-Audrey'den-
Başım... Çatlıyor. Ve midem... Akşam ne içmiştim ben?
Elimle başımı tutarak ayağa kalktım ve banyoya gittim. Kendime gelmek için hemen sıcak suyun altına girdim ve kısa bir duş alıp çıktım. Havluyu üstüme geçirdikten sonra saçlarımı kurutmak için aynanın karşısına geçtim. Boynumdaki izler... Ve göğsümdekiler...
Dream'le hareketli bir akşam geçirdiğimiz çok belli.
Gülerek boynumdaki küçük morluklarda parmağımı gezdirdim. Gecemiz tatsız başlasa da güzel bitmişti... Yani çoğu kısmını hatırlamıyorum. Tek hatırladığım o elbisenin içinde ona karşı koyamayışım. Binlerce dolarlık hediye olayını da atmıştım artık kafamdan. Dream haklıydı...
Mutluluğumuzu milyon dolarlar bile satın alamaz.
Birbirimize verebileceğimiz en güzel hediye de bu değil miydi zaten? Mutluluk...
Tanrım onu çok özledim!
Saçlarımı kurutmadan odaya geçtim ve masamın üzerindeki telefonu alıp Dream'e mesaj attım.
~Mesajlar~
Audrey: Seni özledim...İletilmedi.
Saate baktım. Bu saate çoktan uyanmış olması gerekiyordu. Öğleden sonraydı... Belki fazla alkol almıştır.
~Mesajlar~
Audrey: Akşam fenere gitmeye ne dersin?
Audrey: Önümüzde koskoca birlikte geçecek bir yaz var inanabiliyor musun?
Audrey: Seninle akşam her saniyesini planlamak istiyorum...
Audrey: Uyanır uyanmaz bana yaz :)
Audrey: Seni seviyorum hayatım.Ama akşama daha çok var! Evine gidip onu uyandırmamak için zor duruyordum. Kendimi yatağa attım ve parmaklarımla boynuma dokunmaya devam ederken tavanı izlemeye başladım. Yüzümdeki salak gülümsemeyi silemiyordum... Sebebi de Dream... Ona kolye konusunda tavır yapmam yanlış bir şeydi. Ama düşünemedim. Sadece kötü hissetmiştim. Hem de çok... Günün birisinde vitrinde gözlerini alamadığı herhangi bir şey görürse ve ben o şeyi ona alamazsam... Bunu düşünmekten kafayı yiyecektim.
Ama artık kararımı vermiştim ben. Çok çalışacağım... Uyuşturucu falan da değil. Gerçekten çalışıp iyi yerlere geleceğim ve onunla beraber rahat bir hayat yaşayacağım.
Yatakta gülerek hayaller kuruyordum. Fakat gözüm hala telefondaydı... Neden hala iletilmiyor mesajlar? Rehberden Dream'i buldum ve aradım.
Kapalı. Hem de direkt telefonu. Şarjı bitmiş olabilir. O zaman ben de sürpriz yaparım...
Neden bilmiyorum fakat çok mutluydum bugün. Hemen dolabımı açtım ve üzerime rahat bir şeyler geçirdim. Daha sonra tekrar banyoya gidip saçlarımı kuruttum. Her ihtimale karşı boynumdaki morlukları kapattım. Belki ailesiyle karşılaşırdık. Ailesi demişken... Bir an önce onlara da ne olduğundan bahsetsek iyi olurdu. Louis'den duymalarını istemiyorum olayları...
Ne kadar iyi karşılarlardı tartışılır. Sonuçta bir numaralı eş adayları Jacob! O orospu çocuğu... Ama artık o da etkisiz elemandı gözümde. Dream ve birbirimizi çok seviyorduk. Pahalı hediyelerle veya şu benden sakladıkları çok önemli sırrıyla aramıza giremeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karışık (gxg)
Teen FictionAÇIKLAMA YAZMAK ÇOK ZOR 😭 Öncelikle homofobikler ve akşam evde lez/gay p*rnosu izleyip sabahına ıy erkek erkeğe mi öğ diyenler kitaba giremez aksi takdirde yanlışlıkla boğazınıza yapışanlar falan olabilir sorumluluk kabul etmiyorum thx 31.03.21