BERFU DAN
Hayla yaşadıklarımın şokundaydım resmen bi an da ne oldunu bile anlamadan kendimizi ağa kızı olarak bulmuştuk tatile diye geldimiz yerin nerden bilebilirdik hayatımız oldunu
Berfinle otele gelmiştik ikimizde gözüne far tutulmuş tavşan gibi şaşkınlık ne yapicamızı bilmiyorduk kendimizi bi anda otelden ayrılıp konağa giderken bulduk sanirim olayları daha yeni idrak ediyordum. Biz ailemizi bulmuştuk 18 yıl boyunca hasret kaldığımız ailemizi bizi bıraktı diye nefret duyduğumuz ailemizi. Ama gerçekten olayların gerçek yüzü bildiniz doğruların yanlış yanlışların da doğru oldunu göstermişti.
Otele gidip esyalrimizi alıp çıkış işlemlerinizi halledip tekrar konağa dönüyorduk simdi de. Bir anda olan bunca olaydan sonra daha neler gelecek başımıza diye düşünmeden de edemiyorum dum tabi. Konaga gelince arabadan inip valizlerimizi aldik her ne kadar bize tasitmayip almaya çalışsalar da izin vermemiştik. Eşyalarımızı alıp iceri geçtik.-Hanife hanım biz nerde kalıcaz? Diye sorduğum da yaptigim seyi gözündeki hüzünden anlayabiliyor dum resmen yıllar sonra bulduğum anneme Hanife hanım demiştim ne acı birsey di ama.
-Odanız duruyor isterseniz orda kalın ama istemem derseniz başka bir yer ayarlayabilirim. Dedi endişeli çıkan sesiyle.
-Hayır gerek yok madem bizim odamız dı yine orda kalırız -yutkunup- eskisi gibi 18 yıl öncesi. Diyip sustum Berfin araya girip.
-Biz orda kalırız izninizle gidip eşyalarımızı yerleştirelim.
-Tabi yavrum nasıl isterseniz ama dolapta hayla sizin çocukluk kıyafetleriniz var o günden sonra dokunmadım. Dedi yarı buruk bir gülümseme ile
-Tamam sorun değil biz hallederiz. Dedi Berfin de biz de tam valizleri alıp gidiyorduk ki valizleri Miraç ın aldınız farkettim. Soylenmeyi de ihmal etmiyordu tabi.
-Siz ne koyuyoruz bu na ya essek ölüsü mübarek. Demesiyle biz Berfin le gülüp onu takip etmeye başladık.
Odaya geldimiz de Miraç odaya valizleri koyup gidiyor duki aklıma gelen şeyle durdurdum.-Miraç bize Kuran'ı Kerim getirmisin yanımız da yok internet ten okumak zor oluyor. Dedim gulen yüzüyle bizi onaylayip çıktı bu konuda şanslıydık galiba kendimizi eğitebilmiştik. Bundan sonra da en çok istediğimiz şey var dı.
-İyi ettin istemekle Berfu ezan saati de geliyor az kaldı hemen esyaları yerleştirmeye başlayalım. Dedi dedini onaylayıp müzik açıp dinlemeye başladık bi yandan da eşlik etmeyi ihmal etmedim tabi.
Bir derdim var artık, tutamam içimde
Gitsem nereye kadar
Kalsam neye yarar?
Hiç anlatamadım, hiç anlamadılarHerkes neden düşman?
Herkes neden düşman?...Kapı sesiyle kendime geldim Miraç gelmişti.
-Masaya bırakıyorum.
-Tamam dır sağ ol.
-Ha bu arada sesin çok güzelmiş Berfu.
-Teşekkür ederim. Dememle oda dan çıktı biz de işimize geri döndük.
-İkiz ya biz bu kiyafetleri ne yapicaz.
-Bilmiyorum ikiz ne çok kiyafet varmış.
-Acaba tek tarafa toplayıp diğer kısma kendi kiyafetlerimizi mi koysak.
- Olur ikizim en mantıklı çözüm o gibi.Diyip hemen işe koyulduk Berfin dolabı düzenlerken bende bizim kıyafetleri katılıp askılıyırdum.
-Berfu
-Hıı
-Baksana ikiz bi rüyadan neler oldu resmen Mardin deki çocukluk odamıza yerleşiyoruz.
-Haklısın ikiz acaba bundan sonra neler olacak Rabbim sonumuzu hayretsin.
-Haklısın ikizim. Ayy ikiz aklıma ne geldi burda bi berdel le evlendiğimizi düşünsene.
-Yok artık Berfin daha neler töreler bu kadar karşıy ken 18 yıl sonra bulduğum ailenin hayatını kurtarmak için mi? Asla.
-Sakin kiz öylesine dediydim.
-Neyse bosver simdi onu da bitti mi dolap hazır kıyafetler.
-Bitti sayılır vee bitti onları da yerleştirdik mi tamam dır.
-Tamam hemen koyalım da abdestimizi alalım
-Tamamdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZİM - DÜZENLENECEK
Teen FictionAilesinin düşmanları yüzünden yetimhane de büyüyen, ailesinin bıraktığını zannedip onları sevmeyen ama bir o kadar da onları merak eden ikizlerin Mardin macerası. Hayatin zorluklarıyla hep iç içe olup ama kardeş sevgisiyle ayağa kalkmayı başaran iki...