Saatlerdir yatakta ona doğru dönmüş yüz hatlarını sanki unutacakmışım gibi gözlerimi kırpmadan izliyordum. Tuhaf... Havuzda ona sırtımı çevirdiğimden beri hiç konuşmamıştık. Evet konuşmak istiyordum! Ama konuştuğumuz her dakika hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı yüzüme tokat gibi çarpıyordu. Anlamıyorum... Beni bu kadar çok seviyorsa neden aldattı? Heather'ın söyledikleri doğru olabilir mi? Hazırlıksız bir terk ediliş yaşadığı için mi şu an-
Sabahın bu saatlerinde beni kim arar?! Ah öğlen olmuş...
Sinirle telefonu aldım ve Audrey'i uyandırmamak için odadan çıktım.
Heather arıyor...
Başta açıp açmamakta kararsız kalsam da vicdanlı tarafım açmamı söylemişti.
~Telefon Konuşması~
Heather: Dream! Açacağını düşünmemiştim.Dream: Bende...
Heather: Seni dışarıda bekliyorum. Zamanın varsa...
Dream: Zamanım yok.
Heather: Dream... Lütfen.
Dream: Sen dün ne yaptığının farkında mısın?
Heather: Bak kafam biraz iyiydi tamam mı?! Kendimde olsam sana asla böyle bir şey yapmazdım!
Telefonu kapattım ve üzerime bir ceket alıp dışarıya çıktım çünkü sanki kış ayındaymışız gibi şiddetli yağmur yayıyordu. Yolu biraz incelediğimde Heather'ın evden biraz uzaktaki bir arabadan çıkıp yanıma geldiğini fark ettim. Koşarak yanıma geldi ve boynuma atladı.
"Özür dilerim Dream... İçki içtiğimde kendimi kaybedebiliyorum. Böyle bir bencilliği sana yapmayacağımı biliyorsun."
Kafamı salladım.
"Bir daha o kadar çok içme o zaman."
Gülümsedi.
"Bir daha asla..."
Beni kendine çekip dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu.
Kendini kandırma Dream... Audrey'in sana hisset-
Senin boğazına yapışmama az kaldı iç ses.
Heather beni elimden tutup arabasına doğru sürüklemeye başladı.
"Eğer bir yere gideceksek üstümü değiştirip gelebilirim Heather."
"Gayet güzelsin..."
"Pijamalarım var."
Arabanın yanına geldiğimizde arka kapıyı açıp beni içeriye ittirdi.
"Gideceğimiz yere bence de pijamalarla gitmemelisin Dream..."
"Bırak da üstümü değiş-"
"Kıyafetsiz olman gerek..."
Arka koltukta otururken bir anda üstüme çıkmasıyla ufak çaplı bir şok yaşamıştım. Hemen arkasından kapıyı kapattı ve gülerek dudaklarıma yapıştı. Kalçasını üzerimde ileri geri hareket ettiriyordu. Sol elimle kalçasını tutarken sağ elimi de yanağına koyup onu kendime çekiyordum.
Kabul et şu an burada Audrey olmalıydı...
Hayır.
Heather'ın üzerindeki tişörtü çıkarttım ve dudaklarımı göğüslerine yapıştırdım. Onu kendime yaklaştırdıktan sonra omzunun üstündeki sıkı sütyen askısını dişlerim yardımıyla aşağı indirdim. İşimi kolaylaştırmak için geri kalanını da o çıkartmıştı. Fazla kolaylaştırdı diyemem... Kışkırtıcı bir ifadeyle yüzüme bakıyor ve yavaş yavaş çıkartıyordu. Daha sonra beni koltuğa yatırmış ve üzerime eğilerek boynumu öpmeye başlamıştı. Dişlerini hissediyordum. Kafasını daha da çok boynuma bastırdım. Elleri yavaş yavaş şortumun içine giriyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karışık (gxg)
Novela JuvenilAÇIKLAMA YAZMAK ÇOK ZOR 😭 Öncelikle homofobikler ve akşam evde lez/gay p*rnosu izleyip sabahına ıy erkek erkeğe mi öğ diyenler kitaba giremez aksi takdirde yanlışlıkla boğazınıza yapışanlar falan olabilir sorumluluk kabul etmiyorum thx 31.03.21