Siktir!
Cidden SİKTİR!
Okula geç kaldım ve dün müdürümüzden bir ton azar işitmiştim. Üstüne üstlük bir daha geç kalırsam beni okula almayacaktı! Ha? Var mı böyle bir lüksleri? Üniversitedeydim! İlk sınıf olmam bana böyle davranabileceği anlamına gelmiyordu.
Üstüme ne giydiğime çok dikkat etmeden evden çıktım. Gerzek abim yine beni uyandırmadan çıkmıştı evden. Annemler ve babamlar ise... Şirketimiz battı batacak olduğu için sabah erkenden evden çıkıyor ve gece geç saatlerde eve geliyorlardı. Son zamanlarda çok göremiyordum onları. Bu kadar telaşlı olmakta haklıydılar çünkü banka teker teker her şeyimizi elimizden alıyordu. İlk olarak evimizi almıştı. Evet... Ve son olarak okullarımıza bir darbe indirmişlerdi. Üniversiteye mutlu bir şekilde farklı bir şehirde gidebilecekken kıçıma inen tekme sonrası yine doğup büyüdüğüm yerde sıkışıp kalmıştım. Şimdi yeni bir okuldaydık ve bu aptal okul yaptığım her şeyi eleştiriyordu. Kıyamet kopsa benden bilinecekti. Ve sevgili abim Louis bunların hepsini bilmesine RAĞMEN BENİ BU SABAH UYANDIRMA ZAHMETİNE GİRMEDİ! DUYMUYORUM İŞTE ALARMI! İyilik de parayla gerçekten...
Zar zor ayrıca düşerek de olsa okula gelmiştim. Bahçedeki kalabalığa bakılırsa daha dersler başlamamış. Sallanarak içeriye doğru yürürken birisi beni sertçe arkaya çevirdi.
"Senin geceleri striptiz yaptığını düşünüyorum Dream."
Tek kaşımı kaldırarak Daniel'e baktım.
"Niye?"
"Bilmem öyle hissettim."
"Ama öyle bir şey yok. Yalnızca Vegas'ta direklere yapışırım hala öğrenemedin mi?" dedim sırıtarak.
Daniel eliyle ağzını kapattı.
"Çok üzgünüm nasıl unuturum!"
"Bir daha olmasın."
Kolunu omzuma attı ve beraber okulun içine... Ah... Bok gibi giyinmişim. Kapının yansımasından kendimi görmüş ve anında yüzümü ekşitmiştim. Daniel benim kuzenimdi. Ve şirkette ailelerimiz ortak olduğu için aynı kaderi paylaşıyorduk. Ayrıca... Louis'i o da çok sevmiyordu bu da ikimizin çok iyi anlaşmasını sağlayan en büyük sebepti. Veee işte gerzek kardeşim de koridorun sonunda belirdi.
"Sabah neden uyandırmadın?" dedim dişlerimin arasından büyük bir öfkeyle.
"Alarm kur?"
"Duymuyorum."
"O zaman geç kal."
Gözlerimi devirdim.
"Off..." dedi Louis sıkıntıyla. Sanırım üzgün gibiydi... İNANAMIYORUM ABİMİN DUYGULARI VARMIŞ. Ayrıca ağzının sularıyla koridoru bir güzel temizleyebilirdim sanırım güzel bir kız görmüştü...
Louis'in baktığı tarafa kafamı çevirdim. Bir kız... Kızıl saçlı ve aşırı güzel. Ama yüzündeki gergin ifade yüzünden benim dikkatimi çekememişti. Ne bu sinir sabah sabah? Louis'i ve ağzından akan suları arkamda bırakarak sınıfa girdim. Daniel ile duvar tarafındaki sıralarımıza yerleştikten sonra öğretmenin gelmesini beklemeye başladık. Büyük ve klasik bir üniversite sınıfı beklerken evren kocaman orta parmağını kaldırmış ve gözüme sokmuştu.
Daniel yine sertçe arkaya çevirdi beni,
"Şunu yapmayı kes!"
"Tamam..." dedi korkarak. Böyle bir çıkışı bende beklemiyordum kendimden.
"Ama söyleyeceklerim var."
Hadi be! Bunun sonu iyi bitmeyecekti.
"Şey... Kızmak yok ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karışık (gxg)
Teen FictionAÇIKLAMA YAZMAK ÇOK ZOR 😭 Öncelikle homofobikler ve akşam evde lez/gay p*rnosu izleyip sabahına ıy erkek erkeğe mi öğ diyenler kitaba giremez aksi takdirde yanlışlıkla boğazınıza yapışanlar falan olabilir sorumluluk kabul etmiyorum thx 31.03.21