34. Bölüm

31.2K 1.1K 709
                                    

Sonundaaaaa bölüm geldiiii :)

🐞

BİLGE'DEN

Sevmediğim insanlardan o kadar nefret eden biriyim ki o her kim olursa olsun. Eminim ki hepiniz karşınızdaki kişilerden nefret etmekle ilgili haklı sebepleriniz vardır.

Eğer ki bir insanı sevmiyorsanız ondan nefret ediyorsanız laflarınızı esirgemeyeceksiniz. Emin olun karşınızdaki kişide sizden nefret ediyordur ki bu beni zerre ilgilendirmiyor.

Şuan aynı duyguyu yaşıyorum. Telefonun diğer hattındaki kızı bulup kızıl saçlarını tek tek yolmak istemem normal mi? Bende öyle düşünmüştüm. Kesinlikle normal.

"Kızıl şeytan senin saçını başını yolarım! Ne yapmaya çalışıyorsun sen?" diye bağırınca hattın diğer ucundan kahkaha sesi yükseldiğinde sinirle dişlerimi birbirine geçirdim.

"Ama sen böyle yaparak kalbimi kırıyorsun. Sadece sana yardımcı olmak istemiştim" diye masumca konuşmaya çalışan Alev'e göz devirdim.

"Senden yardım isteyen oldumu? Ne diye hayatımıza karışıyorsun?" diye sorunca derin bir nefes aldığını duydum. Aldığın son nefes olur.

"Acısını sizden çıkaracağım ama şimdilik bu kadar yeter malum tatildeyiz. Senin gibi bir yılana harcayacak vaktim yok. Seneye inşallah" dediğinde elimi yatağın çarşafına koyup sıktım.

Resimleri gönderen Alev şeytanı çıktı. Buna hiç şaşırmadım keşke başka birisi olsaydı. Diline düştük bir daha asla düşürmez.

"Seni ilk gördüğüm yerde tepene çökeceğim kızıl şeytan" dediğimde iğrenç kahkahası kulaklarımı doldurunca sinir küpüne dönmüştüm.

"Bu kadar da yüzsüzlük olunmaz ki yılancım. Sayın ultra yakışıklı Kaan bey, üzerine neredeyse bir kuma getirecek sende bir gurursuz gibi hâlâ yanında mı duracaksın?" diye sorunca sert bir şekilde yutkundum.

Lanet olsun ki doğru söylüyor. Ama sadece beni aldattığı yeri doğru söylüyor. Yoksa bu kızın söyleyeceklerine inanacak biri değilim.

"Asıl yüzsüz sensin! O kadar dayak yemene rağmen benim hayatıma karışacak kadar yüzsüzsün" diyerek zafer gülümsemesini yaptım.

"Beni bu ucuz numaralara kanacağımı zannediyorsan yanlıyorsun. Hem ben sana ilk defa acıdığımı hissettim" dediğinde gözlerimi kapatıp açtım. Umarım beni aşağılayacak cümleler kurmaz.

"Gerçekten seni sevdiğini zannetmiştim ama görünüşe göre öyle değilmiş. Ama görmen lazımdı barda nasıl eğleniyorlardı. Özellikle de herkesin içinde kızın dudaklarını öpmesi varsa beni benden aldı. Keşke o romantik dakikalarıda çekseydim." dediğinde gözümde yaşlar akmaya başladı.

Yapmış olamaz değilmi? Beni bu kadar sevmiyor olamaz? Yalan söylüyor. Aklımı karıştırmaya çalışıyor. Sakın inanma Bilge! Sakın!

"Acıma! Çünkü acınacak duruma düşersin ki bunu zevkle izlerim"

"Off ama yılan, sende çok safsın resimlerden de anlaşılmıyor mu? Hem ondan sonra da otele gittiler. Sence neden gittiler ben biliyorum ama senin yaşın küçük" deyince derin bir nefes alırken göz yaşlarımı silerek kendime gelmeye çalıştım.

Otele gitmişlerdi. Nerdeyse sabaha karşı gelmişti.
Allah seni belanı versin Kaan diye avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum ama bu şimdi olmayacak.

"Senden nefret ediyorum Alev! Bir daha beni rahatsız etme ama bunu telafi edeceğime dair söz veriyorum" diyerek cevap vermesin beklemeden suratına kapattım.

Mafyanın SarışınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin