." Diye fısıldadım ve bardan çıktık. Yüzüme vuran soğuk havayla titredim.
"Üşüdün mü?"
"Biraz." Dedim.
Ali Asaf bana şefkatle bakıyordu.
"Çok korktum." Derin bir nefes alıp devam etti." Sana bir şey olacak sandım,bu siktiğimin eğlencesini ben ortaya atmasaydım düşmeyecektin!"
Kendini suçlamasına daha fazla dayanamayıp incinen kolumu hareket ettirip yüzüne dokundum.
"Şst senin suçun değil Ali Asaf,benim sakarlığım lütfen kendini suçlama."