23. Bölüm

49.4K 1.7K 1.7K
                                    

İyi okumalar aşklarımmmm

🐞

Başımda hissettiğim ağrıyla yüzümü buruşturdum. Kaşlarımı çatılırken elimle gözlerimi ovup açınca tavanda yansıyan ışıkla, geri kapatmak zorunda kaldım.

Kendime geldiğimde yattığım yerden doğrulup nerde olduğumu idrak etmeye çalıştım. Burası benim odam değildi. En son ses yarışmasındaydım.

Daha da sonra 1. Açıklanacaktı ama bana mesaj gelince kaçmıştı. Kaan öğrenmişti. Sonr- aman Allah'ım ben, ben kaçırıldım.

Hemen ayağa kalkıp kapıyı açmaya çalıştım, ama kitliydi. Oda da volta atarken elimle saçlarımı
çekiştiriyordum. Bu nasıl olur? Resmen yağmurdan kaçarken doluya tutuldum.

"Tamam sakin oluyorum. Sonuçta ilk defa kaçırılmadım. En azından tecrübeliyim" diye kendimi avutup pencereye yöneldim. Önce beni nereye getirdiklerine bakmam gerekiyordu. Perdeyi çektiğimde akşam olduğunu farkettim.

Tiyatro salonundan kaçarken öğle arasıydı. O zaman yaklaşık 5,6 saatten beri burda uyuyordum.
Of ne yapacağım ben?

Beni kim kaçırdı ki? Hem niye kaçırdı?
Kaan'ın kaçırıldığımdan haberi var mı? Yoksa isteyerek kaçtığımı mı zannediyor? Zaten ilk başta yapmak istediğim buydu.

Eğer Kaan beni bulursa kesin öldürecek. Off off niye sürekli kaçırılıyorum. Resmen rutin iş gibi oldu. Acaba bundan sonra kim kaçıracak.

Bu sefer ki beni kaçıranlar gerçekten aptal olmalı. Çok merak ediyorum gerçekten çok merak ediyorum. Neden kaçırdılar?

Kaan'ın beni ilk kaçırdığı zaman bağırıp çağırmıştım. Ama fayda etmemişti. Demek ki burda tam tersini yapmam gerekiyor. En azından nasıl davranacağımı biliyorum.

Ama önce birinin gelmesini sağlamak, o yüzden hızlı adımlarla kapıya gidip yumruk atarken bağırmaya başladım.

"HEYYY KİMSE YOK MU?. SİZE DİYORUM DUYMUYOR MUSUNUZ?. BARİ KAÇIRDINIZ SAHİP ÇIKIN. KAAN SİZİ BULDUĞUNDA YAŞATACAĞINI ZANNETMİYORUM. GELİN BENİ BIRAKIN. BU ÇİLE BAŞLAMADAN BİTSİN... " diye bağırmaya devam ederken dönen kilitle kapıdan uzaklaştım.

Sinirle kapıdan gireni görmek için kafamı eğip içeriye giren adama bakınca ellerim ayaklarım birbirine dolaştı. Bu nasıl olur?

"Sen"

KAAN'DAN

Deli olacağım yemin ederim ki bu kız yüzünden deli olacağım. Neden sürekli her dediğimi ikiletiyor.
Yapma dediğim şeyleri neden yapıyor. Bir günde beni dinlese ne olacak?

Bir haltlar karıştırdığını telefonda konuşurken bile anlamıştım. Ama çok üstelememiştim. Şimdi bunun pişmanlığıyla uğraşıp duruyorum.

Toplantıya gireceğim zaman Bilinmeyen numara tarafından mesaj gelmişti. Bilinmeyen numarayı ne kafar çok merak etsem de ilk önce küçük yalancı cadıyla ilgilenmem gerektiğini anladım.

Mesajı açtığımda Bilge'nin neredeyse 200 yada daha fazla insanların önünde şarkı söylediğine şahit oldum. Bu kız okuldan kaçıp Ankara tiyatro salonuna nasıl gitmişti?

Sinirle şirketten nasıl çıktığımı bile hatırlamıyorum. Yolda giderken defalarca kez aramama rağmen ulaşılamıyordu.

"Bakalım küçük hanım, beni karşınızda gördüğünüzde nasıl bir tepki vereceksiniz?!" diye kendi kendime konuşup arabayı, Ankara tiyatro salonun önünde durdup indiğimde, arkamdan korumlar inmişti. En önde ki arabadan çıkan Emre'ye kısa bir bakış atıp hızlandım.

Mafyanın SarışınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin