BÖLÜM 28

149 10 3
                                    

Herkese keyifli okumalar.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmezseniz çok sevinirim.

~~~~~~~~~~~~

Emirhan ona sarılan eşini kucağına almış döndürürken Berfin in kulağına fısıltı şeklinde söylediği sözcüklerle olduğu yerde kalmış öylece Berfin'e bakıyordu.

-Baba oluyorsun ömrümün anlamı.

Emirhan bir süre daha kendine gelemezken herkes onları izliyor nikah kıyılacak ailede şaşkın bakışlarla onlara bakıyorlardı. Berfin eşinin kendine gelmeyeceğini anlayarak tekrar kulağına doğru fısıldadı.

-Bir bebeğimiz olacak sevdiğim.

Emirhan eşinin sesiyle kendine gelmiş eşine sıkıca sarıldıktan sonra evleneceği kızın babasının sesiyle ayrılmak zorunda kaldılar.

-Bu evlilik olacak siz benim kızımın adını mı çıkarmaya çalışıyorsunuz.

Konakta yankılanan sözlerden sonra Emirhan araya girdi tekrardan.

-Bu evlilik olmayacak o kız da bu eve gelin olarak gelmeyecek ne de adı çıkacak.

-Nasıl olacak o Emirhan efendi bu kız seninle evlenecek diye adı çıktı bu evlilik olacak diyorsam olacak.

Emirhan lafa giremeden Yavuz bey konuştu bu sefer.

-Bu evlilik olacak Emirhan Berfin in hamile olması bir şey değiştirmez o sözü verdiysen tutacaksın.

-Ben söz falan vermedim baba!

Herkes laf kargaşasına girmiş birbirine bağırıp Emirhan'ı tehdit ederken evliliğe zorlarken bir yandan da Emirhanlar evlilik olmayacak diye bağırıyorlardı. Kızlar bir tarafa geçmiş Berfin'İ sakinleştirmeye çağırırken sözde yeni gelin olacak kız da sadece köşeye geçmiş olanları izliyordu.

Berfin kendini daha fazla tutamayıp bağırdı bu sefer de

-Bu evlilik olacak Yakup ağa lakin olacak olan Emirhan'la benim evliliğim olacak ben bu konağa üstümde kuma dediğim bir kadın varken adım atmam!

-Sözlerine dikkat et Berfin gelin ben ne diyorsam o!

-Gelin değil Yakup ağa ben Emirhan'dan boşandım biliyorsundur. Ve o kız bu eve geldiği sürece bu evlilik tekrar olmayacak.

-Karnında benim torunum varken buna kalkışma dahi kumanla bu evde yaşamaya alış Berfin gelin.

-Sende karnımdakinin bizim çocuğumuz olduğunu unutma Yakup ağa ve gerekirse ben çocuğumu tek büyütürüm de bu kadını ben bu evin geliniyken bu evin içine sokmam.

-Orada dur bakalım sen kimsin de benim torunumu benden alıyorsun!

-Senin torunun benim evladım ve ben evladımı bu dünyanın içine sokmam he kimsenin de evladımı ne babasından ne ailesinden ayırdığı yok ama bunu iyi belle ağaa! Ben bu eve o kadını üstüme kuma getir diye gelmedim.

Emirhan Yakup ağa ve Berfin'in tartışmasına müdale edeceği sırada kapı açılmış içeri ağalar girmiş ortamdaki karmaşa yetmiyormuş gibi herkesin sinirleri bozukken bir de onlar daha da bozmaya yemin etmiş gibilerdi. Hiç bir şey yolunda gitmiyor  aksine daha da düğüm oluyordu Berfin hamile olduğu için bu evliliğin yapılmayacağını düşünse de her şey onun düşüncesinin aksi şekilde ilerliyordu.

-Ne oluyor burada Yakup ağa dışarıdan sesleriniz gelir olmuş. Nikah kıyılmadı mı ne bu hal ?

Emirhan babasına müsade etmeden ağalara dönerek bağırarak konuştu bu sefer.

İKİZİM - DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin