Rozdział 15

7.4K 324 471
                                    

Pov. Sapnap
Minął tydzień jest zajebiście. Właśnie wraz z Karlem leżymy w łóżku aż usłyszałem krzyki z dołu. Więc zszedłem i zobaczyłem. Emily..
-SAPNAP! PROSZĘ WRÓĆ DO MNIE - krzyknęła zapłakana dziewczyna.
-spierdalaj nie twój dom! - krzyknął Dream
-Nie do ciebie przyszłam! - mówiła dziewczyna
-ale to mój dom więc spierdalaj-klocil się z dziewczyną Dream
-Emily to koniec. Zamknąłem ten rozdział w życiu. Zostaw mnie - powiedziałem spokojnie
-kiedy ja nie moge!! Wróć do mnie! Jestem zła? Zmienię się obiecuje! - krzyczała dalej Emily
-ale ja już postanowiłem! Zostaw mnie. Zapomnij. Idź stąd - powiedziałem wypychając ją za drzwi i zamykając je przed drzwiami.
-chcesz żebym była zła? Tak to patrz-dziewczyna zbiła doniczkę. Dream się wkurwił i podszedł do niej waląc ja kamykiem w mordę.
-MÓWIŁEM WYNOCHA! - krzyknął
-Nie! - powiedziała
-dzwonię na policję albo zstad idziesz wybieraj! - krzyknąłem. Dziewczynie lzy spływały i wybiegła z naszej posesji.

Time skip~

Każdy był na dole w kuchni. Siedzieliśmy, niektórzy grali na konsoli inni bili się poduszkami (wilbur, Tommy i tubo).
-mam coś do ogłoszenia! - krzyknął Dream
-co? - wszyscy zapytali
-zalazłem bardzo dobra ofertę domu.. Jest większy i wogóle! Iiii... Kupuje go! - krzyknął
-serio? - wszyscy krzyknęli radośnie
-no i trzeba się pakować bo jutro już tam musimy być - wszyscy się rozeszli pakować wszystko. Szybko poszło potem spakowaliśmy z kuchni wszystkie rzeczy. Zanim się onekrzelismy była 19. Dream powiedział że on tam był juz i mu się spodobał dom. Jest duży i ma meble już więc nie trzeba brać naszych. Trzeba jeszcze wystawić nasz teraźniejszy dom na sprzedaż i ok.

Time skip ~następnego dnia

Już jesteśmy i dom jest naprawdę ogromny
Wraz z Karlem zajęliśmy pokój od strony lasu. Bo jest zajebisty widok. Plus jest taki że mamy blisko plaże bo zaraz za lasem.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
karlnapOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz