Senin derinlerinde bir yerde buldum
Sımsıkı sarılacak karışacak köklerimi
Görmek beraber olmak seninle
Çok güzel belki ama
Düşlemek bambaşka
***
Hu hu kuzular:)))
Biz geldik sefa getirdik:)
Nasılsınız:)
Beni es geçin:)
Bölümün neredeyse tamamı +18 rahatsız olacaklar ve yaşı küçük kardeşlerim okumayın oraları:)
Daha sonra kimse kalkıpta ahlak bekçiliği yapmasın:)
Bölüm sonunda görüşürüz:)
Umut dolu günler:)
************************
Cinsellik; kimilerine göre ihtiyaç, kimilerine göre ise kendi özelini sevdiğinle paylaşma mutluluğuydu. Kesinlikle bir insanın bedeni hep kendine özeldir. Mesela göbek deliğimde ki veya kasığımda ben hiçbir zaman dikkatimi çekmemişti. Daha önce bir defa yaşamış olduğum cinsel beraberliğin aslında cinsel bir beraberlik olmadığını anlıyordum. Çünkü sıfır his vardı o zaman. O an için tek hissettiğim kasıklarımda ki sızlamaydı. Şimdi ise dudaklarını boynuma gömen adam için daha fazla alan açmıştım.
Elleri kalçamı sıkıca tutmuş dudakları boynumun çevresini tavaf ederken dış kapının hala önündeydik. Üzerinde hiçbir şey olmamasından dolayı ellerim rahat bir şekilde bedeninde geziniyordu. 'Çok güzel kokuyorsun' diyen adamla hangi ara kapattığımı anlamadığım gözlerimi açıp ona baktım. Gözleri her zaman ki gibi bana bakarken parlıyordu. Mutluluk vardı o gözlerde. Bir insanı daha doğrusu sevdiğini mutlu etmenin verdiği hissiyatla gözlerine bakıyordum.
Kuruyan dudaklarımı ıslatıp 'Kendi kokundan haberin var mı' diye sorup yanağına yanağımı sürttüm. Elleriyle sıkıca bedenimi tutup kapıdan ayrılmasıyla,
'Nasıl kokuyorum' diye sorarken bir yandanda kulak mememi dudaklarının arasına aldı. Hızlanan nefesimle kolumu sıkıca boynuna dolayıp,
'Ço-Çok' aldığım derin nefesle boynumu yana yatırıp, 'Çok güzel' dedim. Dilini hissettiğim kulak mememle öpücükleri boynuma tekrar ilerledi. İnce derim dudakları arasına hırpalanırken açık olan kapıdan içeri girdik. Açık olan ışık ortamı hafif loş hale getirirken dikkatli bir şekilde bedenimi yatağa bıraktı. Sırtımın değindiği yatakla bacaklarımı belinden çözdüm.
Dudakları tenime izler bırakırken ellerinden biri geceliğim üst kısmını kenara çekip tenime dokunmaya başladı. Diğer eli de bacağımı okşarken sadece kendimi ona bırakmış durumdaydım.
Bedeninin ağırlığını üstümde hissederken diz kapağıma değinen sertlik ile hafif dizimi kırdım. Aldığı hırıltılı nefeslerle geceliğimin üzerinde göğsümü dudaklarının arasına kıstırdı. Tülden olan iç çamaşır nedeniyle baskısını çok net hissedebiliyordum. Dizimi kırdığım bacağımı kalçasının üzerine bağlayıp hafif yerimden yükseldim. Bunu neden yaptığımı anlayamazken birden bedenini altıma doğru çevirdim. İkimizde şaşkınlıkla bir birimize bakarken,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA(TAMAMLANDI ❣️❣️)
Teen FictionGözleri öfkeyle kaplıydı kızın. Resmen burnundan aldığı nefesi aynı şekilde alevler şeklinde salıyordu. Hayatında çok saçmalık görmüştü de böylesine ilk defa tanıklık ediyordu. Üzerinde ki mavi gömleğin kolunu çekiştirip montunu eline aldı. Hava ner...